2013. március 17., vasárnap

Mindennapi gondok és apró örömök :):)

Sziasztok!!!!
Fuuuu, nagyon régen voltam itt, tuti van úgy 10-15 napja.... De 23-án és 29-én nyelvvizsgázok és azért tanulni is kell rá.... :) De van mit mesélni, és elmélkedni a dolgokról :)

Nos hol is kezdjem.... meséltem arról, hogy megismertem egy pasit, aki külföldön dolgozik, stb. Szomorú, de csalódás lett belőle. Az egész úgy alakult, hogy összekaptunk egy vasárnapi napon azon, hogy ő azt mondta nekem, ismerkedjek másokkal... és nem csak szimpla haverságra gondolt, hanem kapcsolat céljából.... azt mondta, azért, mert ő nem biztos, hogy itt lesz.... de feltűnt, hogy nagyon sűrűn mondta ezt nekem.... ezért lehet, hogy úgy jött le, hogy besértődtem egy kicsit, nem tagadom.... de aki velem akar lenni, az nem mond ilyeneket, hogy ismerkedjek másokkal is ilyen szinten.... Aztán a beszélgetés/kisebb vita végén már nem értettük egymást, elbeszéltünk egymás mellett.... utána én leléptem ezzel a mondattal: "nem akarok ezen is gondolkodni, inkább megyek aludni". Eme beszélgetés után kb. 5 napig nem beszéltünk, és én hagytam neki egy üzenetet, amibe beleírtam, szerintem már eldöntötte, ő nem akar itthon lenni és itt dolgozni, inkább hagyjuk a dolgot most, mint később, amikor rosszabbul fog esni. Rá 1 napra rám is írt, hogy akkor én ilyen egyszerűen feladom :o én pedig mondtam neki, hogy nem adom fel, csak úgy látom, hogy nincs miért küzdeni, mert ő ezt már eldöntötte..... Ekkor közölte velem, hogy ő Budapesten van, és már itt dolgozik.... és ez csak egy teszt volt..... Szerintetek hogy éreztem magam ezek után???? :@ :@ És ami furcsa volt, ő ezt azután mondta, amikor azt mondtam neki, a legutóbbi beszélgetésünk után is folyamatosan írtak rám mások.... és az ő "kellemes" mondata után a szimpatikusokat nem küldtem el, ismerkedek velük.... Szóval nem értem, hogy mire volt ez jó. Én erre annyit tudok mondani, ha nem adtam rá okot és elvileg nagyon kedvelt/megbízott bennem, akkor ez mire volt jó????? :s És még ő volt felháborodva, azt válaszolta vissza: "Ha te így, akkor én is." Erre azt válaszoltam vissza, mi lett volna, ha én is tesztellek, hogy mit csinálsz a szombati bulikon... na ami ezután jött, hááát érdekes volt, ezt válaszolta vissza szó szerint: "Az egy dolog, ha egy emberrel b.szok, de nem mindenkinek öntöm ki a szívem."
Én aláírom, hogy mi még nem voltunk együtt, sőőőőt javítson ki valaki, ha velem van a gond, de én szerintem ezt a két dolgot lehetőség szerint 1, azaz ugyanazzal az emberrel kellene csinálni.... Én tudom, hogy ez a meleg világ elszomorító és kegyetlen, de akkor ne ilyen egyszerűen flegmán nyilvánította volna ki ezt az egészet...... na mindegy, azóta nem is beszélünk, mert mondtam neki, hogy hagyjon békén, és tesztelgessen másokat.... azért sajnáltam is egy kicsit, mert azért kb. 2 hónapig ismerkedtünk, illetve azért webkamerás beszélgetések alkalmával jobban is megismertük egymást belsőleg-külsőleg...... gondoltam, ennél már csak jobb lehet.... én hiszek benne, még optimista vagyok....
Üzenem minden meleg sorstársamnak, hogy nagyon-nagyon sok türelmet kívánok nektek, higgyétek el, nem könnyű..... lesznek csalódások és úgy gondoljátok, hogy mindennek vége, de tudjátok, hogy valahol titeket is megfog találni a boldogság, ne adjátok fel!!!!!!

Nos ezen túllépve azért történt jó dolog is :):) A sok üzenetíró közül volt egy nagyon szimpatikus pasi is :D :D Kb. 3 hete beszélgetünk skype-n, és minden este egyre többet tudunk meg egymásról :) Ami nagyon megfogott benne (a helyes arca mellett), az a gondolkodása és a hozzáállása az élethez, nagyon szimpatikus a számomra :):) Jövőhét szombaton ugyebár megyek nyelvvizsgázni Pestre, és azt mondta, szeretne velem találkozni.... én pedig mondtam neki, hogy én is szívesen találkoznék vele. Azt mondta, hogy az unokahúga jön Svédországból és vele kell lennie egész nap, de este ráér. Nos gyorsan gondolkodtam, én hol fogok aludni, de F (legyen csak simán ez a neve) nagyon kedvesen felajánlotta, aludhatok nála :) És azt mondta, hogy a hosszú nap végén úgymond az enyém lesz :):)
Még mielőtt valaki azt hinné, hogy majd megerőszakol, stb., szerintem nem fog, mert nagyon sok este alatt megbeszéltük, ha össze is jövünk, az elején nem lesz szex, se neki sem nekem nem ez a legfontosabb..... Fuuuu, nagyon szimpatikus, nagyon sokban hasonlítunk és ugyanúgy gondolkodunk a dolgokról az életről :):) Igazából nagyon szeretném, hogy összejöjjön a dolog, de nem élem bele magam... mert ennyi csalódás után inkább csak hagyom, hogy történjenek a dolgok.... de azért szurkoljatok jövőhét szombaton :D és ne csak a nyelvvizsga miatt :D Na ennyi F-ről, majd még mesélek róla többet :):)

Fuuuu, halljátok, ez a munkakeresés is nagyon nehéz.... a mai napon megint megszámoltam, és összesen 150 állásra jelentkeztem, ha hiszitek ha nem..... 150-re.... és még mindig nem találtam rendes melót.... és mind olyan helyre jelentkeztem, ahol megfeleltem az elvárásoknak.... Néha elgondolkodok, hogy mi lehet a gond velem.... ennyire nem kellek egy munkaadónak sem???? Néhányszor elkap a szomorúság..... egyszerűbb lenne, ha már fenn lennék, már csak az előző bekezdésben taglaltak miatt is..... nem tudom, hogy mi lesz, nagyon rossz ez a tétlenség és bizonytalanság. Sajnos Csabi sincs jobb helyzetben (ő róla meséltem már, tudjátok ő volt velem a bevásárlóközpont nagy túrán önéletrajzokat leadni), ő most bevállalt egy 4 órás melót, de ha ott nincs meg a kvóta, akkor nem alkalmazzák tovább..... Ma is beszélgettem vele.... és annyi terve van neki is. Isten lássa lelkem, én nagyon sok jót kívánok neki és nagyon szorítok neki :) Igazán jó barátok lettünk, vagyis remélem, hogy ő is így látja :):) Ezen helyzet mellett azért próbálok optimista lenni.... nem tudok mit csinálni, nem adom fel, hiszem, hogy egyszer felhív egy munkaadó és azt mondja, azt akarja, hogy náluk dolgozzak :) És még sokszor elmondom, főleg azoknak, akik most velem együtt munkát keresnek, hogy ne adjátok fel, legyetek optimisták és bízzatok magatokban!!!!!! Mindannyian értékesek vagyunk :):)

Most gyors témaváltás: újra leesett a nagy hó így március idusán :) Háááát én sajnálom a sok embert, akik a hóban rekedtek.... persze, megértem, mondták az időjárás jelentésben, hogy senki nem üljön autóba, de szerintem voltak ott egy páran, akiknek muszáj volt autóba ülniük, nem tudhatjuk, hogy mi jöhetett közbe, vagy lehetséges, szerettei miatt kelt útra..... Ezért nem értettem egyet azzal a nyilatkozattal, amit a Katasztrófavédelem vezetője nyilatkozott, miszerint az emberek hibásak mindenért..... :s :s
Kérdem én, azért mert a Magyar Katasztrófavédelem nem volt felkészülve, miért kell az embereket hibáztatni???? Nem értem..... egyik ismerősöm is leállt vitatkozni velem, hogy a belügyminisztérium is küldött sms-t, és hogy ezáltal törődnek velünk..... Én meg inkább ráhagytam, hogy ne legyen naiv!!!, de nem akartam tovább vele vitatkozni..... Nekem röviden ennyi a véleményem erről az esetről.

Uuuuuh, jövőhéten kedden-szerdán fotózásra megyek, mert egy kedves fotográfus ismerősöm felkért, hogy legyek a modellje, mert ő egy portrét szeretne készíteni egy emberről és én jutottam neki eszébe :):) én természetesen örültem neki és ingyen megkapom a képeket is :):) Nagyon jó munkákat csinál, ezért már nagyon várom, hogy milyenek lesznek a képek :D :D
Épp tegnap este befejeztem az Így jártam anyátokkal 7. évadát (erősebbeknek: How I met your mother) :):) most szedem le a 8. évadot :):) Addig filmeket illetve A dadus című sorozatot nézegetem :):) Az is nagyon jó sorozatot, ajánlom mindenkinek :D :D Illetve, ha tudtok valami jó filmet ajánlani, akkor írjátok meg hozzászólásként és akkor megnézem :):) Napközben úgyis angolt tanulok és esténként filmezek :D :D

Nos lassan befejezem ezt a bejegyzést is.... igyekszem minél sűrűbben életjelet adni magamról, mert azért látom, hogy olvassák egy páran a bejegyzéseimet :) amit nagyon szépen köszönök :D :D olyan jól esik, hogy sokan olvassátok az írásaimat :D :D
Legyetek jók, vigyázzatok magatokra!!!!! Kitartást, már jön a tavasz :D :D

UI: linkelek be pár zenét, mint mindig, jó zenehallgatást :):)
Pink: Try
Tóth Gabi: Budapest éjjel-nappal --> a sorozat annyira nem tetszik, meg nem akarom szenvedtetni magam, hogy nem lakok fenn még Pesten.... de szerintem a zene nagyon jó lett :):)
Serebro: Mama lover :D :D
Wolf Kati: Vár a holnap
Üdv mindenkinek!!!!!!! Steven :):):):)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése