2013. március 31., vasárnap

Eső, puszi, parfümillat, 50%, könnycsepp....

Sziasztok!
Nos a pénteki napom (márc. 29.) izgalmas volt.... Reggel a nem túl korai 8 órási vonattal mentem fel Pestre. Fel is értem kb. 11 órára a Keletibe. Pesten természetesen szakadt az eső.... F-el úgy beszéltem meg előző este skype-n, hogy a Forgách utcai metrómegállónál találkozunk 11:30 és 11:45 között, mert csak gyors találkozásra van ideje....
Pár percet kellett várnom a metrómegállóban és jött is F :) Hozta egy kis rózsaszín szatyorban a nála maradt kispárnámat, azzal kezdte, hogy ideadta nekem, nehogy nála maradjon.... Utána beszélgettünk egy kicsit a metrólejáróban. Mondta F, hogy az ebédszünetében jött el, mert van egy ebédje egy lányismerősével, de velem mindenképp összeakart futni :) Kb. 15 perces beszélgetés után mondta, hogy lassan mennem kell nyelvvizsgázni (és tényleg mennem kellett.... sajnos), elköszöntünk, de én megfogadtam, hogy bátor leszek, ezért visszahúztam..... a cél egy puszi vagy csók adása lett volna az szájára.... de jött 2 emberke és ezért nem lett belőle semmi, de úgy jött vissza, amikor visszahúztam a kezét, mintha tudta volna, hogy ez a tervem :) Mondtam F-nek, hogy várjon, mondanom kell valamit. Mondtam neki, hogy még valamit elfelejtettem nála a múltkor és szükségem van rá a nyelvvizsga sikeressége érdekében.... És levágta, hogy mire gondoltam és adott puszit :):) :D :D Éreztem a finom parfüm illatát, legszívesebben még át is öleltem volna és nem akartam elengedni.... :( De muszáj volt.... mennem kellett és lassan neki is.... Elköszöntünk egymástól és ellentétes irányba elmentünk..... Visszanéztem, ahogy ment a lépcsőn és utána a fordulóban eltűnt.... :'( Szomorúan belegondoltam, vajon mikor fogom megint látni.... :( :'( :"( :(

Ezután elmentem a vizsgahelyre.... nem izgultam, mivel a feszültségemet feloldotta az F-el való találkozásom.... Hamar sorra is jutottam, bementem, a vizsgáztató nőci olyan nyávogósan beszélt.... és gyorsan is..... nehezen lehetett azért megérteni, az előző vizsgázók is ezt panaszkodták róla......
De még ilyen hülye témákat húzni..... A hobbit húztam, amivel nem volt gond, simán elmondtam (szóval hatott a szerencsepuszi F-től :):) ), a szituációs feladat az volt, hogy beszéljem rá, hogy menjen ki külföldre élni és úgymond hangoljam a szülei ellen.... :s A fordítás magyarról-angolra nagyon durva volt. Kb. 200 szavas szöveg volt magyarul, amely a speciális macskafajták otthoni tartásáról szólt..... tele volt szakszavakkal, speciális étel és viselkedésszavakkal..... nagyon durva volt.......
Meg amikor saját magamról beszéltem, akkor olyanokba kötött bele a nőci, hogy mi az a geográfus és mivel foglalkozik, mondtam, hogy földrajztudománnyal.... erre azt mondta, hogy nem érti...... basszus, ezt még magyarul sem tudja az ember, nemhogy angolul.... :s kb. 20-25 perces időtartam után végeztem.... várni kellett kb. fél órát és az eredményt kirakták (természetesen csak a szóbeliét....). 50%-os lett a szóbeli ezen része..... még ehhez jön majd a hallott szövegértés, aminek min. 70%-osnak kell lennie, hogy meglegyen a szóbelim..... :s :s Így szerintem a szóbeli rész nem lesz meg..... :( De remélem, hogy az írásbeli meglesz, annak az eredménye április 17-én lesz közzétéve....

Ezek után elmentem gyors kajálni a Keleti mellett levő mekibe..... Elértem a négyórási vonatot, azzal mentem haza.... a vonat - mivel péntek volt, és jött haza a sok diák - tele volt, de szerencsére nekem volt helyem......
Ugyanaz a szituáció állt elő, amely múlthét vasárnap.... azzal a szomorú tudattal szálltam fel a vonatra, vajon, mikor jövök megint a fővárosba és vajon mennyit tudok lenni F-el....... :( :'( Ismét könnycseppek jelentek meg a szememnél...... hááát nem volt kellemes így a hazaút...... :( :(
Aztán lassacskán csak hazaértem.... Természetesen levágták megint, hogy valami bajom van, és feljött szóba, hogy valami történhetett, mert már egy hete, vasárnap óta valami bajom van.... én ismét csak annyit mondtam, hogy "majd elmúlik".

De volt örömöm azért este: F rám írt skype-n, ahogy felléptem :):):):) Elég sokat beszélgettünk..... mondtam neki, remélem, hogy ezek után is lesz ok találkoznia velem és nem csak az otthagyott kispárnám miatt találkozott velem..... De eloszlatta a kételyeimet: azt mondta, hogy van ok, amiért találkozni akar velem és nem a kispárna miatt :):):):) Nagyon aranyos és kedves..... De mondta, hogy hosszú hétvégén lenn lesz Siófokon, ezért nem lesz gépközelben, majd csak kedden, de akkor mindenképp beszélünk :D
Kb. este 10 órakor fejeztük be a beszélgetést, kellemes hétvégét kívánt és hogy vigyázzak magamra! :)

Amúgy F-nek nemsokára születésnapja lesz, neki 13-án, nekem pedig 16-án van a születésnapom :):) Kitaláltam egy tökjó, szerintem kedves dolgot a születésnapjára.... majd a következő bejegyzésben megírom, hogy mit találtam ki ;) :) Ismerősömék szerint nagyon jó ötlet és kedves tőlem :):)

Remélem, hogy jövőhéten mennem kell állásinterjúra Pestre, mindennél jobban szeretnék fenn élni a fővárosban.... és NEM csak  F miatt, hanem akkor eltudnék szakadni a családtól, tudnék függetlenedni.... De természetesen F a hajtóerő..... Van egy nagy félelmem: azt hiszem, idő előtt belefogok esni.... és nem akarok, mert ő szerintem nem érez még semmi ilyet..... Remélem, hogy hamarosan összejönnek a dolgok..... mert minden egyes alkalommal, amikor jövök haza Pestről, teljesen összeomlok a mostani helyzet miatt..... :( :( :'( :'(
Nem tudom, hogy mi lesz, de néha teljesen kétségbe vagyok esve, pedig én általában optimista vagyok.... de ez még a jobbakkal is előfordul..... sajnos.... Nincs más, mint hogy bízok, reménykedek abban, hogy hamarosan jó fog történni.....

Most ezeket a zenéket ajánlom figyelmetekbe:
Sugababes - Caught in a moment
James Blunt - High
Szolnoki Péter - Mellettem állsz
Bryan McFadden & Delta Goodrem - Almost here

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése