2013. március 22., péntek

Bizakodás, vágyak és ábrándok - az élet apró örömei

Sziasztok!
Mostanában ugyebár leköt a nyelvvizsgára való felkészülés, de holnap már túl leszek az írásbelin és a nyelvi labor vizsgarészeken. Aggódok egy kicsit, de viszont azért, mert egyáltalán nem tartok a nyelvvizsgától. Ne legyen félreértés, nem azért, mert nem veszem komolyan, igen is komolyan veszem, mert ez nagyon fontos a leendő munkavállaláshoz, a diplomához és nem utolsó sorban 23 ezer forint nem kevés pénz. De szerintem azért is vagyok nyugodt, mert én tanultam, nem is keveset, persze, sajnálni fogom, ha véletlen nem sikerül, de azért bízunk abban, hogy elérjük a 61%-ot :):)

De egy másik témáról szeretnék egy kicsit mesélni.... igazából egy személyről.... a múltkori bejegyzésemben megemlítettem egy F nevű emberkét, nos ő róla szeretnék mesélni. Lehet, hogy naivnak fogtok tartani, de az vesse rám az első követ, aki nem szokta egy kicsit beleélni magát a dolgokba és nem vágyakozik arról, hogy talál valakit, akivel boldog lehetne. Szóval F még akkor írt rám egy internetes meleg társkereső oldalon, amikor még a külföldivel (tudjátok, akiről a múltkor írtam, aki tesztelgeti az embereket) ismerkedtem. Bár már akkor felfigyeltem F-re, mert sok mindenben hasonlóan gondolkodunk, sőőőőt igazán jó tervei vannak a jövőre nézve. Kicsit irigylem is, mert rendezett az élete, gondolok itt arra, hogy biztos állása van, van saját lakása, stb. De a terveit nagyon szépen mesélte el nekem skype-n.... Igazából minden nap azt vártam, hogy eljöjjön az este, tudjak vele beszélni :) Az egyik nap nagyon aranyos volt, meg is lepődtem, hogy kora délután írt, mert előző nap azt mondta, nem lesz fenn egy barátaival tartott program miatt, de délután rám írt, csak úgy rám köszönt, hogy még is csak beszéljünk azon a napon is :):)
És ami nagyon megérintett az az volt, amikor más már simán faképnél hagyott volna az miatt, mert (még) nem vagyok pesti, Ő nem ezt tette, hanem bátorított és azt mondta nekem, hogy bízik bennem és mire feleszmélnék, már kapni is fogok melót :) tudom, hogy ez nem így működik, de nagyon kedves tőle, hogy bátorít és önti belém a lelket :):) Mondtam neki, 23-án nyelvvizsgázok és szeretnék fenn maradni, mert Csabi ismerősömmel találkozok vasárnap (igen, Csabival mentem végig a bevásárlóközpontokban), erre felajánlotta, hogy őt nem zavarja, aludjak nála és ezáltal tudunk beszélgetni és jobban megismerni egymást. Ne legyen félreértés, de szerintem nem fog megerőszakolni vagy egyéb hasonló dolgokat csinálni, azért rájöttem volna ennyi idő után a beszélgetések által. Nagyon közvetlen és barátságos, kedvelem őt.... nem is kicsit, a kép alapján, illetve a személyes sajátosságai által nagyon kedvelem. Remélem, hogy ő is engem :)
Nagyon sok mindent megtudtam az elmúlt napok/hetek alatt, most már csak a találkozás van hátra :) A mai napon fog megtörténni a találkozás (mert ugyebár most péntek hajnali 3/4 kettő van)!!!!! :):) Úgy volt, hogy csak szombaton találkozok vele a nyelvvizsga után, de kérdezte, mikor lesz a nyelvvizsga, én pedig azt válaszoltam rá, hogy fél 10-kor és ezért kelnem kell reggel fél 4-kor. Erre ezt válaszolta: "Nem mindegy, hogy pénteken és szombaton vagy csak szombaton alszol itt?" Elsőnek tartottam tőle, hogy zavarni fogom, de azt mondta, ne érezzem magamat rosszul emiatt, mert így este nem lesz egyedül és ő napközben a Stockholmból hazalátogató unokahúgát fogja kísérgetni egész Budapesten a hétvégén, így én is elleszek ismerőseimmel, ő pedig a rokonaival. Este pedig úgymond egymáséi vagyunk.... (ne értsétek félre, nekem is mocskos fantáziám van, de akkor se higgyetek rosszat) :) Így a mai napon este megyek fel, mert délután az unokahúgával lesz, ezért azt kérte, hogy estefelei vonatot nézzek, mert ki akar jönni elém :) Szóval emberek gondoljatok rám ma 21:50-kor, mert akkor ér be a vonatom a Keletibe és akkor fogom őt megpillantani a vágány végén, nagyon izgulok, lehetséges, jobban mint a nyelvvizsga miatt :D :D
/Remélem, hogy ő ezeket a sorokat nem olvassa, mert akkor simán levágja, hogy róla van szó..../
Tegnapi beszélgetésünkkor mondtam neki, remélem, hogy rám fog érni legalább az egyik este beszélgetni a kettő éjszakából, erre ezt válaszolta: "Mindkét este lesz időm rád!" Nagyon kedves..... tudjátok Ő az az ember, akit úgy igazából szeretnék, hogy összejöjjön vele a kapcsolat..... Tudom, naivan hangzik, de Ő annyira más, mint a többi degenerált meleg.... azért sajnálni fogom, ha véletlen nem jön össze semmi komolyabb, nagyon sajnálni fogom, mert most úgy érzem, hogy érdemes volt őt megismernem :):)
Bevallotta Ő is azért, hogy van benne egyfajta drukk a találkozás miatt, háááát még bennem :O :D
De lehet, hogy én be sem fogok jönni neki vagy nem fogok tetszeni neki.... nagyon bízok benne.... ilyenkor nem tud mit csinálni az ember....
De tudom, hogy Ő kellett most az életembe, hogy legalább felfogjam, van értelme mindennek. Hiszem, oka van annak, hogy Ő vele megismerkedtem.... visszahozta az - amúgy sem kevés - optimizmusomat és jókedvemet :):):):) Holnap viszek is neki Milka táblás csokit, mert még régebben említette, hogy szereti a krémes fajtájú Milka csokit.... és azt is mondta, hogy nem kell semmivel sem meghálálni, mert nála aludhatok, de én kedvességből csak veszek neki, mert én hálás vagyok neki :):) Remélem, hogy örülni fog neki a mai napon, este :D :D

Természetesen mindent elmesélek a következő bejegyzésemben, hogy hogyan alakultak a dolgok a hétvégén, hogyan történt és mi történt a találkozáskor/randin :):)

Szorítsatok nekem a nyelvvizsgával és ezzel kapcsolatban is ;) :)
Vigyázzatok magatokra, örüljetek az élet apró dolgainak is!!!! Legyetek jók!!!! Üdv: STEVEN :)

Végül egy számot berakok nektek, mostanában ezt is hallgatom, jó kis hangulatos, ábrándozós zene szerintem: Christina Perri - A Thousand Years

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése