2013. május 27., hétfő

Békés megye, pasiügyek és a többi....

Sziasztok!

Vasárnap elkísértem öcsémmel a győri rokonokat a békéscsabai vasútállomásra..... Amíg a vonatukat vártuk, a kijelző, amin a vonatokat írják ki, teljesen káoszos lett.... olyan időpontokat írt ki a kijelző, aminek semmilyen valóságalapja nem volt, a hangosbemondó pedig kb. 20 perce szólalt meg utoljára.... Mondtam unokatesómnak, hogy megkérdezem az információnál, mégis mi ez a káosz és hogy hanyadik vágányra érkezik az amúgy pár perc múlva induló vonat.... Elmondtam a panaszomat az információsnak, ő értetlenül állt az eset előtt és ennyit mondott: "Nem tudja értelmezni a kijelzőt? Nézze meg jobban!" - Természetesen flegma stílusban.
Komolyan mondom, azt hittem, hogy betöröm az ablakot és kirángatom a nőcit, nézze már meg a kijelzőt (amit amúgy kb. 100 ember nézett értetlenkedve), mert semmit nem lehet látni és következtetni belőle.... Köszönjük MÁV, de még jobban tudok gratulálni a dolgozóinak..... Ezután láss csodát, megszólalt a hangosbemondó... na de nem azért, hogy elnézést kérjenek a várakozóktól, hanem bemondta, hogy jön az InterCity. 
Lehet, hogy gonosz lesz tőlem ez, de én azért voltam szomorú, mert nem én megyek Budapest felé.... De úgy néz ki, hogy szerdán megyek, mert ma hívtak interjú időpont miatt... és szerdát beszéltem meg velük :)

Az állomás után nővéremékhez mentünk, mert megbeszéltük velük, hogy elnézünk a helyi múzeumba, mert ki volt írva, hogy aznap ingyenes :)  Bementünk a múzeumba.... egy nőci jött oda hozzánk és ez is flegmán megkérdezte, hogy segíthet-e. Megkérdeztük, hogy tényleg ingyenes-e a tárlatmegtekintés? Erre egy kis fennhangon visszaválaszolt: "Nem, csak 26 éven aluliaknak!" Nem értettem, mert a múzeum kerítésén is kinn díszelgett a plakát, hogy a városi rendezvény miatt a múzeum is ingyenes..... erre tessék.... ez egyáltalán nem így van.... Gratulálok Békéscsaba, ismét nagyot alkottál.... :s 
És mi lett volna akkor, ha egy turistacsoport ment volna a múzeumba... akkor milyen képet festett volna ez az eset Békéscsabáról??? Szóval érdekes dolgok vannak....
Békés megye alapjáraton szerintem nem lenne rossz vidék, de a fiatalok számára nem sok lehetőséget tud nyújtani.... meg végül is egyik korosztálynak sem. Itt nem sok megújuló program van, na jó,,, a Kolbászfesztivál az egy igen egyedi program.... de az is egyszer van egy évben.... :s Ezért akar a legtöbb fiatal elmenni innen, kitörni ebből az országrészből.... mert sokan úgy érezzük, hogy itt nem kaphatunk olyan lehetőségeket, amik által az életünk jobb lehet. 
Nos, nem tudom, hogy mások hogy gondolkodnak, de ez az én véleményem és hangsúlyozom, nem néztem le eddig sem embereket, ezután sem nézem le az embereket azért, mert alacsony végzettségűek vagy hogy honnan származnak. 

Nos gyors témaváltás következik :) 
Felvetődött pár ismerősöm által, hogy a blogom linkjét osszam meg a meleg társkereső profilomban..... mert így ők könnyebben rátudnak menni.... Ezzel nincs is probléma.... tökjó,,, akkor talán még többen fogják olvasni.... DE mi van akkor, ha tegyük fel F is legörget a profilom aljára, és szerintem simán beleolvasna.... és lehet nem lenne szerencsés, ha végig olvasná azt a blogot, amelynek kb. 80%-a róla szól.... :s   utána nem hiszem, hogy zavartság nélkül rátudnék-e nézni vagy beszélgetni..... Igazából onnastól kezdve szerintem elvágnám magam.... teljes mértékben megijedne ettől a helyzettől és jobbnak látná, ha megszakítja a kapcsolatot velem..... tudom, hogy optimistának kell lenni, de reálisnak is.... Amúgy előbb-utóbb fogja olvasni biztos is.... de nem most jött el ennek az ideje.... ha csak valamelyik ismerősöm olyan nem lesz és elküldi neki..... de remélem, hogy nem :s
De szívesen várom a véleményeket, hogy ti mit csinálnátok? Kitegyem a profilom aljára a blogom linkjét vagy sem???

A mai napon voltam a helyi internetkávézóban. Ott szoktam nyomtatni, scanneltetni, stb. Ott dolgozik egy srác, aki igen vonzó pasi.... és ma is ő dolgozott :) :) hááát igen, az élet apró örömei.... és ma megtudtam a nevét :) De tuti nem meleg.... vagy kitudja xD Kb. 176 centi magas, sötét zselézett haj.... és neki kivételesen jól áll a szemöldökpiercing :D :D
Van egy másik srác is, akit úgymond megjegyeztem itt, ebben a kisvárosban, ahol most még élek /Békés megye 4. legnépesebb városa :)/. Az egyik videó(most már dvd)tékában van egy fiatal srác, aki elég rendesen végig mustrált a múltkor, amikor elsőnek találkoztam vele :) :D Elég sűrűn járunk ebbe a tékába, ezért volt furcsa, hogy a szokásos pultosok után egy új arc is megjelent :) :) Magas, szőke haj, kék szem :) Eléggé gyanús, hogy meleg a csávó :) :) a viselkedésén és a gesztusain egy kicsit lejött ez a dolog :)
Csabika is ezen akadt ki a múltkor, hogy hogyan tudom ilyen jól megfigyelni a pasikat.... mindig azt mondja, hogy csorgatom a nyálamat.... de ez nem igaz :D  Egyszerűen csak jó a megfigyelőképességem :P :D

De ahogy sokszor írom, hiába vannak (jó)pasik körülöttem.... és hiába kapok nagyon sok levelet a meleg társkeresőn is a pasiktól..... valahogy nem igazán tudnak úgy teljes mértékben megfogni.... és igen, ennek valamilyen szinten F-hez van köze.... az előző bejegyzésekben már elég rendesen kifejtettem az őróla szóló gondolataimat :) :) :$ :$

Visszanéztem valamelyik napon néhány bejegyzésemet (Nyelvvizsga, találkozások, F).... kicsit naívnak és túlkomplikáltnak tűnhetek.... biztos olyan embernek gondoltok, aki 0-24 óráig F-en gondolkodik.... amúgy nincs ez így.... igazából tényleg sokat gondolok F-re, de nem egész nap :) Meg főképp akkor, amikor ide írogatok :) :) De amúgy nem magyarázkodok, mert már kezd gyanús lenni..... ezt már mondta F is nekem :D

A mai napon rájöttem arra: azért érdemes nézni például Bridget Jones filmeket, mert akkor eszembe jutnak azok a pillanatok, amikor nagyon bénának éreztem magamat..... de ezen film hatására amikor ilyen történik, hogy kínosan zavarba kellene jönnöm az emberek előtt, akkor csak Bridget-re gondolok és azonnal rájövök, hogy én sem vagyok tökéletes, pont ezért vagyok ember, így vagyok egyedi!!!! Mindenki egyedi az ő maga módján, mindenkiben van valami szépség, ami által sugározhat... és higgyétek el, a kisugárzás nagyon fontos, illetve, hogy mindig legyünk vidámak és mosolyogjunk :) :) :) :) 
Néha vannak hullámvölgyek, de mindig tudni kell felállni a padlóról ;) :)

Vigyázzatok magatokra, legyetek jók!!!!
Üdv: Steven :) :) :) :)


Eddig is ismertem ezt a zeneszámot, de még eddig nem nagyon foglalkoztam azzal, hogy miről szól... bár sejtettem... és rájöttem, hogy hihetetlenül illik a mostani gondolataimra, ezért magyar felirattal raktam be:

A végére pedig jöjjön egy kis "szerelmi bánatra gyógyír Bridget Jones módra" :D :D :D :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése