2013. április 30., kedd

A hétvége....... és hatásai....

Pénteken mondta öcsém, hogy ő bemegy nővéremékhez Békéscsabára szombaton és nincs-e kedvem menni.... én mondtam, hogy végül is mehetek, de ne mondja nekik, hadd legyen meglepetés, hogy én is megyek :):) Szombat délután beutaztunk egy távolsági busszal..... természetesen kérte a sofőr a diákigazolványt, nálam ugyebár a táska legmélyén volt.... :o ki gondolta volna, hogy erre a 20 perces utazásra kérni fogja, hogy mutassam be.... :s csak én miattam állt a busz kb. 8 percet..... örültek az emberek, hát még a sofőr xD ő akarta annyira megnézni a diákomat, vessen magára :D :D
Be is értünk Békéscsabára, nővéremék meg is lepődtek rendesen, de természetesen örültek, hogy én is mentem, mindig örülnek, ha ott vagyok :D Este volt egy kis házibuli..... Steve-cske "véletlen" be is colázott.... hááát igen, ez vagyok én, fel is pörögtem..... ezért éjfél után még nagyban neteztem kb. fél 4-ig...... :o
Felléptem skype-ra is, de igazából nem vártam F-re, mert ő pedig odavolt társasjátékozni és mondta, hogy nem lesz fenn...... DE mégiscsak érdemes volt fellépnem.... mert kb. hajnali 2-kor fellépett és már írt is nekem :):):):) Nem sokat beszélgettünk (kb. fél órát), de én ennek is nagyon örültem... mindig örülök, ha beszélhetek vele :D :D Ő aznap volt állatkertben és elmesélte, hogy látta a kedvenc állatomat, Némót :D :D

Fuuuu.... háááát reggel..... az én ötletem volt, hogy keljünk reggel 9-kor.... mert közös program volt betervezve.... de amúgy én teljesen fitten keltem ahhoz képest, hogy kb. 5 órát aludtam.... a többiek voltak ki nagyon.... Nővéremék úgy döntöttek, hogy menjünk el a Centerbe bowlingozni :D Ott voltunk fél 11-től fél 1-ig.... Háááát igen, megint bebizonyítottam, hogy hogyan lehet kétszer tarolni és utána 1-et eltalálni.... ezáltal csak azt az 1 pontomat háromszorozta meg a pontozó... és ezen csúszott el egy győzelmem xD xD tényleg no comment..... mindegy..... amúgy összesítésben a 2. helyet szereztem meg a 4 játszma eredményei alapján :D szerintem jó teljesítmény :):) Én teljesen elégedett vagyok vele :):):):) Utána még sétáltunk a belvárosban..... és elég érdekes fényképek készültek, amik még aznap este felkerültek a facebook-ra.... nővérem által..... háááát mindegy... ez is én vagyok :D :D
Délután 5 órára haza is értünk öcsémmel..... el is fáradtunk kellőképpen :) 

Estére nagyon sokan írtak skype-n is és facebook-on is.... valahogy én kellettem mindenkinek :):) Nem panaszkodok, sőőőt örülök is nekik :):) De hát tudjátok hogy van ez.... :) 
Azért tegnap este furcsa volt..... az emberek kétértelműen fogalmaznak.... a többi embernél ez nem is zavar, de F-nél alapból nem tudom sokszor hogy mit gondol.... és néha olyan kétértelműen fogalmaz, nem tudom, hogy akkor most én képzelem be a dolgokat vagy nem.... :o
Írtam neki: "Lehet, hogy hülyének fogsz nézni, de mindig örülök és várom, amikor találkozunk :)" - Erre ő azt írta, hogy ő ez miatt egyáltalán nem tart hülyének :D meg ilyenek...... azért nem tart hülyének, mert ő is így gondolja.... vagy nem tudom.....
Pali barátomnak szoktam írni ezeket.... akit szerintem kiakasztok ezekkel.... Ő oltott le engem, hogy ezek célozgatások.... nem tudom.... szerintem én nem merem beleélni magamat.... gondolom, értitek, hogy mire gondolok..... vagyis remélem :) naaaa majd kapom az ívet Barbitól is, mert ő meg azt mondja, hogy nincs önbizalmam..... de igyekszem :) DE ha legközelebb találkozok F-fel, akkor ennyit meg akarok kérdezni tőle információszerzés miatt: "Azt értem, hogy a távolság miatt úgymond nem lehet kapcsolat még, de a mindennapi beszélgetések és kapcsolattartás által, a kétértelmű megjegyzések alapján arra következtetek, hogy valamilyen szinten érdeklődsz irántam, vagy rosszul látom?" - nézzetek hülyének, de ezt meg kell majd kérdeznem.... és akkor biztos nem fog a válasz elől kitérni..... :)
Amúgy nagyon szeretem, amikor élőben zavarba hozom azzal, hogy úgymond dicsérgetem... amit direkt csinálok, mert ő pedig kiforgatja a szavaimat direkt..... és így valamivel legalább visszatudok vágni :D :D nagyon aranyos, amikor hirtelen zavarba jön :):) basszus, már rég láttam.... most pénteken lesz két hete.... de viszont tényleg beszélünk minden nap legalább pár órát..... 

A mai napom (hétfő) tényleg olyan volt, hogy minden dolgon és mindenkin agyaltam..... nem szoktam gondolkodni a dolgokon, vagy ha igen, akkor is csak felületesen..... de ma ültem a Körös-parton a duzzasztónál.... és csak gondolkodtam, közben gondolkodós zenéket hallgattam...... Munka, Budapest, kapcsolatok, F, itthoni dolgok.... ááááááááh, mindenről.... majdnem 4 óra hosszát ültem kinn.... néztem a hajósokat, a horgászokat és közben pörgött az agyam.... hogyan lenne jó csinálni a dolgokat..... azért tisztázódott is bennem néhány dolog..... Várom, hogy hívjanak a munkaadók, bár azért szoktak hívni telefonos interjú miatt... hátha hamarosan kapok munkát is.... bár a héten ünnep is lesz (május 1.), szóval lehet, hogy majd csak utána fogják hívogatni az embereket.... a lényeg az, hogy nem adom fel!!!! Ilyenkor F mindig írja, hogy bízik bennem és nagyon helyes, hogy nem adom fel és igyekszem :):) Ilyenkor mindig boldogság van :D :D

De optimista vagyok, hiszek abban, hogy lesz munkám és felkerülök.... teljesen önállósodhatok a szüleimtől... és mellesleg közelebb lehetek F-hez is :):):):) meg a sok ismerőshöz is :):):):)
Ahogy írni szoktam.... az idő és az élet/sors eldönti.... hogy hogyan tovább.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése