2013. május 17., péntek

Nyitott kérdések....

Sziasztok!
Az előző bejegyzés igen negatívra sikeredett..... szerintem érthető, hogy miért.... de azóta már egy kicsivel jobb a helyzet.
Nem szoktam amúgy sokat gondolkodni a dolgokon (bár ez a blog pont az ellenkezőjét mutatja), de higgyétek el, ti is elgondolkodnátok ezeken a dolgokon.

Emlékeztek az előző bejegyzésre biztosan.... akkor úgy gondoltam, F-et teljes mértékben elveszítettem.... de hétfőn és kedden is rám írt.... ugyanúgy beszélgettünk, mintha semmi sem történt volna.... Azóta sincs olyan nap, hogy ne beszélnénk, persze nem gondolok ettől még olyanokat, hogy nyilván érez irántam valamit, stb. mert tudom jól, hogy szerintem ilyenről nincs szó.... max. álmodozni és ábrándozni szoktam ilyenekről.... :)
A keddi interjúmat átrakták csütörtökre és szerencsére aznap délutánra sikerült még egy interjút beraknom :) Szerda este már nővéreméknél aludtam természetesen Békéscsabán (mint mindig) :)
Szerda este elmentem sógorommal az egyik élelmiszerdiszkont üzletbe venni néhány dolgot (nem akarom itt megnevezni az adott üzletet, nehogy sértődés legyen belőle, de amúgy a vasútállomás mellett lévő üzletről van szó) és érdekes szituáció történt. Előttünk külföldiek voltak, és nem tudtak magyarul. Az eladó/pénztáros egy szót nem tudott angolul és neki állt feljebb, mert nem értették meg a kedves "idegenek", hogy csak forinttal tud visszaadni.... Amúgy megjegyzem, hogy ennél a kasszánál normális visszaadandó mennyiségű forint sem volt, nekünk is alig bírt visszaadni, na mindegy.... A "kedves" pénztáros magához hívatta az üzletvezetőt, aki szintén nem tudott angolul. (nem is értem, hogy üzletvezetőként miért nincs legalább egy alapfokú angol nyelvtudása?????) Ezzel a szöveggel jött oda: "Hogy ezekkel a külföldiekkel csak a gond van!" Mondom én, hogy ha tudna angolul, akkor esetleg nem lennének problémák, szóval no comment volt az egész dolog.... Én kimenetelkor mondtam fennhangon sógoromnak: "Békés megye" :P
Most lehet, hogy bennem van a hiba.... de szerintem egy eladónak kellene tudnia angolul, minimum alapfokon, egy üzletvezetőnek meg pláne......... :s
Azon az estén nem voltam skype-n, mert nővéremékhez nem vittem a gépemet, így facebook-on voltam fenn.... ott is beszélgettem F-el.... írta nekem, várja csütörtökön, hogy megírjam neki, hogyan mentek az interjúk :) Én visszaírtam neki, hogy mindenképp megírom :)

Csütörtök hajnalban nagyon rossz volt felkelni, még mindig nem kedvencem a koránkelés (na de kinek az????). Én nem tudom, de akármelyik vonattal megyek, mindig sokan vannak, legyen ez hajnalban, délben, vagy késő este.... mindenki velem szeretne utazni, ennyi :D :D
Fel is értem fél 9-re, 9:10-re (!) kellett mennem az első interjúra. Ami azért meglepett, hogy az egész interjú (kb. 15 perc) angolul volt, pedig előzetesen a recepciós azt mondta, hogy csak néhány kérdést tesz fel a külföldi tulaj.... mindegy végül is. Meglepődtem magamon, szerintem ügyes voltam és egy kicsit még élveztem is, hogy angolul volt az interjú, megvolt a kihívás :) :) Az interjú után a Deák térre mentem, mert 10-kor találkozóm volt ott Csabival. Ő vele lementem a Duna-partra, beszélgettünk az élet nagy dolgairól. Csabival mindig jó lenni :) :) Ezután metróztunk egy kicsit, az Andrássy elejére mentünk, mert Csabi tudott ott olyan boltokról, ahova keresnek eladókat, ezért oda leadtuk az önéletrajzunkat :) Ezután sétáltunk egy kicsit a Bazilika felé és a végén az Arany János utcai metróállomásnál lyukadtunk ki..... Egy kicsit benéztem F utcájába, pont a metrómegállótól belehet látni abba az utcába :) Csabinak a Corvin-negyedbe kellett mennie délután 1-re, mert egy hostess-es munka betanulására kellett mennie, gondoltam elkísérem, nekem volt még bőven időm a másik, 15 órási interjúmig.... A kék metrón annyira elbeszéltük az időt, hogy véletlen túl mentünk és a Klinikáknál szálltunk le a metróról... xD Sebaj, még volt időnk 1 óráig, így nem paráztuk túl a dolgot :D :D
Csabikát ott hagytam betanulni... Ezután lementem a kedvenc helyemre (Duna-part Lánchíd mellett levő rakpart) és ott megkajáltam addig..... Én imádom azt a helyet, onnan olyan szépen lehet látni a forgalmat, az embereket, az autókat, a Dunát, a Várat, a távolabbi hegyeket, stb...... én egész nap ott tudnék ülni és csak nézni ezeket.... igazán felemelő érzés :) Olyankor úgy érzem, enyém az egész város és velem együtt lélegzik és él az egész :) :)
15 órára odaértem a Hostel-hez, ahol a másik interjúm volt. Kedves volt a vezető, sőőőőőt, nem tagadta, hogy befutó vagyok az állásra, de viszont nekem nem igazán jött be, hogy havonta 10 napot kell csak dolgozni.... így a fizetés is töredéke a normálisnak..... Azt mondta, hogy még meghallgatja az én utánam levő 2-3 személyt is, de kedden felhív megérdeklődni, hogy hogyan is döntöttem, addig gondolkodjak.... Mondtam neki, hogy rendben.
Ez interjú után a Ferenciek téri metróállomáshoz mentem.... ahogy mentem le az aluljáróba, olyan ismerős volt egy pasi.... igazából nem akartam elhinni, hogy Ő az.... amikor egy vonalban voltam vele, mert ő felfelé ment, én pedig lefelé..... akkor esett le és oda is szóltam: "Szia Ádám!" Vissza is fordult egy pillanatra, onnantól kezdve tudtam, hogy az egyik számomra nagyra tartott személlyel, Kiss Ádámmal (Showder klub) találkoztam :D :D Napszemüvegben volt és szürkés ruházatban.... nem akartam úgy odarohanni, hogy megijedjen tőlem... pedig egy közös fotót nagyon szeretnék vele... De az volt a gond, hogy egyedül voltam.... és ki fotózott volna le minket gyorsan..... :s De hiszem, hogy lesz még egy ilyen alkalom :) :)
Innen üzenem neki (nem mintha olvasná ezt a blogot), hogy egyszer az életben ez a közös fotó még meg fog valósulni!!!! ;) :)
16 órára találkozóm volt megbeszélve Barbival a WestEnd előtt, így odamentem 4 előtt és addig zenét hallgattam, míg nem ért oda és közben nézhettem ismét a nagy forgatagot :) :)
Barbival utána a Corvin-negyednél levő pub-ba mentünk (erről a helyről szerintem már meséltem... a Lackó tesókám mutatta még nekem ezt a tökjó helyet :)) és megnéztük Csabikát is, ahogy épp betanult. Mondtam neki, hogy csak integetni ugrottunk be hozzá :D :D Barbival jól átbeszéltük a dolgokat pasiügyekben is :) :) Neki is szépen összejöttek a pasis dolgai..... Így totál meg is értettük egymás szituációját :) :) Amikor már mentünk a Blaha felé, akkor még az is kiderült, hogy hasonló az ízlésünk a pasik terén xD A Blahánál köszöntünk el egymástól, a metrónál ellenkező irányba mentünk tovább, én a Keleti felé, ő pedig a Déli felé. Én még beugrottam az Arénába a Tesco-ba, hogy feltankoljam magam innivalóval és ennivalóval a hazaútra :D
A Keletiben, amíg vártam, hogy kiírják a vonatom vágányszámát, eszembe jutottak azok a képsorok, amik szombaton voltak: amikor F várt engem, az ő mosolya és amikor elköszöntem tőle..... és ahogy néztem, amint ő végigsétál a csarnokon, így egyre távolodva tőlem.... :(  Az érzések iránta ugyanúgy megvannak még.... nem is fognak elmúlni.... egy darabig biztos nem.....
Kiírták a vágányszámot, így elindultam a vágány felé nem kis tömeg kíséretével xD A hazaút gyorsan eltelt.... este ismét nővéreméknél aludtam... természetesen beszéltem F-el, akkor kivételesen én írtam rá... mert megígértem neki, hogy megírom neki, hogyan mentek az interjúk :) Hajnali 3-ig nem is tudtam aludni..... valami miatt nem voltam álmos (bár lehet, hogy a megivott Cola mennyisége volt a hibás), így ma sikerült felkelni 10 óra környékén, de olyan furcsa hangulattal keltem.... kicsit elvoltam kenődve, hogy még nincs melóm.... néha vannak ilyen pillanataim is sajnos.... :s  Délután fél 2-re sikerült is hazaérnem, elmondtam az itthoniaknak a dolgokat és hogy várom a hívásokat. Felléptem skype-ra ma délután 5 után..... Láttam, hogy F fenn van, rám is írt néhány perc után :) Rögtön kérdezte is: "Van már valami hír vagy új lehetőség?" Mondtam neki, hogy szerintem csak kedden várható valami a hosszú hétvége miatt..... Beszélgettünk kb. 40 percig, utána neki is és nekem is le kellett lépnem, de megbeszéltük, hogy majd beszélünk :)

Ahogy az elején is elkezdtem kifejteni.... most így nem tudom hova tenni a dolgokat, kicsit össze vagyok zavarodva..... a vasárnapi ominózus eset semmin nem változtatott.... és F ír rám szinte mindig.... ami amúgy teljes mértékben jól esik (ezt kár tagadni :D). Ilyenkor azért sok minden megfordul az ember agyában..... Ha neki alakul valami egy másik pasival, akkor például a maradék szabadidejét, a szombati napot miért töltötte velem???? Folyamatosan kérdezi azt is, hogyan alakul a melókeresés..... Úgy veszem észre, hogy folyamatosan érdeklődik utánam.... és ennek nagyon örülök :) :) Csak tényleg nem értem egy kicsit.....
Barbi ajánlotta azt, hogy egy kicsit tűnjek el..... és az elmúlt idő után kellene megnézni, hogy hogyan reagál a dolgokra.... Bár nehéz lenne eltűnnöm, mert skype-n, facebook-on és a meleg oldalon is szoktunk beszélni..... De most hétvégén valamelyest ez megvalósul, mert jönnek a győri rokonaink a hosszú hétvégére, így nem nagyon leszek gépközelben, mondtam is F-nek, hogy leghamarabb kedden leszek szerintem gép közelben.... max. e-maileket felugrok megnézni.
Én úgy gondolom/gondoltam (és ezt mondtam Barbinak is), most kivárom a dolgokat, hogy hogyan alakulnak az elkövetkező időszakban.... hisz tudjátok, az idő mindent eldönt..... De hiszem és tudom, hogy F-el a dolgok még közel sem értek véget...........

A következő zeneszámot Barbinak ígértem meg, hogy neki fogom küldeni itt, ezen a felületen, mert erről az előadóról meséltem neki és mostanában rengeteget hallgatom :)   Olly Murs - Dear Darlin' :) :)
A másik zeneszám egy mostani reklám zenéje, amit nagyon szeretek, az idő múlásáról szól és mindig felfigyelek rá, amikor a tévében adják:  Ludovico Einaudi - Walk :)
De beillesztem magát a reklámot is, mert nagyon jó:  Vodafone Red reklám :) :)
és pont ebben a pillanatban adták a tévében is le, mily véletlen xD :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése