2013. július 18., csütörtök

Amikor kiszaladnál a világból.... + kis gyűjtemény

Éreztétek már úgy, hogy annyira telítődtek belül a dolgok és egy adott idő elmúlása után már egy kis szikrára is robbantok??? Nálam most ez következett be..... Most sajnos egy olyan időszak volt, amikor erősnek kellett lennem..... és erre egy cipő.... igen, kicsit lehet röhejes, de egy cipő miatt akadtam ki és telt be a pohár..... :s

Csak olyan idegesítő tud az is lenni, amikor én tényleg igyekszem mindent időre elkészíteni, megtenni dolgokat.... erre más még az utolsó pillanatban sem képes végrehajtani a dolgokat, amiket megígért..... és ez olyan idegesítő.... emellett az a legszebb, amikor a végén kapkod és csak ront a helyzeten..... 

Alapjáraton rosszul érint, ritkán, hogy nem olyan könnyű munkát találnom.... emellett még jön az, hogy néhány rokon szemében én vagyok a rossz.... akik nem látnak a dolgok háta mögé...... azért tartanak engem rossznak, mert nem Békés megyében akarok elhelyezkedni..... mintha olyan sok lehetőség lenne ebben a "gazdaságilag csúcson levő megyében", az egyik nagy álláskereső portálon beírtam Békés megyét és összesen 5, azaz ÖT állást dobott ki, amiből 4 tiszta jutalékos (Zepter féle) állás volt, a maradék egynél pedig 5 éves munkatapasztalatot kértek és mérnök végzettséget (a felsőfokú idegenforgalmi végzettségemmel nem sokra mentem volna a jelentkezéskor) :( ilyenkor szerencsére a barátok tartják bennem a lelket azzal, hogy ők tudják, mindent megteszek azért, hogy munkát találjak.... :) 

Ilyenkor vannak kisebb viták, hogy miért Budapest...... de ezt egy párszor már kifejtettem ebben a blogban.... de a szüleim/rokonaim nem igazán akarják megérteni..... de sokszor meg sem hallom a megjegyzéseket, próbálok nem venni tudomást róla..... inkább kerülöm az ilyen jellegű konfliktusokat.....

Visszatérve a cipőre..... nos ezt az alkalmi cipőmet sokszor hordtam, bár az elmúlt 1-2 hónapban háttérbe szorult egy kedvenc cipőm miatt..... de a lényeg az, hogy ezt az alkalmi cipőt olyan helyre raktam, ahol semmi baja nem lehet (amúgy ebben voltam nyelvvizsgázni is).... erre most este megkerestem, gondoltam, holnapra jó lesz az interjúra.... mert megyek megint a fővárosba interjúra.... erre azt látom, hogy egy csomó dolog(táskák, régi tárgyak) alatt volt.... amit nem értek, hogy hogyan került oda..... :O :O és teljesen elszakadt a "rumlis nyomás" miatt.... olyan sérüléseket szenvedett, hogy abban azért holnap nem megyek..... szerencsére van egy tökjó alkalmi jellegű sportosabb cipőm, ami illik egy ing+farmer szetthez..... DE a lényeg az, hogy ezzel betelt a pohár...... :( :( :'( :'(

Azóta már lenyugodtam, de két órával ezelőtt teljesen kivoltam...... :@ :@
És nyugtat a tudat, hogy holnap megyek a fővárosba és találkozok egy pár ismerőssel/baráttal is..... jó lesz ismét kikapcsolódni velük.....

Tervben van, hogy megnézem Csabikát is meló közben, illetve F-től is várok egy hívást :) , mert vele is össze kellene futnom (program CD-t kell odaadnom neki), és nem beszélve az interjúról.... ezért elég izgis napom lesz a holnapi :) :)

Holnap szurkoljatok, igyekszem nagyon ügyes lenni az interjún :) :)
Most sok idézetes/szöveggel ellátott képes gyűjteményemet osztom meg nektek, amiket facebook-ról töltöttem le, amit az ismerőseim raktak ki :) :) Van köztük nagyon sok jó és tanulságos ;) :)

Vigyázzatok magatokra! Majd jelentkezek ;) :)
Üdv: Steven :)

















Mostanában rengeteg Bruno Mars zeneszámokat hallgatok, ezért most ilyen zenét osztok meg nektek :)
és jöjjön még egy Westlife zene is :) :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése