2013. április 20., szombat

Kamuzások..... de szerencsére nem mindenki kamuzik.... :)

Sziasztok!

Csütörtökön délután beutaztam Békéscsabára a nővéremékhez, náluk aludtam, mert pénteken mentem fel a fővárosba próbanapra.... és előzetes megbeszélés alapján F-el való találkozásra :):)

Nos a reggeli korán kelés még mindig nem a kedvencem.... de hát kinek az??? :D Reggel kedves volt nővérem, mert munkába menése előtt kikísért a hatórási vonathoz, és legalább addig is jót beszélgettünk legalább :):)
A vonat pontosan érkezett és indult tovább, de ne tudjátok meg, a nyár megérkeztével megérkezett a fűtés is a MÁV-nál :O A pályafelújítás miatt természetesen késve érkeztem a Keletibe, kb. 20 perc késéssel, és Csabi is már várt a buszmegállóban, de odarohantam gyorsan hozzá, hogy még megyek bérletet venni. De nem volt gond neki, jött velem venni bérletet :):) Amúgy sem voltunk késésben, mert 10-re kellett menni Zuglóba, és még csak negyed 10 volt :) Még jó, hogy vettem bérletet azonnal, mert a 7-es buszon kifelé már voltak is ellenőrök, szóval nem volt büntetés :):) meg amúgy sem szoktam bliccelni.... inkább kifizetem a bérletet és a vonaljegyet, minthogy utána fizessek 16 ezret.... na mindegy.... :)
Csabikával kiértünk Zuglóba és elmentünk a próbanapra..... Egy középkorú nőcihez rendeltek oda minket, szerencsére nem külön-külön.....és egy görög srác is hozzánk csapódott, aki szintén próbanapra jött. Már az elején érdekes volt, mert a nőci mondta, hogy ez nem csak behajtáskezelés, hanem értékesítés is. Ez még mind semmi..... ott voltunk, amikor telefonált.... az addig oké, hogy behajtás, de miért kell azokat az embereket is felhívni, akik normálisan fizettek???? :s Olyanokra is rá akartak sózni fizetnivalót, akiknek nem kellett fizetniük.... és mi az, hogy szóbeli szerződéskötés volt???? Ilyen már rég nincs, mindent írásban kötnek meg..... Így Csabival rá kellett jönnünk, hogy itt kemény kamuzás megy egész nap és még nem is fizetik meg normálisan sem.... és a fizetés is úgy van, ha megvan az x összeg (ami kb. 400-500 ezer forint) amit behajtasz vagy értékesítesz, akkor kapod meg a fix fizetést..... :s A görög srácnál kb. 1 óra után telt be a pohár látványosan, kijelentette, hogy ő hívő és ezt nem csinálja.... ami egyébként megérthető.... de azért meglepett, mert úgy nézett ki, mint aki egyetért ezzel a módszerrel, amit amúgy nem értek, hogy lehet legális?? na mindegy.... én és Csabi kb. 1,5 óra után mentünk el, a főnök csávó még érvelt a munka mellett, de szerintem látta is rajtunk, hogy valami tisztességesebb munkát szeretnénk..... Így egy újabb csalódás ért minket munka téren :(:(
Már délben végeztünk és nekem F-el fél 5-re volt megbeszélve a találkozóm, így addig még bőőőven volt időm.... De Csabi még nem akart visszamenni a mostani albijába a lakótársa miatt, így azt mondta, ő ráér egész nap.... ezért támadt egy ötletem: Csabi nem ismerte annyira a várost, ezért elvittem egy olyan helyre, ahonnan láthatja a várost :):) a Várba :):)
Mivel nekem is bérletem van, ezért nem kellett gyalogolni a nagy melegben :):) A lánchídnál felgyalogoltunk a várhegyre :):) természetesen fényképeztem a várost is közben :):) Szép idő volt, így a várból szépen lehetett látni a várost, szerintem Csabinak is tetszett, nekem meg pláne, hát Budapestről beszélünk :D :D Csabi nem szereti, ha fényképezik, de 1,5 óra alatt sikerült elérnem azt, hogy egy közös kép készüljön rólunk :):)
A vár után még volt egy kis időm, kb. délután 3 óra lehetett, mondtam Csabinak, akkor üljünk le még egy kicsit a Duna-partra.... Ott ecseteltem neki, hogy nem tudom, mit csináljak ezzel az F üggyel..... Már tudtam előre, hogy ismét nagy hatást fog rám gyakorolni a vele való találkozás.... Csabival a Deák téren váltunk el... ő haza én pedig az Oktogonra mentem, oda beszéltem meg a találkozót F-el :)
Háááát F egy kicsit késett (kb. 10 percet), de nem írt és gondoltam, csak nem vert át.... de addig is érdekes dolgok történtek xD Egy bácsika állt tőlem kb. 10 méterre és egy kis termetű kutyával volt, ők is vártak valamire.... Odament egy kislány, hogy megsimogathatja-e a kutyát, azt mondta a bácsika, hogy igen, de a kiskutya kicsit kanos volt és ahogy a kislány simogatta, a kutya háááát nem tudok máshogy fogalmazni..... hááát megdugta a kislány lábát... szerintem eltudjátok képzelni..... A kislány (aki amúgy kb. 7 éves lehetett) az elején még totál nem vágta, hogy mi van, na az anyukája igen xD a kislánynak kb. 5 perc után esett le, hogy a kutya megerőszakolta a lábát szépen mondva xD xD Aztán az anyuka elhúzta a kislányt és továbbmentek.... :)
Én meg nézegettem az Oktogon forgalmát és egyszer csak egy kéz került a fejem elé..... F keze volt(kicsit megviccelt azzal, hogy a szemem elé tette a kezét), ahogy megfordultam már adtunk is egymásnak puszit (természetesen arcra...... majd eljön az ideje a szájrapuszinak is :P). Én teljesen más irányból vártam... és azért késett, mert a pénztárcáját otthon hagyta és vissza kellett mennie érte.... A puszinál éreztem a parfümének az illatát... hmmm.... nagyon jó illata volt :):) Ezután elindultunk az Andrássy-n a Duna felé, mert valamelyik este megemlítettem neki, hogy szeretek a Duna parton sétálni ilyen szép időben :):) Természetesen végigbeszélgettük a sétát, mint mindig :):) A Duna parton le is ültünk és nagyon sok mindenről beszélgettünk, nagyon élveztem az egész időt, szó szerint ittam a szavait, de szerintem ő is az enyémet :):) Imádom, amikor belekezd egy témába és az ő saját stílusában mondja el.... ilyenkor egy kellemes érzés tör rám.... :) Vele mindig jó lenni :) De viszont F sem szereti, ha fotózzák, és nem tudtam rávenni, hogy legalább egy közös fotó miatt vegyen erőt magán.... de azt mondta, hogy ha máskor is ennyire akarok képet, akkor majd készítünk :) /Nekem van otthon egy parafatáblám, amire az ismerősökkel készített közös fotókat szoktam rakosgatni.... és szerintem egyértelmű, hogy F-el is szeretnék egy képet :)/
Ezután elugrottunk hozzá, mert mondta, hogy kikísér a Keletibe a vonathoz, utána elmegy meglátogatni az anyukáját és még valamit otthonról kell elvinnie neki. A trolival hamar odaértünk a Keletihez. Bekísért a csarnokba és elköszöntünk egymástól. Nem tudom, hogy csak nekem volt furcsa érzésem, vagy beképzelem magamnak, de puszi közben kicsit húztam magamhoz, mert fogtam a vállát, de viszont ő is fogta az enyémet és mintha egy kis ölelés lett volna..... nem tudom.... de én így láttam.... és a puszi után annyira egyszerre mondtuk: "Vigyázz magadra", hogy ezt még megtervezni sem lehetett, annyira egyszerre mondtuk :):) Ezután elindultunk két különböző irányba, ő nem vette észre, de én megfordultam és néztem, ahogy egyre jobban távolodik tőlem..... :( :'( nem tehetek róla, mostanában olyan érzékeny lettem.... háát egy könnycsepp meg is jelent a szemem alatt.....
Hazafelé úton a vonaton beszéltem egy ismerősömmel és meséltem neki F-el való találkozásomról. Megkérdezte: "Te szerelmes vagy?" Háááát ezután olyan jött, amit nem értettem. Mindig jó volt a kommunikációm, de szó szerint el kezdtem hebegni-habogni hogy nem..... nem szeretem..... miért szeretném..... nem hiszem....... 1,5 hónap után...... nem lehetséges...... :s :s :s :s
Erre azt válaszolta ismerősöm: "Ezek szerint igen!"
Halljátok, igaza van..... ilyen még nem volt, nagyon egyedi eset, de tényleg belevagyok esve..... Nem akartam, hogy így legyen, de ez így alakult........  Kimondom, igen, beleszerettem!
Ezt magyaráztam Csabinak is a Duna parton, hogy akkor most inkább engedjem el, de ha elengedem, akkor esélyt sem adtam és feladásnak tűnne..... és én NEM ilyen vagyok..... az az igazság, hogy nem sok dologért küzdöttem az életemben, valószínű azért, mert gyáva is voltam.... De F-el kapcsolatban nem adhatom fel..... szívesen küzdenék érte, mert tudnám, hogy megéri.... De kitudja, hogy ő mit gondol rólam..... lehet, hogy ő teljesen mást gondol rólam, mint én ő róla.... nem tudom..... :s :s

Este 10 órára megérkeztem Békéscsabára, nővéreméknél aludtam ismét, de este még beszéltem F-el skype-n :):):):) És még jobban nézegettem a melókat, mint eddig is..... Már hiányzik.... De boldog is vagyok, hogy ismerhetem :):)

Ez az a perc :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése