2013. április 3., szerda

Hétköznapok....

Sziasztok!
Most itthon vagyok Békés megyében.... azt nézegetem, vajon mikor jön már a jó idő. Csak azt látom, hogy esik az eső.... és esik.... csak esik.... Ma is és az elmúlt napokban korábban keltem az átlagnál.... mindig ilyen hajnali 7-8 között.... De esténként nem érezném, hogy álmosabb lennék, még így sem alszok éjfél előtt.... A hosszú hétvége eltelt, rokonlátogatások, végül is jó volt.... De hiányérzetem volt egy kicsit.... Tudom, néha fárasztó, hogy erről beszélek mindig.... Már Csabi ismerősömet is kiakasztom szerintem, hogy mindig F-ről beszélek..... Most ő Siófokon töltötte a hosszú hétvégét ismerősökkel és rokonokkal.... elvileg ma megy haza... még nem látom skype-n, hagytam neki üzenetet, majd úgyis elolvassa és válaszol, amikor fellép.... Halljátok, azért hiányzik.... :s Pedig szerintem el kellene vonatkoztatnom tőle, mert még így idő előtt bele fogok esni.... és már annyit csalódtam.... de félek, hogy már késő, kezdek beleszeretni valamilyen szinten.... De mivel nem látok bele a fejébe, ezért nem tudom, hogy végül is ő mit gondol.... bár ez nem igaz, mert tudom, hogy csak akkor tervezne velem, ha fenn laknék.... :s Én nagyon szeretnék vele sok időt tölteni.... majd az idő és az ún. sors eldönti.................

Gyors témaváltás jön.... Ma hívtak egy tudakozós állás miatt még délelőtt :):) Nagyon örültem neki, és adtak is egy időpontot: csütörtök 13 órára :) Nagyon örülnék, ha összejönne, nem csak F miatt, hanem magam miatt is, már tényleg jó lenne stabil lábakon állni.... Szóval szorítsatok, majd úgyis megírom, hogy hogyan ment ;)
Jaaaaj, tényleg, el akartam mondani, hogy F-nek mit tervezek a születésnapjára :) Neki jövőhét szombaton lesz a születésnapja (13-án).... és úgy döntöttem, hogy olyan meglepetést szeretnék neki, amire emlékezzen és egyedi legyen :) Mivel manapság mindenki facebook-on felköszönti egy mondattal a másikat vagy dob egy sms-t, én addig küldök neki egy születésnapos képeslapot egy borítékban :):) Ma vettem meg a képeslapot, szerintem nagyon jól néz ki :):) Tegnap meg írtam hozzá egy kb. 10 soros üzenetet :) szerintem és mások szerint is jó lett, remélem, hogy örülni fog neki és tetszeni fog neki :) nagyon bízok benne :):) Majd szerintem, amikor elküldöm neki postán kb. jövőhét kedd környékén, akkor leírom ide, hogy mit is tartalmaz az a pár sor ;) :)

Nos lassan befejezem ezt a bejegyzésemet.....  Legyetek jók, vigyázzatok magatokra, és csütörtökön szurkoljatok!!!! :):) Remélem, hogy F-el is összetudok futni legalább annyi időre, mint a múltkor :)
Üdv: Steven :)

Yiruma - If I could see you again.... nem véletlen a cím választás....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése