2013. március 28., csütörtök

Egy kis elmélkedés....

Sziasztok!
Fuuu, már csütörtök van, holnap pedig már angol szóbeli.... szintén Pesten.... Természetesen találkozok F-el, lehetséges, hogy csak pár percre, de akkor is. Amúgy hétvége óta folyamatosan beszélünk, és ami nagyon jól esik a részéről: amikor én látom, hogy fellép skype-ra, és pont írnék neki, akkor mindig megelőz :) Úgy gondolom, hogy akkor csak érdeklem őt és ő is jól érezte magát a társaságomban a hétvégén.... :)
Ne tudjátok meg, de azóta csak még jobban ráhangolódtam az álláskeresésre: vasárnap este óta kb. 30 állásra jelentkeztem, a mai napon kettő munkaadó már fel is hívott, hogy személyesen is akarnak velem találkozni. De pont a nyelvvizsga időpontjában akarnak találkozni, ezért mondtam, hogy nekem a jövőhét jó.... azt mondták, hogy a jövőhét folyamán rám csörögnek. A mai napon még én is felhívok 8 munkaadót, akik hirdetésére csak telefonon lehet jelentkezni. Hátha szerencsém lesz, én nagyon bízok benne....
Nagyon szeretnék fenn lenni, minél sűrűbben találkozni F-el, annyira-de-annyira kedvelem....
Nem haragszom rá, mert csak kis időre tud velem találkozni, de zsúfolt napja lesz, nekem pedig nyelvvizsga.... remélem, hogy legközelebb több időt tudunk együtt tölteni..... de én már annak örülök, hogy láthatom.... Szerintetek milyen lesz megint a hazautam?? Nem nagyon várom.... ahogy egyre jobban fogok távolodni Budapesttől és ezzel együtt F-től is.... :( :'(
Annyira küzdök, hogy kapjak egy jó munkát és feltudjak költözni..... a közelében lehetnék.... nagyon-nagyon szeretném....
Most ezt az írásomat nem terveztem hosszúra, csak gondoltam írok nektek... ne aggódjatok, megírom, hogy pénteken mik történtek és hogy milyen volt a szóbeli..... illetve F-el való találkámat is ;)
Legyetek jók, vigyázzatok magatokra és drukkoljatok a szóbelin :)
Üdv: Steven :)

Ezt a zenét szoktam hallgatni, amikor hazafelé utazok Budapestről....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése