2013. július 12., péntek

I don't care I love it.... :D :P

Sziasztok!

Elég régen írtam, de olyan hirtelen jöttek a dolgok, és ritkán voltam gépközelben.... De istenkirály két napot töltöttem a fővárosban :) :)

Ott kezdem, hogy kedd kora délután felhívott egy csávó, megkapták az önéletrajzomat és másnapra adott egy interjúidőpontot.... :)
Fel is hívtam Csabikát, hogy fenn lesz-e, de pont aznap ment haza..... Tibor haveromnak írtam, azt mondta, hogy mindenképp csörögjek rá, ha végeztem :) :)

Nos, szerdán felutaztam (jó volt felkelni fél 4-kor xD) az interjúra, 10-re simán odaértem. Jó volt az interjú, szerintem jó is voltam (és ahogy a későbbiekben kiderül majd, bizony jó is voltam :D)
Ezután felhívtam Tibort, aki akkor kelt fel xD igen, 11-kor.... :) :) Mondta, hogy majd felhív, amikor a WestEnd felé tartanak, én addig sétálgattam a belvárosban :) :)

Deák tér - Bazilika - Zrínyi utca - Duna part (kedvenc üldögélős helyemen) volt az útirány :D :D Imádom ezeket a helyeket :) :)







De ahogy leértem a Duna partra, leültem a padra, már hívott is Tibor, hogy menjek a WestEnd felé.... elmetróztam oda és még nekem kellett várni kb. 10 percet, de sebaj, én ráértem :) :)
Haverjának el kellett intéznie valamit, ezért mi leültünk a bevásárlóközpontban egy padra....

Akkor jött a hívás, hogy az aznapi interjún megfeleltem és másnapra (csütörtökre) be kellene mennem a munkavégzés helyére a második fordulóra :D :D
Nagyon örültem, de már azon filóztam, hogy hol fogok aludni, mert akkor így felesleges hazautaznom.... De viszont Tibor intézkedett, hátha náluk tudok aludni, de az öccse hazajött Balatonról, így sajnos nem tudtam náluk aludni DE értékeltem a szándékot, nagyon jófej volt :) :)
Az elkövetkező 1 óra hossza azzal telt, hogy facebook-on írogattam az embereknek, hogy hol aludhatnék este :D

Eközben elmentünk kajálni egy tökjó török étterembe :) :) Ott mondták Tiborék, hogy miért nem írok F-nek??? Hááááát tudjátok a múltkori után kicsit blamásnak éreztem, hogy írjak neki, hogy ott aludhatnék-e.... Egy kis gondolkodás után írtam neki, mert tudtam, hogy rendes és nem kell blamásnak éreznem a helyzetet.... Ugyebár üzenetírásban ilyen helyzetekben "nagy király" vagyok, sikerült írnom neki, hogy meghúzhatom nála magam, befogadna-e egy éjszakára.... Persze haveromék ezt sikeresen kifordították és ezen röhögtek egész nap, mert a meghúzni szó másik értelmezését vették át xD xD szóval egész nap ezen pörögtek :D :D
Viszont F kb. 10 perc után visszaírt: "Ahha, betudlak fogadni :D :D" - Ezután még gyors megírtuk egymásnak, hogy majd estefelé odaérek hozzá és rácsörgök ha már arra járok :) Azt írta vissza, hogy neki jó így :)

Ezek után szétkocsikáztuk az agyunkat, mert volt egy pár elintéznivalójuk, ezért össze-vissza kellett furikázni a városban..... de bevallom, hogy élveztem.... így még többet láttam a városból :) :) De rájöttem arra, hogy aki nem ismeri Budapestet, az nagyon durván másfelé köthet ki, és a forgalom..... pffff.... nem semmi képesség kell hozzá, hogy ott valaki jól vezessen :)
Mondta Tibor, hogy akkor menjünk strandolni a tóra, de hozzátette, hogy ad törülközőt és úszónadrágot is, szóval ezen ne parázzak :D :D

Kimentünk a főváros mellett levő tóra.... fürödtünk, labdáztunk, hülyéskedtünk, nagyon jól éreztem magamat :) :) Csatlakozott hozzánk egy másik haverjuk, így már 4-en voltunk :) :) Meleg volt és a víz is kellemes volt :D :D Ott voltunk délután 4-től 7-ig :) :)

Ezután Gáborhoz mentünk letusolni és dinnyét enni és tervezni a továbbiakat, bár már 8 óra felé járt az idő :) Akkor hívtak egy másik munkahelyről (exkluzív üzlet, ennyit róla :)), hogy másnap oda is menjek be felvételi elbeszélgetésre, de simán igen-t mondtam, mert tudtam, hogy fenn alszok :) :)
Eldöntöttük, hogy az Arénába elnézünk. Ott kajáltunk és bementünk a Tesco-ba is :) :)
Közben írt F is, hogy találkozója volt, de 9-től már otthon van, bármikor mehetek, mert otthon lesz :)
Vissza is írtam neki, hogy kb. 1 óra múlva odaérek..... hááááát nem értem oda 1 óra alatt..... xD
mert Tiborékhoz el kellett ugrani, mert néhány cuccra szüksége volt, mert ők még utána mentek másfelé is.... én azt mondtam nekik, hogy az Oktogonnál rakjanak ki.... onnan  nem messze lakik F, onnan tudok gyalogolni is :) Persze azért utoljára még beszóltak, hogy megyek meghúzatni magamat xD xD

Kb. fél 11-re értem F-hez xD De ő sem az a hamar alvó típusú emberke, ezért szerencsére nem volt gáz, hogy ilyen későn értem hozzá :) Az elején úgy éreztem, mintha kicsit tartotta volna azt a képzeletbeli 3 lépésnyi távolságot a beszélgetésben is, de ahogy telt az idő is, egyre jobban ugyanúgy beszélgettünk mint régen.... jó volt ismét látni az arcát meg úgy magát az embert :) :)
Viszont most külön ágyban aludtunk..... ő fenn a galérián, én lenn alatta a kanapén.... ez várható is volt.... de egy kicsit azért meglepett.... de így is jó volt, tudtam hol aludni és nem rossz helyen :) :)
Meg is beszéltem F-el, hogy ő 8-ra megy dolgozni, ott hagyja nálam a kulcsot, mivel én 11-re megyek interjúra és a munkahelyétől nem messze, ezért majd leadom neki interjú után a kulcsot.... :)

A reggel hamar eljött, mikor felkeltem, már nem volt F otthon.... kicsit neteztem, utána én is készülődtem....
A konyhában ki volt rakva a parfümje...... most hülyének fogtok nézni, de nem bírtam ki, hogy ne fújjak magamra 1-2 fújást.....    naaaaa jóóó, nem szépítem a dolgot, kb. 5-6 fújást fújtam magamra.... annyira jó illata volt.... egész interjúra menet éreztem magamon az illatot...... de azon gondolkodtam, mi van akkor, ha majd megérzi rajtam a saját parfümjének illatát.... xD xD

Odaértem az interjúra, egy szimpatikus nőnél voltam interjún, szerintem jó voltam, én jól éreztem magam az interjú alatt :) :) Azt mondta az interjú végén, hogy 1 héten belül értesítenek, mert még lesz ezen kívül egy forduló.... Én nagyon bízok benne, hogy megkapom ezt az állást, nagyon szeretném, mert jó a munka is és nem fizet rosszul sem :) :)

Ezután az első dolgom az volt, hogy F-re rácsörögtem, mondta, hogy menjek 3 megállót a vilivel és ott találkozunk :)
Kb. 5 percet kellett várnom rá, utána már jött is :) :) Visszaadtam a kulcsot és beszélgettünk egy kicsit..... :) Mondta, reméli, hogy nem volt reggel hangos, mert nagyon aranyosan aludtam és nem akarta, hogy ő miatta felébredjek *.*  kedves volt, mint mindig.... és ő is nagyon aranyosan alszik amúgy :$ :)
Azon gondolkoztam, hogy búcsúzáskor most adjak puszit vagy ne.... megérzi-e a parfümöt vagy nem..... xD
De nem kellett aggódnom, megoldotta ő, a találkozás végén megfogta a vállam és adott két puszit :) :) :) :)
Úgy köszönt el, hogy közben ezt mondta: "Nyugodtan szólhatsz bármikor, nálam aludhatsz! :)" :) :) :) :)

Felszálltam a villamosra, és a villamosról láttam, ahogy ment vissza a munkahelyére.... és ekkor a csuklómat az arcomhoz raktam és éreztem a parfümjének illatát..... Ez az illat egész nap velem volt, egész nap éreztem :)
Ezután elmentem gyors a másik interjúra. A Blahától nem messze kellett mennem erre az exkluzív dolgokat áruló üzletbe felvételi elbeszélgetésre. Szerintem ezen is jó voltam... itt azt mondták, hogy pár napon belül értesítenek :) De az előző állást jobban szeretném :D Most várakozós, izgalmas napok következnek :) :)

Ezek után végül a Keleti mellett levő Meki-ben kötöttem ki xD kajálás közben beszélgettem néhány emberrel telefonon :) Barbival is beszéltem, és igaza van.... azt mondta, hogy amit 2 hét alatt felépítettem és próbáltam elfelejteni/túl lenni F-en, az most így romba dőlt........ tényleg nem vagyok túl rajta.... de viszont jó ez így..... nekem így is jó :)


A délutáni kétórási vonattal pedig elindultam hazafelé, Békés megyébe..... de viszont nem szomorúan, hanem teli új élményekkel és ezek annyira feltöltenek :) :)Ilyenkor annyira örülök, hogy ilyen szuper emberekkel vagyok körülvéve és ilyen személyiségű embereket ismerhetek, akikkel ilyen jól elvagyok, és bármikor beszélhetek velük.... :) :) Imádom őket, persze nem csak Tiborékra gondolok, hanem minden ilyen ismerősömre :) :) Annyira jól esik az is, hogy folyamatosan érdeklődnek, hogy ment a csütörtöki interjú is, és nagyon szorítanak nekem, nagyon szeretnék ők is, hogy a fővárosban éljek :) :) Remélem, hogy még nagyon sok ilyen élményem lesz, úgy érzem, ezek miatt érdemes élni és átélni ezen élményeket, amikre nem számít az ember :) :)
A parfümillat pedig kitartott teljesen estig, fürdésig...... egész nap éreztem.... hmmm..... annyira jó illata van.... :D :D :D :D

Nagyon szeretném az első állást, olyan jó lenne munkába menet metróval és villamossal menni, nagyon tetszett a munkakörnyezet is.... nagyon bízok benne, hogy én is a kiválasztottak között leszek, bár még van egy utolsó forduló, de én igyekszem mindent megtenni ;) :)

Legyetek jók, vigyázzatok magatokra!
Üdv: Steven :) :)

Ronan Keating - If tomorrow never comes :) :)
Icona Pop - I love it :) :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése