2013. július 19., péntek

Van, ami nem múlik el.... olyan könnyen biztos nem....

Sziasztok!

Nos tegnap megjártam a fővárost :) :) Szerencsére nem kellett olyan korai időpontra menni :) Délben meg is volt az interjú..... csak egy rövid beszélgetés volt, nem is nevezném interjúnak az ilyet.... szerintem csak szemlét tartottak, hogy kik jelentkeztek az állásra.... :) Jó volt az interjú, de észrevettem, hogy egy dolog zavarta az interjút tartó személyt: méghozzá az, hogy csak 1 idegen nyelven beszélek jól..... :s Mondtam neki, hogy spanyolul megtudok még kérdezni olyan dolgokat, hogy mi a neve, van-e foglalása stb. de az még nem alapfok.... szerintem..... Erre megkérdezte, hogy van-e affinitásom délszláv nyelvet és kifejezéseket megtanulni? Én erre azt válaszoltam, hogy nincs akadálya. :D
Hát azért kíváncsi leszek, hogy visszahívnak-e.... azért örülnék neki :) :)

Az interjú után Kőbányáról bevonatoztam a Nyugatiba :) :) Gondoltam teszek egy kis kört a Corvinba menet.... :)
Gondoltam, meglepem Csabikát...... de ehelyett ő lepett meg.... xD  Pont tegnap nem dolgozott, szabadnapos volt :) :) Amikor felhívtam, épp akkor írta az e-mailt nekem :D xD Megbeszéltük, hogy délután 2-kor találkozunk a Corvinban :)
Amúgy a Corvinba menet a metrón olyan pasikkal voltam körülvéve..... képzeletben tényleg folyt a nyálam.... xD xD legalább tudom, hogy miért kell hordani napszemüveget a metrón is, mert akkor nem látják az emberek, hogy kit nézek :D :D Hihetetlen pasikkal van teli ez a város :) :) És a pasik közül 2 engem is jól megnézett :D :D :D :D

Csabival gondolkodtunk azon, hogy merre menjünk.... a Margitsziget jött szóba... de 2 órányi időnk volt, ezért ezt elhalasztottuk más időpontra.... ezért a WestEnd tetőterasza mellett döntöttünk :D :D Nagyon meleg volt, bár Csabi fázott egy kicsit.... (lehet annak volt ez betudható, hogy én hosszú ujjú ingben és farmerban voltam, ő pedig térdnadrágban és pólóban :D xD
Jól kibeszélgettük magunkat :) :) minden téma feljött: munka, pasik, F :D
F hívott is akkor, hogy jó lenne összefutni.... mondtam neki, hogy pont onnantól érek rá, ameddig ő dolgozik (totál véletlenül alakult így, tényleg) :D :D ezért megbeszéltük, hogy ugyanott találkozunk a Keleti mellett :) :)

Pont azt ecseteltem Csabinak, hogy hogyan felejthetném el F-et, vagy legalább hogy kezdjek hozzá.... ???? Mert most oké, hogy beszélgetünk és így elvagyunk, meg ugyebár én kivagyok rekesztve a lehetséges jelöltjei közül, mert én kb. sehol sem tartok hozzá képest.... DE ha egyszer úgyis talál valakit, mert miért ne találna, hiszen egy remek ember..... akkor úgyis vége szakad mindennek.... és Steve-cske ismét összezuhan..... vagy essek túl ezen hamarabb.... szüntessek meg vele minden kapcsolatot már most.....
Az eszem (alias Csabika) :) szerint már rég ezt kellett volna tennem és felszedni mást.... hogy ezáltal elősegítsem az elfelejtését.... BÁR EZ OLYAN EGYSZERŰ LENNE...... :/ :/

4-ig Csabival voltam, utána a Blahán találkozóm volt Petivel :) :) Petit még nem olyan rég ismerem, de tökjól elvoltunk most is egymás társaságában, sokat beszélgetünk neten is :) De viszont úgy érzem, hogy vele is tökjó baráti viszonyban vagyok :) :) Ő is olyan ember, akiben jobban megbízhatok, így érzem és hasonló beállítottságúak vagyunk, a gondolkodásunk is hasonló :) :) Együtt megkajáltunk a Burgerben :) :) Megtárgyaltuk és bevezettük a "MAJDNEM EX" fogalmát is :D :D Igazából rájöttem, hogy nekem F a Majdnem Exem xD xD Pont ezen pörögtünk Petivel is, hogy neki is van egy ilyen személy és igazából ezzel a fogalommal kapcsolatban "csak" egy szépséghiba van..... xD xD
Peti az Arénába ment ezután, ezért a Keletiig együtt mentünk :) :)

A Meki előtt vártam F-et, kb. 10 perc várakozás után meg is érkezett, amúgy pontosan jött, én értem oda hamarabb :) de addig eltelóztam az időt :) :)
Minden ismerősöm tudja, hogy nekem a kék a kedvenc színem.... Erre F kék szerelésben jött... természetesen kék ing + nyakkendős öltözékben.... és bánatomra nagyon vonzó kisugárzása volt...... xD :D
A kávézós részbe ültünk be, én csak egy sima desszertet ettem, hiszen Petivel jól belaktam a Burgerben (túl sok időt töltök gyorsétteremben szerintem.... xD), és hallgattam F napi beszámolóját :) :) Természetesen aktívabb lettem a desszert elfogyasztása után :) :) Nagyon jó kis hangulatos találkozó volt ez.... :)
6 után szinte már csak mi ültünk a kávézós részben, halk hangulatos zene..... két pasi beszélget, néha nevetésben törnek ki.......   és abból az egyik még mindig szerelmes a másikba.... naaa rájöttetek szerintem, hogy ugyebár nem F-ről van szó ebben az esetben..... :s Teljesen szétcsúsztam tőle..... jó értelemben... nem depiztem be még egy kicsit sem.... most kivételesen :D
A beszélgetés végén ideadta a törlőkendős szemüvegtartómat, amit a múltkor sikeresen nála hagytam (amire ment 1-2 fújás a parfümből).... még mindig nem értem, hogy lehettem ennyire béna, hogy pont azt hagytam nála..... xD xD na mindegy, én pedig odaadtam neki dvd-n a Win7-es telepítőprogramot, amit ígértem neki :)
A Meki előtt puszikkal elköszöntünk egymástól :D :D éreztem csodálatosan jó illatú parfümjét ismét :D :D (szerintem unhatjátok, hogy mindig a parfümről beszélek, de tényleg jó illata van)
Láttam, ahogy a troli felé sétált, én pedig mentem a vonathoz.... mert kb. 15 percem volt a vonat indulásáig....

Beértem a Keletibe..... már szinte kezdek hozzászokni, hogy a Békés megyeieket szó szerint szopatják azzal, hogy a vonatunkat az 1. vágányra teszik.... állítom, hogy ha a Stadion mellett lenne még egy külső peron, tuti oda raknák ki a vonatunkat..... tuti látták az emberek rajtam az információs tábla előtt ezt: "Nem hiszem el, már megint az 1. vágány... MIÉRT??????" xD De tényleg felháborító, hogy egy Euronight vonatot kiraknak a csarnokból..... :@ De ez még hangyán volt....... A 19:10-re írt indulásból 19:28 lett.... megkérdeztem a kalauzt, hogy mégis mivan??? mert nekem az utolsó buszom múlik ezen ha sokat késik a vonat.... és akkor éjszakázhatok benn Békéscsabán.....  Azt válaszolta, hogy egy csoport most telefonált, hogy el akarják érni a vonatot és már a pályaudvar bejáratánál vannak....... és nekik le van foglalva egy kocsi.....
Halljátok, azt hittem, hogy eldobom az agyam...... VAN ILYEN???? Lényegtelen, hogy emiatt a csoport miatt borul az egész Békés megyei vasúthálózat rendje, meg amúgy kit érdekel, hogy lesz egy üres kocsi..... bezzeg ha én is a csoport tagjai között lennék, akkor tuti nem várna meg ez a vonat...... :@ :@ Komolyan nem hittem el, hogy ezek miatt várunk.... Kb. úgy voltam vele, hogy lesz@rom a csoportot, miért nem értek ki időben.... ha tudom, akkor kb. 19:15-ig F-el maradtam volna még..... xD
Én nem értem ezt az egész MÁV-ot..... nem bizony..... ez még mindig magas a számomra..... na mindegy..... a lényeg, hogy elértem a buszt éppen Békéscsabán, mert "CSAK" 25 perc késéssel értünk Békéscsabára..... mi ez nekünk, túl unalmas az életünk..... :D Akkor nagyon idegesítő volt, de most már csak nevetek rajta..... :D :D :D :D  Biztos beszívtam a parfümillattól áradó szemüvegtörlőtől xD xD xD xD

Mostanában nagyon élvezem, hogy rengeteget fotózok, csinálom a portrékat az ismerőseimről, élvezem szerkesztgetni a képeket is :) :) Uuuuuuuh.... de jó lenne egyszer F-ről készíteni egy portrét, főleg az ő kis egyéniségével és arcvonásaival :D :D azt a fotózást nagyon élvezném, elhihetitek :D :D szép kis elegáns ruhákban lenne és én a fényképező mögött szétolvadnék...... xD xD

Nos mostanra ennyi, majd később jelentkezek! ;)
Vigyázzatok magatokra!
Üdv: Steven :) :)

Shawn Colvin - When you know :) :)
Celine Dion - You and I :) :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése