2013. május 5., vasárnap

Azért vannak a jóbarátok....

Réges régen volt egy kisfiú, aki mindig arra vágyott, hogy olyan barátokat találjon, akikre bármikor számíthat.... akikkel bármit megbeszélhet és akikben 100%-ban megbízhat.... mint mindenkit, őt is érték nagy csalódások..... de mindig tudta, hogy eljön az az idő, amikor olyan barátokra lel, akik vele lesznek..... és így is lett! :):)

Dia ismerősöm mondta/mondja mindig azt nekem: "Te akárhová mész, mindig jó emberek vesznek majd körbe téged, hiszen te magad is egy csodálatos ember vagy! Én a te helyedben nem aggódnék ilyeneken" - Nos, igen, lehet benne valami....

Egyre jobban kezdek én is rádöbbenni, hogy tényleg nekem vannak a legjobb barátaim :) És ezt azért merem így kinyilvánítani, mert tényleg így van..... A folyamatos coming out-olások által jövök rá ezekre.... Mostanában igen sok barátommal osztottam meg a másságomat.... Egyik meleg ismerősöm mondta azt, hogy aki tényleg a barátod, az melletted marad, aki pedig nem, akkor az sosem volt igaz barátod. Ebben tényleg igaza van, de szerencsére még nem volt negatív élményem ezzel kapcsolatban...... :)

Az ember, azért mondja el közeli barátainak a dolgot, mert nem akar már többet hazudni nekik..... ez azért belül nagyon tudja zavarni azt a személyt, akinek hazudnia kell.

Amikor elmondtam két tesómnak és élettársainak, kicsit azért paráztam, de szerencsére nem fogadták rosszul... sőőőőt mondták, hogy ezáltal még jobban szeretnek engem :):) Az alábbiakban néhány ismerősömmel történt szituációmat írom le.

Zsófikám reakcióját nem felejtem el soha..... Neki e-mailben írtam meg, mert nem tudtunk találkozni akkoriban az elfoglaltságok miatt, meg a távolság miatt sem.... Jó pár soros e-mailben megírtam neki ezt a dolgot. Zsófinak mindig bírtam a stílusát és a saját stílusában is írt vissza: (hogy szépen fogalmazzak)"Qrvára leszarom, hogy meleg vagy, én attól ugyanúgy a barátomnak tartalak!" Zsófi egy hihetetlen személyiség, annyira bírom, vele mindent megbeszélek és ha kell, akkor tanácsokat adunk egymásnak pasiügyekben :):) Pedig őt lassan már 2 éve ismerem.... mellette nem unatkozik az ember :):)

Emlékszem, Barbinak sem rég mondtam el.... a WestEnd-ben kajáltunk és akkor már tettem célozgatásokat, de ott a sok ember között nem mertem mondani hangosabban, aztán kikísértem dohányozni a WestEnd elé.... és ott beszéltem neki erről.... Egyszer csak megkérdezte: "Lehetséges, hogy F nem lány?" Mondtam is neki, hogy eltaláltad Barbi :) De így sokkal jobb, mert azóta neki is felszabadultabban tudok beszélni dolgokról és mindig támogat, hogy ez az F ügy egy jó dolog és nagyon szurkol.... és legyen önbizalmam :):)

Ezek még a könnyebb esetek voltak szerintem.... persze az előzőeknél is izgultam elég rendesen..... de ezután jött szerintem a nagyobb falat..... :o
A születésnapi partim által beszéltem volt lakótársamékról: Bettiről és Tomiról. Velük laktam egy pár évig 2010-2012 között Szegeden (de jó volt az az időszak, sosem fogom elfelejteni). Ők velük már régóta nagyon szoros kapcsolat köt össze engem, és szinte már tesóimnak tekintem őket :) Szinte nekik fájt a legjobban hazudni.... mert őket nagyon szeretem, ha nem ők velük laktam volna, kitudja, hogy most hol lennék.... akkor nem ilyen személy lennék... és az akkori időszakért nagyon hálás vagyok nekik :)
Betti már a születésnapi partim végén feltett egy kérdést a mássággal kapcsolatban, mert egyik közös ismerősünk látott fenn egy meleg társkeresőn (gaypoint.hu), én mondtam neki, hogy én azon nem vagyok fenn.... és tényleg nem voltam még ott, szóval nem hazudtam... szóval lehet, hogy valaki visszaélt a képemmel.... :s én inkább romeo-n vagyok fenn....... Lehetséges, hogy akkor kellett volna elmondanom, de fáradtak voltunk és nem akartam ez miatt fárasztani őket sem, amikor tudtam, hogy ők is korán kelnek. Na e pillanat után mentem ezek szerint megírni az sms-t F-nek xD (amiről írtam egy korábbi bejegyzésben). De viszont ezen a héten erőt vettem magamon és nem tagadom, hihetetlenül féltem a reakciótól.... nem akartam őket elveszíteni, de szerintem ez érthető is az előzőek leírtak alapján. Mindhárman egyszerre voltunk fenn facebook-on, és 3-ban beszéltünk chat-en.... és ott mondtam el a dolgot..... Emlékszem, nem mertem megnézni a reakciójukat, csak azt láttam, hogy villog lenn a chatmezőnk...... De ahogy megnéztem, meg is nyugodtam, szerencsére jól fogadták... bár Tomi szerintem egy kis sokkot kapott, de azt írta, hogy a barátságunk ezen infó miatt nem fog változni :):):):) Utána elhalmoztak kérdésekkel a meleg témával kapcsolatban.... természetesen mindenre válaszoltam nekik, beszéltem nekik F-ről is.... :) Mondtam nekik, hogy bármikor bármit kérdezhetnek :) Bettike a beszélgetés végén mondta, hogy nagyon örül, hogy ezt megosztottam velük és ez olyan jól esett tőle, mint Tomitól az előző mondat.... hááát szinte meghatódtam..... Remélem, hogy a későbbiekben sem fog változni a véleményük, de szerintem nem fog..... én nagyon szeretem őket és szerintem ők is engem :):)
Bár azért van még néhány fontos barát (pl. Twisted sisterem), akinek el kell majd mondanom ezt a dolgot.... na az is érdekes lesz, azért az ő reakciójától is tartok egy kicsit......

Ezen tapasztalatok által mondom, nem is mondom, hanem kijelentem: NEKEM VANNAK A LEGJOBB BARÁTAIM!!!!! Bocs azoktól, akiket kihagytam, titeket is szeretlek :):):):)

Nos, ahogy lenni szokott, gyors témaváltással ismét F-hez jutunk, ő vele is voltak élmények ezen a héten :):)
Kedd magasságában megkérdeztem tőle, hogy a jövőhétvégén ráér-e..... és azt írta, hogy igen, mert pünkösdkor valószínűleg Siófokon lesz ismerősökkel, mint a múltkor, így ezért jobb neki a jövőhétvége. Írtam neki, hogy akkor betervezhetnénk a János-hegyi túránkat, amit már rég tervezünk :):) és ezután nagyon imponáló választ írt: "Max. ha rossz idő lesz, akkor dvd-zünk!" Ez jól esett, mert nem azt írta, hogy ha rossz idő lesz, akkor ne is gyere fel, hanem azt, hogy akkor is elleszünk :):) De mondta, hogy a jövőhét elején még egyeztessünk, mert mindkettőnknek közbejöhet még valami..... Én remélem, hogy nem jön közbe semmi egyikünknek sem :)
Tudom, hülyének fogtok nézni, amiért ez miatt parázok, de háááát tudjátok, ez ilyen..... ő ma megy bulizni egy ismerősével egy meleg helyre, ünneplik a születésnapjukat.... kicsit azért félek, hogy valamelyik pasi rá hajt és bepasizik..... és ennyi volt.... valaki elhappolja előlem.... és én hiába vagyok beléesve...... és hiába szeretem.... nem tud erről (ami lehet, hogy jobb is) és én még nem lakok fenn Pesten sem, így teljes hátrányban leszek..... :s :( :'(
De tegnap is beszéltünk, és ezt írta le röviden a bulival kapcsolatban: "Nem én leszek kelendő a buliban, bár nem is cél :)" Nem tudom, lehet, hogy ezt csak azért írta, hogy lezárja a témát...... vagy tényleg nem is akar bepasizni..... nem tudom, de azért aggódok egy kicsit, igen, van egy kis természetes féltékenység azokra, akik ott lesznek a buliban..... de ez ilyen...... DE viszont a másik pillanatban meg már filmekről beszéltünk, hogy mit nézünk meg dvd-n a jövőhétvégén :D:D Szóval lehet, hogy én képzelem be magamnak a dolgokat.... nem tudom.... csak szeretnék egy esélyt és nem akarok elesni ettől az esélytől sem.....
Amúgy a héten is eléggé kétértelműen fogalmazott ő is és én is xD Írta is, hogy ő nem fogalmaz többször kétértelműen mint én... és emellé még nyelvnyújtogató smiley-kat is rakott :)
Ismét kifejtette, ami ő tőle külön jól esik: ő bízik bennem, hogy hamarosan lesz munkám fenn a fővárosban :):) Ezek a mondatok csak még jobban fellelkesítenek :):) Nagyon szeretem ilyenkor :):) Sokszor átmennék a képernyőn és ölelgetném, puszikat adnék neki, és érezhetném parfümének illatát is :)

Azért arra kíváncsi vagyok, hogy az ismerőseinek szokott-e rólam beszélni? vagy meg sem említ engem..... mert nem vagyok fontos annyira a számára.... nem tudom.... azért remélem, hogy beszél rólam, mert ahogy olvassátok, én nagyon sokat beszélek/írok róla :) De majd egyszer kiderül..... mint ahogy sok minden más is.... Azért élőben próbálok egy kicsit rájönni a dolgokra, hogy ennyi idő után is mi a véleménye rólam, van-e értelme szeretnem őt....... azért meglepődnék, ha ő ma este küldene sms-t nekem enyhén ittas állapotában....de nem mindenki olyan balek, mint én...... xD nyilván nem fog szerelmet vallani nekem, mint ahogy én azt majdnem megtettem...... De ahogy mondani szokás, a dolgok nem maradnak befejezetlenül.... az életben sem maradnak a szálak elvarratlanul.... ahogy Zsófikával beszéltem, ő sem mer magához közel engedni egy pasit, nehogy még jobban sérüljön..... én is így vagyok vele, de én ezzel szerintem már elkéstem.... pedig még küzdöttem ellene, de az érzéseknek nem lehet parancsolni.....
azonos arányban keressük egymást skype-n és más online felületeken és ő is szeretne még sokszor találkozni velem...... nem tudom, mi lesz, remélem hogy a dolgok jól fognak alakulni................

Máté Péter - Azért vannak a jóbarátok
Janicsák Veca - Most múlik pontosan

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése