2013. április 22., hétfő

A party és a másnap....

Nos, ott fejeztem be, hogy Békéscsabára értem Pestről, nővéreméknél aludtam, de természetesen beszéltem este még F-el :)
Szombaton korán kellett kelnem, mert haza kellett menni, mert készülni kellett az esti partyra.... Nővérem is jött az élettársával, így nem kellett egyedül utaznom :) Hazamentünk, lepakoltuk gyors a cuccokat és mentünk is az idősebb nővéremhez, mert ott tartottuk a bulit. Ezután elugrottunk megvenni a dolgokat: szendvics hozzávalókat, innivalókat, rágcsálnivalókat.... Aztán délután hazamentünk egy kicsit, át is öltöztünk és kora este, kb. 17 órára értünk vissza nővéremékhez. Megcsináltuk a szendvicseket, volt idő bőven, mert a vendégek csak este 8 után estek be..... Volt lakótársamék, Betti és Tomi kocsival jöttek Békéscsabáról. Betti Ceglédről utazott le, és Tomi ment érte kocsival az állomásra.
Háááááát mit mondjak, még a vendégek érkezése előtt borozgattam.... így természetesen jó volt az alaphangulatom :D :D
Le mentem Bettiék elé, szerencsétlenek eltévedtek, ezért kb. 15 percet kellett kinn állnom az utcasarkon, de jó idő volt szerencsére :) Aztán láttam egy lassan jövő autót, sejtettem, hogy ők lehetnek azok. Tomi meg ki is szólt a kocsiból, hogy mennyiért vihet el egy körre..... xD De már örültem, hogy láthattam őket, mert már tényleg nagyon rég találkoztam velük :):)
Nem sokkal később megérkezett unokanővérem is a pasijával :) Összesen 10-en voltunk, mert egy páran lemondták, például Zsófika (nagyon sajnáltam, hogy nem tud eljönni, mert ő vele egy élmény lett volna a bulizás, de tudom, hogy vele még úgyis bepótolom :)), de azért így sem volt rossz a buli :):):):)
Kaptam egy szép, 24 gyertyával és egy fényszóróval díszített túrótortát :):) Nagyon örültem neki, azért nekem még nem sok tortám volt életemben :):) Hááát a szeletelés sem volt semmi.... a képeket visszanézve, a Somersby üveggel jobban törődtem, mint a tortával.... xD De szemtelenek voltak, mert én fújtam a gyertyákat, de néhány visszagyújtós volt.... így majd kiköptem a tüdőmet, mire elfújtam xD
Az este további részében zenehallgatás és nagy beszélgetések zajlottak..... Már mindenkiben egy kicsit érződött, hogy ivott, de nem volt gáz senkivel sem.... Én Tomival ecseteltem azt a tényt, hogy szeretek valakit, de ő 200 kilométerre lakik tőlem, így nagyon félek, hogy nincs esélyem arra most, hogy F-el összejöjjön a dolog.... Persze Tomi és Betti még nem tudja, hogy én "más" vagyok..... A buliban volt gangnam style táncolás is a volt lakótársaimmal :):)
Játszottunk egy activity-t is, mily meglepő, én Tomival és Bettivel voltam egy csapatban :):) Szerintem mi voltunk a legjobban beállva alkoholügyileg, de mégis mi nyertük meg a játékot :D :D Hááát igen, valamit csak tudunk :):):):) Éjfél után fel lett hozva, hogy menjünk el egy bulihelyre..... de nekünk nem volt kedvünk több kilométert gyalogolni oda és vissza egy olyan buliba, ahova nem volt kedvünk menni..... Így csak az idősebb nővérem, sógorom és unokanővérem ment el buliba, mi többiek maradtunk a lakásban.... De utána szétszéledtünk, én Bettivel és Tomival aludtam egy szobában (hát igen, ez sem véletlen xD), sokáig beszélgettünk..... Igazából gondolkodtam rajta, lehet, itt az ideje, hogy elmondjam nekik a dolgot a másságomról, de végül nem lett belőle semmi sem.... pedig szerintem jól is fogadták volna..... de szerintem nem várat sokáig ez a dolog velük kapcsolatban..... Ezután képszakadás, már nem tudom, hogy aludtam el.......

A másnap..... hááááááát érdekes volt.... Bettinek korán haza kellett utaznia, mert náluk is családi program volt betervezve a hétvégére, így Tomi sem maradt, bevitte Csabára Bettit, utána ő is hazament......Ez reggel fél 8-kor volt.....
Kikísértem őket a lépcsőházig, utána visszafeküdtem aludni, nem is néztem meg a telefonomat..... :O
Felkeltem kb. 10 óra környékén, naaa ekkor néztem meg a telefonomat, hááááát akkor láttam, hogy F-től kaptam sms-t, ez állt benne röviden: "Szia! Bulizzál, ne agyalj, és tedd el a telefonodat. Üdv: F..... és még 2 smiley :) Láttam, hogy ez az sms 3 óra környékén jött...... Vissza is írtam kapásból, hogy miért küldte ezt?? Ezután megnéztem az elküldött sms-eket, és látom, hogy én 2:40-kor küldtem sms-t F-nek, amiben kb. 4 sms-nyi terjedelemben részleteztem, hogy mennyire kedvelem és én úgy gondolom, hogy érte megéri küzdeni és már csak azért is felutaznék, hogy őt lássam..... :o És ami a pláne, hogy egy kicsit asszociálni kellett ahhoz, hogy rájöjjön az ember, hogy mit írtam.... mert kicsit hathatott az alkohol és nem minden betűt találtam meg hajnalban ezek szerint...... Ezek után írtam egy sms-t nagy zavaromban: "Ne haragudj, rájöttem, majd este beszélünk."   Halljátok, úgy égett a fejem...... Nem írtam hazugságot, csak ezt nem éppen most akartam neki megírni, hanem majd később élőben elmondani neki......
Ezek után inkább elkezdtem másnaposan takarítani..... feltűnően jól is kitakarítottam.... DE mondták is, hogy előző este eltűntem kb. 15 percre a lépcsőházba.... naaaa biztos akkor írtam az sms-t F-nek......
Ezután hazamentem, de már azért jobban voltam a reggeli sokk után, jót ebédeltem, utána fiatalabbik nővéreméket kikísértem öcsémmel a buszhoz.... utána öcsém kitalálta, hogy menjünk kosarazni a grundra...... mondom, oké, így másnaposan miért is ne..... xD  Kb. 30 perc után mondtam, hogy nekem elég.... inkább menjünk haza, de öcsém büszke volt rám, mert már ez is nagy teljesítmény volt tőlem xD xD Lassan eljött az este.... és nagy zavaromban felléptem skype-ra.... F már fenn volt :) Azzal kezdtem neki, hogy ne haragudjon az sms miatt, de ő csak annyit mondott erre: "Semmi gond, engem nem zavart :)" És mintha mi sem történt volna, ugyanúgy beszélgettünk órákon keresztül :):):):) De szerintem azért megjegyezte a dolgokat, mert az ember nem megy el egy ilyen sms mellett szerintem..... de a későbbiekben úgyis minden kiderül......  Viszont az sms-ben nem írtam olyat, hogy szeretem és belé vagyok esve...... így a fő dolgot nem lőttem le...... Bár azért elgondolkodtam volna, mi lett volna akkor, ha együtt bulizunk...... ááááááááááh, nem fájdítom a szívemet..... Én továbbra is hiszem, hogy összejöhet egyszer közöttünk több, mint egy barátság, én nagyon szeretném..... és ahogy írni szoktam.... az idő és a sors/élet eldönti................

One Direction - One way or another xD xD
Westlife - The rose

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése