2013. április 12., péntek

Basszus, utálom az érzéseimet.... :s

Sziasztok!
A mai (vagyis tegnapi, csütörtöki) napom elég sűrű volt :):) Reggel arra ébredtem, hogy anyum megkérdezte, van-e kedvem menni a Tesco-ba ő vele és a nagynénémmel. Én meg úgy gondoltam, nem baj, így jobban telik az idő és hirtelen felkeltem, megkajáltam, úgymond szép állapotba hoztam magam :) /Azt tudni kell, hogy az én lakóhelyemen nincs Tesco, így a megyeszékhelyre, Békéscsabára mentünk el a Tesco hipermarketbe :):)/ Szóval bekocsikáztunk Békéscsabára, a Tesco-ban elég sok dolgot vettünk és még benéztünk a JYSK-be is, mert nagyszüleimnek kellett venni egy napozóágyat is.... :)
Kb. délután 1 környékén hazaértünk, de persze amit elfelejtettünk venni a Tesco-ban, azért el kellett menni a Lidl-be... el is mentem nővéremmel.... mert egy rendes gyerek vagyok :):) Utána pedig napfürdőztem kinn az udvarunkon :):) Annyira jó, hogy ilyen szép idő van :D :D Remélem, hogy ilyen is marad, ennél rosszabb ne legyen :)

Estefelé szintén a skype-n kötöttem ki /mint minden este/, Csabival szokásosan együtt keresgéltünk állásokat :) Olyan jó lenne, ha már ott tartanánk, hogy fenn lakok Pesten és együtt lakok Csabival is, nagyon jó arc, igazán jó barátom lett :):) Remélem, hogy nem soká eljön ez az időszak is.....

Nos, F-el is beszéltem.... :):) Már azzal kezdte, hogy megköszönte az üdvözlőlapot :D :D Szóval megkapta :):) sikeresen megérkezett az üdvözlőlap :D :D Köszönöm Magyar Posta :):)
Nagyon tetszett neki, meglepetésként érte. Írtam neki: az üdvözlőlap célja az volt, hogy jókedvre derítse. Vissza is írta: sikerült, nagyon örült neki :)   Nekem pedig ennyi elég volt, hogy én is örüljek neki :):)
Fuuu, halljátok én nem tudom, hogy mi lesz..... Megnéztem egy filmet (amit F ajánlott és rakott át a pendrive-omra) és nagyon elgondolkodtató volt, mindenkinek ajánlom, meleg témájú a film, a címe: Weekend. A végén elválik a két pasi egymástól..... Én is mindig rosszul érzem magam, ha jövök el Pestről mindig.... Egyre jobban kötődök a városhoz és az emberekhez. Úgy érzem, hogy kezdek beleesni F-be.... pedig nem kellene..... és utálom az érzéseimet, mert ez nem jó így, nem tudom, hogy ő mit gondol rólam és mivel nem lakok fenn, ezért nem is gondolkodik velem kapcsolatban, ami érthető is..... De viszont mindig rám ír és beszélgetünk nagyon sokat mindenről.....
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁHHHHHH!!!!!!!!!!!!! nem tudom........ Néha úgy érzem, hogy feladom az egészet, lemondok róla és elengedem..... de higgyétek el.... ez nem olyan egyszerű.... nekem úgymond kell az életembe, ha csak sima barátként, akkor is, mindenképp tartani akarom vele a kapcsolatot..... és nem tudom, hogy az élet még mit szán nekem, de én akarom F-et........... és hiányzik, már olyan rég találkoztam vele..... :( :'(
Nem tudom, hogy mi legyen...... jövőhétvégén születésnapi party-m lesz, de egy kicsit szomorú is leszek, mert akit a legjobban szeretném, hogy velem ünnepeljen, nem lesz ott velem..... hogy is lenne, nem is hívtam, mert úgysem jönne le, nem utazna azért 200 km-t, pláne én miattam..... ez az élet, nem pedig egy romantikus film..... :s pedig bár ilyen egyszerű lenne az élet.... de mint ahogy tudjuk, nem ilyen egyszerűek a dolgok.....
Pedig már az sem érdekelne, hogy /azok az ismerősök is ott lesznek, akik nem tudják ezt az oldalamat/ én akkor is ott mindenki előtt az örömtől tuti megölelném F-et, ha hirtelen ott teremne...... Most biztos azt hiszitek, hogy megőrültem és bolond vagyok.... nem tudom.... így érzek..... nagyon kedvelem őt, és egyre jobban......

Fuuu, megint nyálasra sikeredett a bejegyzésem..... azért igyekszem nem erről beszélni, de most ez az, ami nagyon leköt, na meg persze a melókeresés..... 0-24 óráig keresem a melókat.... nincs megállás, nagyon igyekszek.... nem adom fel!!!! :)

Holnap vagyis ma már péntek, ahogy írtam F-nek, úgy írom nektek is: kitartást, már itt van a hétvége :):)
Élvezzétek a jó időt és a napsütést!!!!!
Legyetek jók, vigyázzatok magatokra! Üdv: Steven :)

Most egyik kedvenc számomat rakom be, ami egy "rossz napról" szól, de a klipje és a szám is szerintem tökjó :):)
Daniel Powter - Bad Day

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése