2013. május 12., vasárnap

Ilyen az élet........

Nos, néhány óra híján eltelt ez a hétvége is..... Pénteken este benn aludtam nővéreméknél Békéscsabán és úgy alakult, hogy a másik nővérem is bejött estére :) Este elnéztünk a tesco-ba..... kb. fél óráig a colákat rakosgattam, hogy a nevemet megtaláljam..... és mivel kedvességem határtalan mások felé... ezért F nevét is megkerestem :) :) Jól el is telt a nap.... sikerült elaludni kb. hajnali 2 felé.... egy kicsit azért izgatott is voltam, hogy milyen lesz F-el a napom :) :)

El is jött a reggel, felkeltem fél 6-kor..... szépen elkészülődtem, viszont már nem paráztam F miatt :) boldogan mentem ki a 7 órás vonathoz az állomásra :) :) A vonatom 10 perc késéssel indult.... de ez a MÁV-nál még simán belefér :) Rengetegen voltunk.... minden fülkében 8 ember..... heringjárat volt.... én nem tudom, hogy mi volt ez a szombat reggeli nagy hajrá az emberek részéről..... :s Mire felértünk a Keletibe, addigra ez a késés 25 percre tornázta fel magát.... Paráztam is, hogy F mikor telefonál, hogy hol vagyok..... de amúgy ő is késett 10 percet, így neki csak 15 percet kellett várnia.... azért így is sajnáltam, hogy várnia kellett... Ahogy leszállt a tömeg..... ami tényleg nagy volt.... mentem a vágány vége felé és a nagy tömegben megláttam F-et szép sárga pólóban :D ilyenkor mindig megértem, hogy miért vagyok belé esve.... ahogy mosolyog... hááát az ellenállhatatlan :) Persze puszik megvoltak a tömeg közepén, az ilyen nem maradhat el :):) F mondta, hogy elég szeszélyes időjárás van, néha esik, néha nem.... de amúgy meleg volt, nekem az volt.... A kiszámíthatatlan időjárás miatt ezért őhozzá mentünk és elkezdtünk filmezni.... A démoni dobozt néztük, ami egy horrorfilm, mindketten egy kicsit félősek vagyunk.... de amúgy azt hittük, hogy félelmetesebb lesz a film :D Ezután F mondta, hogy nézzünk meg egy thrillert, amit ő régebben látott, szerinte nekem tetszeni fog :) amúgy nem volt rossz tényleg.... Ahogy feküdtünk egymás mellett, néha éreztem jó illatú parfümjét.... egyikünk sem nyomult a másikra.... igaz, hogy terveztem..... de nem akartam tolakodó lenni..... de kb. 5-10 centi lehetett a fejünk között a távolság..... néha ránéztem, sőőőt a filmek jelenetei miatt egyszerre egymásra néztünk :) :) Néha meg is löktem, mert a thrillernél kérdeztem tőle, hogy mi lesz a végén, ki a gyilkos.... de ő nem árulta el direkt.... :) Utána főzött tésztát pörkölthöz, néztem ahogy főzött.... már annak örültem, hogy nézhettem őt és közben beszélgettünk :)
A női kézilabda BL döntőt néztük kajálás közben :) F izgult nagyon, hogy a Győr megnyerje a BL-t.... én mindig mondtam neki: "Nyugodj meg, még sok gólelőny van :)" Mivel én nem vagyok tisztában a kézilabda szabályaival (én fociban vagyok jó), ezért mindig kérdezgettem F-et, aminek örült, hogy érdekel engem ez a sport is :):) A végén nyert a Győr, nagyon örült neki, én is nagyon örültem, hogy ő ennyire örült :D :D Ekkor odaadtam neki az ajándék neves colát, nagyon örült neki :) :) Utána még beszélgettünk egy kicsit, utána menni kellett a Keletibe a vonatomhoz.... Mondta, hogy a keddi interjú miatt sem kell félnem, ügyes leszek :) Mindig bátorít és ez nekem sokat jelent, jól esik :) :)
Elkísért a vágányhoz és el is köszöntünk egymástól..... :( Pont úgy volt a peron, hogy végig tudtam nézni, ahogy végig ment a csarnokban és a lépcsők előtt elfordult..... Néztem, ahogy egyre jobban távolodik, lehetséges, hogy már sejtettem valamit.... nem tudom.... De rossz volt nézni, ahogy egyre messzebb lett és amikor már eltűnt a tömegben...... kb. 100 méter távolságban is kitudtam szúrni a tömegből, ahogy ment.....

2,5 óra utazás alatt Békéscsabára értem...... amikor elindult a vonat, akkor jutott eszembe, amit mindenképp megakartam kérdezni tőle..... a vonaton meg is írtam neki, de tudtam, hogy majd másnap (azaz ma) fog válaszolni, mert társasjátékozni van oda...... Röviden azt írtam meg neki, hogy ha felköltöznék, akkor mennyi esélyem lenne nála, csak azért kérdeztem meg tőle, hogy tisztábban lássam a dolgokat....

Ma dél környékén léptem fel face-ra és láttam, hogy hajnali 2 után válaszolt F...... az ember valamilyen szinten fel van készülve a dolgokra, de valahogy mégsem lehet az ilyen dolgokra felkészülni..... Röviden, összefoglalva ezt írta vissza: "Mostanában nem gondolkodok kapcsolatokban.... másrészt most alakul egy sráccal valami, még annyira friss, és még nem tudom, hogy akarom-e.... valószínű, az előző mondatban leírtak miatt."
Hááát kicsit ledermedtem..... Nyílván ez benne volt, hogy bárkivel megismerkedhet..... de a szívem mélyén reménykedtem benne, hogy ez nem fog megtörténni..... És azért fáj belegondolni, hogy ha alapból fenn laknék már kb. 1,5 hónapja, akkor mégis mi lett volna, lehetett volna-e közöttünk valami???? Akkortájt csak velem ismerkedett..... Nem tudom, most már, vagyis most ezt nem is fogom megtudni.... :( :'(  Pedig jókat beszélgettünk skype-n és mondta, hogy most hétvégén is jól érezte magát velem...... Nem tagadom, nagyon rosszul érintett...... nem vagyok egy sírós fajta.... azért néhány könny kijött a szemem alján...... Én nem haragszom rá, hogy is haragudhatnék rá.... egyértelmű... én vagyok hátrányban.... ez benne volt a pakliban.... de ő annyira-annyira tökéletes nekem..... Ezután azonnal sétálnom kellett mennem... hogy kiszellőztessem a fejemet.....
Ültem a folyópart mellett egy padon.... tudjátok olyan érzésem volt, mintha az összes vele való ábrándjaim, gondolataim, álmaim mind egyenként léggömbök lettek volna... és egyenként durrantak volna ki.... és ahogy durrantak ki, mindegyiknél fájdalom ment volna végig a testemen..... :( :( :'( :'( főképp belül a lelkemben/szívemben.... :'( :'( Nagyon rossz érzés volt..... nem kívánom senkinek sem....
De viszont valamilyen szinten örülök, mert ha összejön valakivel, akkor boldog lesz.... és ha ő boldog, akkor én is örülök a boldogságának..... Mindig jót akartam és továbbra is csak jót akarok neki....
Egy ideig biztos szomorú leszek.... de viszont kedden interjúra kell mennem a fővárosba.... az interjún azért próbálok maximálisan megfelelni......

Persze visszaírtam neki face-n délben: remélem, hogy attól még megmarad a jó kapcsolat közöttünk és tartjuk továbbra is a kapcsolatot, mert mint barát, igényt tartok rá..... erre még nem válaszolt face-n.....  azért írtam face-n, nem akartam telón írogatni ezeket..... Nekem legalább barátként szükségem van arra, hogy az életem része legyen.... Ő egy klassz ember, nagyon sok jó tulajdonsággal..... nem akarom teljes mértékben elveszíteni.....
De amúgy kb. 30 perce is rám írt skype-n, megkérdezte: "Rendben hazaértél?"
Ezután persze beszéltünk kb. 20 percig, utána mondta: "Lefekszek aludni egy kicsit, de később leszek :)"
Szóval azért remélem, hogy tényleg tartani fogjuk a kapcsolatot, és attól még találkozhatunk beszélgetni és egyéb közös programok miatt is..... Remélem, hogy ő is így gondolja.....
Fuuuu.... egy darabig nem tudom, valahogy nem is szeretnék belemenni nagyon ismerkedésekbe más emberekkel, idegenekkel.... túl nagy hatást gyakorolt rám F és nehéz lesz túl lenni ezen.....
De viszont - megint a hülye érzéseim miatt -  hiszem és remélem, hogy F-el nincsenek a dolgoknak vége.....

Most pedig jó pár számot berakok, amik F-re emlékeztetnek, és ezeket hallgattam az elmúlt időszakban, némelyiket már belinkeltem korábbi bejegyzéseknél is.....
Christina Perri - A thousand years - Erről mindig csak F jut eszembe
Bruno Mars - When I was your man.... Azóta is imádom ezt a számot :)
Kovácsovics Fruzsina - A sose volt nyár
James Arthur - Impossible
Almost here
Szolnoki Péter - Mellettem állsz
James Blunt - Goodbye my lover
James Blunt - High
Jean-Philippe Rio-Py - Evolving memories

És az utolsó szám az, amelyet ha hallgatom, amikor már úgy gondolom, nem sok esély van a dolgokra..... persze, attól még bízok benne...... nem kell rossz dolgokra gondolni...... szerencsére nem kellett még olyan sokszor hallgatnom ezt a számot: Snow Patrol - Chasing Cars

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése