2013. április 17., szerda

Egy majdnem tökéletes születésnap.... de így is szép volt :):)

Sziasztok!
Fuuu, hááát voltak történések a mai napon és az elmúlt napokban is :)

Kezdem az előző napokkal. Az ismerőseimtől kaptam az ívet, mert mondtam nekik, hogy a születésnapi partim sajnos nem lesz 100%-os, mert nem lesz ott, akit a legjobban szeretnék látni (F-re gondolok).... Ezért  pár ismerős beszólt, hogy ha meg sem hívtam, akkor szerencsétlen hogy jönne el? Gondoltam, hogy igazuk van, de én miattam úgysem jön le, és nem fog több óra hosszát utazni én miattam.... De az unszolásukra írtam egy kedves üzenetet, amiben leírtam: kedvelem és szeretném, ha eljönne a születésnapi bulimra. Háááát elhihetitek, hogy annyira izgatott voltam a válasza miatt, sőőőt, jobban, mint egy kisgyerek, amikor ajándékot kap.... :) De F mondta, hogy Ő az ismerőseivel szintén 20-án tartja a születésnapi buliját.... ezért biztos, hogy nem tud eljönni..... De viszont totál paráztam, hogy nem fogja-e túlságosan tolakodónak és nyomulósnak tartani.... de szerencsére nem tartotta annak.... istenem, nagyon szeretem a gondolkodását.... Remélem, hogy azért érezte az üzenetemben, hogy fontos a számomra :):) De azért sajnálom, hogy nem vele ünnepelhetek :(
Eközben nagyban folynak a parti előkészületei is :):) Elnézést a kifejezésért, de szerintem ganajrészeg leszek.... túl sok minden történt az elmúlt 1-2 hónapban.... és egy kicsit csalódtam az életben, mert eddig kiszúrt velem.... és még sajnos nem vagyok fenn Pesten és haragszok erre a helyzetre, valószínű, hogy ezért nincs még semmi komolyabb köztem és F között..... De bízok még benne, hogy hamarosan felkerülök a fővárosba..... De nem iszok sokat, csak ugyebár aki nem iszik alapból, azt a kevés is megdobja..... xD

Na de akkor a mai napról..... Remek a hangulatom-tom-tom-tom, mert ma van a szülinapom-pom-pom-pom... :D  És csak úgy alakult, hogy a születésnapomon Budapestre mentem :D :D Állásinterjúra mentem Zuglóba... hááát nem volt egy leányálom felkelni reggel fél 5-kor, pláne úgy, hogy szakdolgozatokat nézegettem át éjfélig... :s na mindegy..... a lényeg, hogy sikerült felkelni :):) Reggel anyukám már fel is köszöntött :):) Már jöttek is az sms-ek, értitek, reggel 6 órakor..... :O
Délelőtt 10 órára fel is értem a fővárosba, már Zuglóban voltam fél 11-kor.... Meg is volt az interjú.... pénteken kell mennem próbanapra :):) /ami nem egyenlő azzal, hogy már felvettek :s/ De majd kiderül, remélem, hogy sikerülni fog :):)
Az interjú után, egy kedves ismerősömmel, Barbival találkoztam a WestEnd-ben :) Megkajáltunk, utána az épület előtt beszélgettünk.... halljátok, annyira jó idő volt :D :D nagyon örültem neki :) Ezután Barbitól elköszöntem és elindultam a várost felfedezni és egy kicsit fényképezni :) Végig mentem a Bajcsy-n az Arany János utcáig..... kicsit hevesebben vert a szívem, amikor megláttam azt az utcát, ahol F lakik.... Feljöttek az emlékek: tejberizs, együtt filmezés, stb. Azért hiányzik.... :s /később még beszélek F-ről/ Lementem a Széchenyi-rakpartra. Annyira feltöltődtem, ahogy néztem a forgalmat, a várat, a hidakat, a Gellért-hegyet.... és nagyon szép idő volt a mai napon :) Csak még jobban beleestem Budapestbe..... az egész város nagyon szép ilyenkor :):) És közben nézegettem a telefonomon a facebook-ot, és rohamosan nőtt azok száma, akik felköszöntöttek :):) Nagyon örültem neki :):)

Lassan szorított az idő, mert délután 2-kor találkozóm volt Csabival a Blahán..... szépen nézelődve elsétáltam a Lánchídtól a Blaháig, jó volt részese lenni Budapest forgatagának :):):):)

Csabival a Blaháról a Corvin-negyed felé mentünk és beültünk egy pub-ba /halljátok, ezt a helyet még Lackó tesókám mutatta nekem, imádom, nagyon hangulatos és emellett olcsó is/, ott beszélgettünk kb. 2 óra hosszát :):) Csabikával mindig jókat beszélgetek, remélem,  hogy egyszer tényleg összejön, hogy lakótársak leszünk és lehetséges, van esély rá, hogy munkatársak is leszünk.... de ez a jövő titka még :)
Ezután Csabi visszakísért a Keletiig, természetesen megint jól felpakoltam magam kajákkal :):) Mert a mai napon nem tudtam találkozni F-el, mert a mai napon volt szakmai tanácskozása késő estig, amire készült már régóta.... :s Ezután ismét hosszú hazaút következett.... szokásos szenvedéssel.... és kajába való fojtással.... Békéscsabán találkoztam nővéremmel a buszállomásnál, és így vele is tudtam élőben még beszélni, még mielőtt indult a buszom hazafelé :)

Hazaértem kb. este 9-re, gyors megfürödtem, már mentem is fel skype-ra, hogy tudjak beszélni F-el :):) Már várt engem, mert itt akart felköszönteni :D sajnálta, hogy ma nem tudtunk összefutni egy kis időre.... én is sajnáltam, de ha meló van, akkor meló van.... nincs mit tenni.
DE! Írta, hogy pénteken szabin lesz és így délután ráér :):):):) Én meg írtam neki, hogy délután 2-ig lesz próbanapom és utána ráérek az utolsó vonatig :):) Így a délutánt együtt tölthetjük közös program által :D :D Felvetette ötletként, hogy sétálhatnánk zöldövezetben, de azt mondta, hogy még kitaláljuk, péntekig még sok idő van.... Én nagyon várom, hogy ismét találkozzak vele, már tényleg hiányzik.... nagyon kedvelem :):) Remélem, hogy ő is engem :):) Viszem a fényképezőt, hátha tudunk készíteni egy közös képet :):) Azt írta skype-n, hogy ki is kísér majd a vonathoz is :) nagyon aranyos és kedves :):) Kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz a közös program, séta vele :):)

Nos ez a nap is eltelt, egy évben csak egyszer van ilyen.... egy különleges nap volt, és egy olyan helyen tölthettem, ahova vágyok, ahol élni szeretnék, ahova egyre több dolog köt.... I <3 Budapest :) És a nap végén azzal a személlyel is beszélgethettem, aki újabb színt hozott az életembe már több, mint 1 hónapja :):)

Most búcsúzok, immár 24 évesen!!!! :D :D
Legyetek jók, majd még írok és megírom, hogy hogyan telt a pénteki napom :):):):)
Vigyázzatok magatokra, üdv: Steven :):)

És most egy olyan zenét rakok be, amit Barbi küldött nekem most este :):) Nagyon szép zene ATB-től :):)
ATB - Magnetic Girl



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése