2013. április 10., szerda

Érezni a tavasz illatát..... :)

Sziasztok!
Nem sok minden történt az előző pár napban..... szokás szerint melókeresés ezerrel. Hálás vagyok néhány ismerősömnek, barátomnak, mert ha látnak egy-egy jó állást, akkor elküldik az internetes linket :) Hálás vagyok nekik :) Szerencsére most már az idő is kezd jobb lenni..... az embernek jobb kedve lesz a napsütéstől :):):):)
Tegnap feladtam a levelet F-nek..... Elhihetitek, hogy nagyon kíváncsi vagyok a reakciójára... azért félek attól, hogy ez neki túl sok lesz (a születésnapi üdvözlő tartalmát lásd az előző bejegyzésben), és lehetséges, hogy nem akar ezek után semmit, vagy lehetséges, hogy tartani fog tőlem..... ez miatt nem akar majd velem találkozni többet..... :s :(   De bízok abban, hogy örülni fog neki :) és nem fogja félreérteni: nem akarok én szerelmi vallomást tőle, csak szimpla kedvességből küldtem neki a születésnapos üdvözlőlapot :D
Gyanús, hogy már holnap megkapja.... de legkésőbb csütörtökön.... biztos, hogy írni fog, úgyis rájön, hogy én küldtem neki :)
Majd mindenképp megírom, hogy mi volt a reakciója..... ;)

Fuuu, holnap korán is kelek, mert úgy döntöttem, hogy rendes leszek és öcsémet elkísérem röntgenre és a házi orvoshoz utána..... nem baj.... igazából belefér az időmbe...... :) Öcsém pedig kinyilvánította, hogy ő szeret az én társaságomban lenni, mert szereti a szövegemet, amiket levágok beszélgetés közben :):)

Nos szerintem most be is fejezem ezt a bejegyzésemet.... ha tovább írom, akkor csak még jobban kifejteném F-ről a gondolataimat.... de nyugi, fogok még róla írni..... úgyis körülötte forognak a gondolataim.... és tényleg nagyon várom a reakcióját a születésnapi üdvözlőlappal kapcsolatban :):)

Szorítsatok nekem, hogy az elkövetkező napokban hívjanak állásinterjúval kapcsolatban ;) Már szívesen mennék fel a fővárosba és találkoznék F-el.... :):)
Vigyázzatok magatokra, legyetek jók!
Üdv: STEVEN :)

Most 3 filmzenét linkelek be nektek, ezek mind az Igazából szerelem című filmben vannak benne.... Én mindig úgy nézem a filmeket, hogy a zenékre összpontosítok mindig :):):):)
Portuguese Love Theme
Glasgow Love Theme
PM's Love Theme

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése