2013. április 27., szombat

MÁS dolgok az életben....

Sziasztok!
Ebben a bejegyzésben leírom azokat az érzéseimet és gondolataimat, amik az ún. meleg világhoz/dolgokhoz köthetőek.

Sajnos még nem abban az időkben élünk, amikor ez a meleg ügy elfogadott. Külföldön sokkal jobban elfogadják az emberek a másságot, mint itthon. De amúgy észreveszem, hogy a fővárosban is jobban elfogadják, mint például vidéken. De nekem mostanában szerencsére kellemes csalódások értek ezzel kapcsolatban..... mostanában akiknek elmondtam, hogy meleg vagyok, igen jól fogadták, és nem kaptam negatív dolgokat vissza..... vagy nem merték mondani :P    De amúgy tényleg jól fogadták :):) És ilyenkor jövök rá, hogy milyen jóbarátaim vannak nekem :D :D és mindenben számíthatok rájuk :):)

Az a gond, hogy Magyarországon kialakult egy kép a melegekről.... sajnos a legtöbb embernél undort vált ki és úgy gondolnak a melegekre, mint a társadalom megrontóira...... pedig higgyétek el, nekünk sem könnyebb.... sőőőőt szerintem nekünk nehezebb egy kicsivel.... Egy olyan világban kell párt találni, amelyben kinézik az olyanfajtákat, mint amilyenek mi vagyunk.... így az ismerkedés is úgymond korlátozott.....
Sajnos az emberek többsége általánosít is..... Nagyon sok olyan meleg van, akik csak az egyéjszakás kalandokra vadásznak egész életükben és sokszor ők miatt mindegyik melegről ezt gondolják..... DE én magamból és néhány ismerősömből kiindulva azt kell mondanom, hogy vannak olyan személyek is, akik az érzelmeket többre tartják.... persze, senki sem egy szent, de én csak a tartósabb dolgokban hiszek, és azért vagyunk egy jópáran, akik szeretnének egy olyan párt találni, akivel  nem csak este szeretnénk együtt lefeküdni aludni, hanem ő vele szeretnénk fel is ébredni. A melegeknél is úgy van, mint a heteróknál. Mi is szeretnénk egy társat, akiben megbízhatunk, akihez kötődhetünk, akit átölelhetünk egy rossz nap végén, akivel törődhetünk, aki fontos lehet az életünkben és persze, akinek szintén fontosak vagyunk, illetve a törődésünket viszonozza.
Én nagyon sokra értékelem a közös élményeket, egy randit (nem szexrandira gondolok, hanem sima találkozóra), egy közös sétát, vagy egy közös filmnézést. A közös filmnézésben például szeretem, amikor ránézek a másikra, ő visszanéz rám és amikor oda lehet bújni a másikhoz :) Nagyon szeretem ezeket az érzelmes/romantikus pillanatokat. Szerintem ezek a nagy dolgok, és ezek azért jók, mert nem anyagiakhoz köthetőek. Számomra egy ölelés és egy puszi vagy egy bók, gesztus sokkal többet ér, mint egy drága ajándék..... És most nézhettek hülyének, de én ilyen vagyok és nem is szeretnék megváltozni. :) :P

Visszatérve az itthoni helyzetre..... Szerintem támogatni kellene a melegek házasságát, mert szerintem a házasság az a dolog, ami magasabb fokozatba helyezi a kapcsolatot, és szerintem ezt nem szabad elvenni a melegektől. Ez egy alanyi jogon járó dolog és hagyni kellene, hogy mindenki azt tegye, amit akar..... És ha két férfi akarja megpecsételni szerelmüket egy esküvővel, akkor miért kell ez elé akadályt állítani.... A bejegyzett élettársi kapcsolat bejegyzése is előrehaladás, de mégsem ér fel a házassággal, azért remélem, hogy változni fog jó irányba ez a dolog :)
Gyerekvállalás.... nos ez az a dolog, amely nagyon sok embernél kiveri a biztosítékot.... De ez megint felfogás kérdése lenne szerintem. Mint ahogy a heteró párok, a meleg párok is vágynak egy saját gyerekre, ami által egy teljes család lehetnek. Nyilván ez egy bonyolultabb dolog például két férfinál.... de én úgy gondolom, hogy még mindig jobb helyen van egy kisgyerek két meleg férfinál, mint egy olyan anyánál és apánál, aki nem is foglalkozik vele, sőőőőt hány olyanról lehet hallani, hogy elveszik a gyermek életét... borzasztó.... és ezek után még a melegekre mondják azt, hogy rosszak és úgymond szennyezik a társadalmat. Pfffff.... no comment.....
Visszatérve a gyerekvállaláshoz..... szerintem ugyanúgy fel tud nevelni egy meleg pár egy gyermeket, mint egy heteró pár, sőőőt lehet hogy nagyobb szeretetben..... De sajnos az adoptálási ügyeknél is akadályokat állítottak fel, hogy ne legyen olyan egyszerű a dolog. Sajnos sokan azzal jönnek, ha egy meleg pár nevel fel egy gyermeket, akkor a gyermek azt a beállítottságot fogja természetesnek venni..... háááát ezzel vitatkoznék.... ez nem olyan biztos, ez megint nagyon sok mindentől függ.... szerintem.
Én teljes mértékben támogatom (és nem csak azért, mert én is meleg vagyok) a melegek házasságát és a melegek gyerekvállalását!!!!! :D :D Üzenem a sorstársaimnak, hogy ne adjátok fel, mert lehet, hogy nehéz az elején, sőőőőt nagyon nehéz biztos is.... de majd ha sikerül és a kisfiútok/kislányotok egyszer majd a két szemével rád néz és azt mondja: "Szeretlek apa!" - akkor már csak arra fogtok gondolni, hogy megérte küzdeni :)

A melegek másik nagy problémája a felfedés, más néven coming out-olás..... Háááát igen, nem lehet ezt visszafojtani, saját tapasztalatból tudom, hogy már én sem tudtam tovább tartani magamban, mert már valakikkel nekem is meg kellett beszélnem ezeket a dolgokat és hazudni sem szerettem a rokonoknak, barátoknak.... Nálam még csak a két nővérem és két sógorom tudja a családból.... illetve néhány jóbarát tudja rólam ezeket a dolgokat.... Még tervezem néhány jóbarátomnak elmondani, mert nekik sem szeretnék tovább hazudni a dolgaimról. Viszont a szüleimnek MÉG nem akarom elmondani..... el is határoztam azt, hogy csak abban az esetben mondom el nekik, ha majd lesz egy stabil párkapcsolatom, akiért úgy érzem, hogy érdemes felfednem magam a szüleim előtt.... Mert ha véletlen negatívan fognák fel ezt és tegyük fel, hogy kitagadás lenne a következmény, akkor legyen valaki, akinek ölelései, kedves szavai megnyugtathatnak.... természetesen csak úgy mondom el itthon a szüleimnek, ha már nem lakok velük és teljes mértékben független leszek tőlük.... remélem, hogy hamarosan ez bekövetkezik és feltudok költözni a fővárosba és függetlenedni teljes mértékben.....
Ebben az ügyben F példakép előttem..... persze ő már 32 éves, de az ő környezetében mindenki tudja, nekem azt mondta: ő már nem abban a korban van, hogy titkolja ezeket a dolgokat. Olyan jó látni, hogy teljes mértékben felszabadult ebben az ügyben.... amúgy ő részt szokott venni meleg programok szervezésében a fővárosban..... ezért nagyon felnézek rá, ez nekem nagyon imponál.... ezen dolgok által is egyre jobban kedvelem.... és ahogy írtam az előző bejegyzésemben: bele vagyok esve teljes mértékben :)
F ezen a héten mesélte, hogy voltak a héten egy középiskolában előadást tartani ezekről a meleg dolgokról, a meleg életről. Ezeknek főleg az a céljuk, hogy felhívják a figyelmet arra, hogy a melegek is ugyanolyan emberek, mint mindenki. F mesélte is, hogy a középiskolások érdeklődtek a témáról, kíváncsiak voltak, sok kérdést tettek fel nekik. Nagyon jó ötletnek tartom ezeket a kezdeményezéseket és mint ahogy F-et, ezeket is támogatom :):)

Én így gondolom ezeket a dolgokat, persze, mindenkinek szíve-joga véleményt alkotni, de én még mindig azt mondom, hogy nem első látásra/hallásra kell az embereket megítélni..... egy meleg személy is lehet ugyanolyan jóember, mint egy heteró beállítottságú.... És nagyon fontos hangsúlyozni, hogy ezt nem mi választottuk, mi így születtünk, ez így alakult ki bennünk.... ezt nem úgy kell felfogni, mint egy betegséget..... ez csak egy úgynevezett jellemvonás, semmi több.....
Kívánom minden sorstársamnak, hogy jól alakuljon minden dolga :):) De viszont mindent át kell gondolni, mielőtt az ember cselekszik (gondolok ott a coming out-olásra) ;) De úgy gondolom, hogy néha bátornak is kell lenni, mint általában az életben is :)

Remélem, hogy sikerült a gondolataimat bemutatni ebben a bejegyzésben :) legyetek jók, vigyázzatok magatokra! Üdv: Steven :):):):)

Kelly Clarkson - Stronger (What doesn't kill you)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése