2013. május 24., péntek

Kettős érzések....

Sziasztok!
Ahogy írtam az előző bejegyzésem végén: nálunk vannak a győri rokonaink, ezáltal valamelyest megvalósul az, amit Barbi hozott fel ötletként. Péntek este beszéltem F-el.....mondtam neki, hogy majd csak kedden leszek legközelebb skype-n....  szombaton jöttek a rokonok. Gondoltam semmi gond nem lesz ebből, hát én erős vagyok..... már a második napon úgy éreztem, hogy megőrülök.... nagyon hiányérzetem volt.... iszonyat nehéz volt. A harmadik napon már úgy éreztem: nem érdekel, megírom neki, hogy nem akarom elveszíteni, nekem nagyon fontos.... de még volt eszem, és megembereltem magamat. Lehet, hogy hülyének tartotok ezen dolgok után, de én ezt érzem..... majd ti is lesztek így :P

A negyedik napon(kedd) már nem bírtam ki, írtam neki facebook-on néhány sort: "Hogy vagy? Holnap már leszek skype-n és ott beszélünk :)" Nem sokkal később jött is válasz: "Szia! Láttalak fenn neten, de én is úgy gondoltam, hogy majd skype-n beszélünk, minden ok :)"
Úgy volt, hogy a győriek hazamennek, de még maradnak most vasárnapig, de szerdán attól még felléptem egy kicsit skype-ra, hogy beszélhessek F-el :) Kicsivel később lépett fel, mint én, de szinte azonnal rám is írt :) :) Olyan jó volt beszélgetni vele megint..... annyira de annyira hiányzott nekem.... a beszélgetés alatt ismét egy ún. euforikus érzés fogott el :) :) Természetesen beszélgettünk a hétvégéről, a melókeresésről, stb. Most is kedves volt, tetszik neki, hogy ilyen aktívan keresem a munkát. Nekem nagyon sokat jelent az, hogy ő bízik bennem, ezáltal belőle még több energiát tudok nyerni :) Egyre jobban belé fogok esni.... úgy érzem....
Vasárnapig ritkábban fogok beszélni vele, de utána bepótoljuk, ezért annyira nem aggódok....

Néha elgondolkodok rajta, hogy feladom.... hagyom, hadd menjen.... de ha eddig úgymond kitartottam, akkor miért adnám fel???? Nem??? Ti mit gondoltok erről?

Tudjátok, nehéz ügy ez.... néha olyan érzésem van, ha nem jön össze F-el a dolog, akkor sincs semmi gond, úgyis megismerkedek mással, még rengeteg pasi van, nem lesz itt semmi probléma...... DE a másik pillanatban meg azt érzem, hogy hiába van rengeteg pasi rajta kívül, nekem ez a pasi kell, nekem F kell.... mert egy hihetetlen személyiség, és a mosolya ááááááh xD.... de már leírtam egy párszor.... :D

Egyik ismerősöm mondta azt nekem: "Sok pasi áll sorban az ajtódnál, és neked egyikőjük sem kell, hanem pont ez az egy?!" - Igen, nekem ez az egy kell, nem tudok mit csinálni neki.... de szerintem megértitek.... :)
Csabika is mondta, hogy nekem már egy pasi kellene.... de erre is azt írtam neki: "Igen, egy kb. 170 centi magas, barna hajú és barna szemű pasi, akinek a neve F betűvel kezdődik :P"

Nos, hát itt tart a dolog.... azért persze örülök az apróbb dolgoknak is: Most szedtem le a How I met your mother 8. évadát és azt is néznem kellene :) éééééééééés itt vannak a rokonok, akikkel foglalkozni kell, sok-sok programmal egybevéve :) Bár az idő most nem nagyon kedvezett az elmúlt pár napban, de már süt a nap, és ez már jóóóóó :D
Majd lassacskán csak alakulnak a dolgok is, vagyis remélem :)
Vigyázzatok magatokra, legyetek jók!!! :)
Üdv: Steven :)

Simple Plan - Untitled
Hoobastank - The reason....

Legyenek azért pörgősebb számok is :) :)
Olly Murs - Troublemaker :) :)     Még mindig imádom!!!! :D :D
Will.I.Am ft. Eva Simons - This is love :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése