2013. április 7., vasárnap

"Csodálatos" állásinterjú.... és pasiügy.... :)

Sziasztok!
Nos voltam ezen a "csodálatos" állásinterjún..... háááát nem éppen az volt, amire számítottam. Ugyebár csütörtökön voltam fenn Pesten. Szép nagy irodaházba kellett menni a 13. kerületbe. Már az feltűnt, hogy elég sokan voltak és várakoztak székeken ülve. Nekem is azt mondták, hogy foglaljak helyet és várjak. Egy kis idő múlva megjelent két nő, ők beszéltek a melóról.... Bár ne beszéltek volna róla.... Kiderült, hogy a tudakozós állás az valójában értékesítős állás, mert a tudakozót kell magát, mint szolgáltatást értékesíteni cégek számára.... :O És naponta meg kell lennie a minimum szerződésszámnak, mert ha nincs meg, akkor ugrott a fix fizetés..... Hááát engem ez nem érdekelt, ki is nyilvánítottam.... Kérdezte a nőci, hogy nem tudnám csinálni? Erre azt válaszoltam: "Nem az a baj, hogy nem tudnám csinálni, hanem hogy nem akarom!" Ezután elköszöntünk és egy kicsit csalódottan mentem el a Duna Plázába.... (WC ügy miatt is) :D Még nem voltam a Duna Plázában, érdekes volt.... mentem egy kört még, de nem volt kirakva sehova sem állás.... bár nem néztem meg minden szintet..... :s Indultam a metróhoz és akkor felcsendült Kocsis Tibor: Lásd a csodát című száma és egy kicsit megnyugtatott.... :)

Természetesen utána a Keleti mellett levő McDonald's-ban fojtottam bánatomat evésbe :s Tudjátok, aznap F-el sem tudtam találkozni, mert ő este 6-ig dolgozott és pályázatokat is kellett írnia, így nem akartam feltartani, de megbeszéltük, hogy legközelebb találkozunk :) A 16 órási vonattal haza is utaztam, kicsit depisen, mint mindig.... de most nem volt annyira vészes.... de azért annyira jó sem volt....
Természetesen figyelem az állásokat és sokra is jelentkezek, Csabival segítjük egymást, küldözgetjük egymásnak az állásokat és jelentkezünk rájuk :D :D

Amúgy azt hittem, hogy F nem fog írni már olyan sűrűn, de szerencsére ugyanúgy kezdeményezi a beszélgetéseket skype-n is, mint eddig és ennek nagyon-nagyon örülök :D :D Gondolom, csak érdeklem még, én pedig nem akarom őt elveszíteni.... mert annyira egy különleges személy a számomra :):) Hiányozna, ha nem ismerném!!!! :D

Most hétvégén a nagyszüleim születésnapját ünnepeltük, tatámnak 5-én, mamámnak 6-án van a születésnapja, így ezt ünnepeltük most hétvégén :):) Ők is áprilisiak :D Holnap pedig mennem kell korrepetálni egy ismerősömet, OKJ-s vizsgára kell felkészítenem őt.... :)

Ahogy meséltem az előző bejegyzésben, F-nek küldök egy üdvözlőlapot a születésnapja alkalmából, mert szerintem ez egyedi ötlet és remélem, hogy tetszeni fog neki :):)
A holnapi napon, hétfőn fel is adom neki postán, mert azt mondták nekem, hogy Békés megyéből Pestre kb. 3-4 nap alatt ér fel a sima levél :O és én nem akarom, hogy 13.-a után érjen oda, ami szombaton lesz, így legkésőbb gondolom odaér péntekig :)

Ahogy ígértem, leírom a szöveget röviden, hogy mi van benne, kicsit nyálas lett, de remélem, akárhányszor elolvassa, jó kedve lesz tőle :):)


"Nagyon boldog születésnapot kívánok annak a személynek, aki tejberizskészítésben verhetetlen, aki a Mr. Beckham parfümével lehengerlő, akinek bájos alvását nem lehet nem észrevenni, akivel a filmnézés felér egy élménnyel és aki az álmomban egy igazi csókkirály…. és sorolhatnám…………….de kár tagadni, hogy személyiségével nagy hatást váltott ki nálam…. J
Még minimum 100 nagyon boldog születésnapot kívánok neked!!!! Kívánom, hogy álmaid és vágyaid valóra váljanak!!!!          Üdv a messziségből /remélhetőleg már nem olyan sokáig…. ;)/:  Nevem monogramja J

UI: A Milka Noisette csokit nem mertem postán küldeni, de ha jófiú leszel, akkor megkapod élőben ;)"

De amúgy ettől nem várok semmi komolyabbat, nem várom, hogy ezáltal rájöjjön, hogy ő szeret engem.... ez nem fog bekövetkezni egy ilyen levéltől..... Nekem az a fontos, ha megkapja és felbontja, akkor jókedve legyen tőle, mosolyogjon és ha sok idő múlva újra ránézeget erre az üdvözlőlapra, akkor eszébe jussak neki és újra jókedvre derüljön ettől :D :D 
Nagyon kíváncsi vagyok a reakciójára, hogy mit fog rá mondani :):) Majd a jövőhéten kiderül valamelyik napon :D :D gondolom, megírja, hogy megkapta :D

Mostanában nagyon belelendültem nővéremmel a születésnapi bulim szervezésébe is, ami 20-án lesz..... már azért várom, de még jobb és szebb lenne, ha például egy számomra fontos személlyel lehetnék, bár 16.-ára még felhívhatnak interjúra, mert az keddi napra esik, így lehetséges, hogy akkor találkozok F-el :):) de majd kiderül.....
Sosem voltam ez a nagy születésnapos emberke, aki annyira kiünnepelte volna a születésnapját.... meg én nem merek kívánni gyertyafújás közben, mert nem igazán szoktak megvalósulni.... és az első kívánság már nem is teljesülne.... nyilván F nem lesz ott.... De ott lesz néhány ismerős és néhány rokon, akikkel bulizni is szoktunk, ez most egy szimpla házibuli lesz..... De azért igyekszem a legjobbat kihozni belőle és nem okozni csalódást a vendégeimnek..... :)

Na majd még a későbbiekben írok, legyetek jók, vigyázzatok magatokra :):)
Üdv: Steven :):)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése