2013. május 10., péntek

One step closer - Egy lépéssel közelebb....

Sziasztok!

Biztos emlékeztek arra az előző bejegyzésből, azt írtam, hogy F ment egy ismerősével bulizni.... és azt is írtam, hogy paráztam egy kicsit.... Másnap szintén beszélgettünk skype-n: azt mondta, hogy nem érezte jól magát a buliban.... Azért sajnáltam, hogy nem úgy sikerült a buli, mert én annak örülök, ha ő jól érzi magát... persze örülhetnék, hogy nem jött össze senkivel.... de ahhoz nem kell összejönni senkivel sem, hogy az ember jól érezze magát egy buliban.... szerintem.... és ahogy ő mondta is előtte: nem célom kelendő lenni :)
A héten is szinte minden nap beszéltünk és lebeszéltük a holnapi napot, a szombatot :):) Tervben volt, hogy ott alszok szombat este, mert mondta, hogy aznap estére nem tervez be semmit.... csak nagyon fontos dolog jöhet közbe..... de mindkettőnk bánatára meg kell jelennie egy megbeszélésen a barátainál aznap este, mert valami belépőjegyeket kell elintézniük és ezt kell majd megbeszélniük, utána szokásosan társasjátékoznak.... Mondtam neki, hogy én miattam ne aggódjon, majd bepótoljuk ;)
De tényleg érződött rajta, sajnálta, hogy pont aznap estére rakták az eseményt..... De így is együtt leszünk holnap reggel 10-től este 6-ig :D :D Tegnap este azt írta, hogy biztos jó lesz, lesz séta (ha az idő engedi) és dvd-zés is nála :):) És még tésztát is főz nekem ebédre :):)

Egész héten azt kérdezgettem az ismerőseimtől, hogy szerintük nyomuljak vagy sem..... mert szerintem most már valamerre kellene mennie a dolgoknak és már nekem is kell egy valamilyen megerősítés arról, hogy jól látom-e a dolgokat.... De viszont nem akarok annyira sem nyomulni, hogy ő azt higgye, én jóval többet akarok, mint ő.... Nem szex-re gondolok, hanem apróbb dolgokra, például kéz megfogása, kis ölelés, puszik.... és csók , stb. :) :)
Viszont még mindig úgy gondolom, csak érdeklem, ha minden nap beszélünk és akar is találkozni sokadjára is :):) Már így is kész vagyok, teljes extázisban várom a holnapi napot, hogy láthassam.... akkor még mi lesz holnapig....???? :o
Azért annyira nem parázok (már mint próbálok), mert nem akarom a túlzott idegességemmel elrontani a dolgokat.... néha ráparázok, aztán mindig rájövök, hogy feleslegesen tettem.... :) :) De amikor megyek és tudom, hogy megint találkozok vele, összerándul a gyomrom, hevesebben ver a szívem.... igen, belé vagyok esve.... ez annak a jele :) :)
Jó arra gondolni, hogy 24 óra múlva már vele leszek és láthatom :) :)
Természetesen majd leírom, hogyan telt a holnapi nap és hogy hogyan alakultak a dolgok ;) :)

Legyetek jók, vigyázzatok magatokra és szurkoljatok :)
Üdv: Steven :)

Bruno Mars - Just the way you are :)
Pink - F**kin' perfect :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése