2013. augusztus 5., hétfő

F & R :) :)

Sziasztok!

Már nagyon rég írtam.... ezért bocsi mindenkitől..... teljesen elvagyok havazva, de igyekszem most már több időt fordítani erre a blogra is ;)

Az elmúlt két hétben elég sok minden történt..... nos akkor röviden összefoglalom :)
Megismertem egy fiút, az ő neve legyen csak simán R :) Kb. 2 hét ismerkedés után úgy döntöttünk, hogy tényleg bejövünk egymásnak és szimpatikusak is vagyunk egymásnak a beszélgetések által is (egyébként régebben már találkoztam vele egy közös ismerős által), szóval úgy döntöttünk, hogy belevágunk egy kapcsolatba :) :)
Elhihetitek, hogy én is meglepődtem, milyen gyorsan történnek a dolgok.... amúgy tényleg nagyon csípem R-t, szerethető egyéniség.... :) Viszont 1 hétre ki kellett utaznia a melója miatt Németországba, épp tegnap jött haza, de szinte minden este beszéltünk skype-n, kamerán keresztül.... nagyon aranyos, ahogy "Kicsim"-nek hív :) :) Nem görcsölök rá.... majd alakul ez jobban..... de már nagyon várja, hogy megint összefussunk élőben :) :)
Pénteken is voltam fenn a fővárosban interjúkon, de vele nem tudtam a külföldi tartózkodása miatt találkozni, na de ma este mondom neki, hogy holnap ismét megyek :) Bár a múltkor mondta, hogy nála aludhatok majd :) Hát majd kiderül :D :D Este úgyis beszélek vele :) :) Már várom az estét :) <3

Én nem tudom, hogy miért, de amikor kiírtam facebook-ra, hogy kapcsolatban vagyok..... 6 üzenet érkezett kapásból xD és rengetegen like-olták xD Ez ilyen meglepő???? Persze tökjól esik, hogy örülnek, de ez ilyen nagy hír??? Kb. vetekszik a brit trónörökös születésének a hírértékével :D :D
Viszont nem mindenki örült ennek.... akikkel szintén ismerkedtem, elmondtam, hogy már csak max. barátság lehet.... tudjátok, mindig mindenkivel őszinte vagyok és próbáltam minél kedvesebben közölni ezt a dolgot mindenkivel.... DE még így is volt olyan személy, aki lehurrogott, hogy mekkora csalódást okoztam neki.....
Ennek nem tudok mit csinálni.... R bátor volt és akar engem, nekem is tetszik, nem fogom eldobni más miatt....    naaaaa jóóó... tudom, hogy mire gondoltok.... nyilván F-re gondoltok, vele is sokat beszélgetek.... és ami furcsa, hogy amikor kiírtam: kapcsolatban vagyok (kb. 1,5 hete volt ez), azóta talán még többet beszélgetünk.....

Tudjátok, ez nehéz..... F mindig úgymond életem része lesz mindig..... Eddig talán nem mondtam még.... de ő előtte még nem igazán szerettem senkit sem..... tehát ő az én első szerelmem.... így lett ő a "Majdnem Ex" :)
Bevallom nektek, hogy nem vagyok nagy pasizós fajta.... néhány ember volt, akiket akartam..... és eddig mindegyik szintén akart engem..... és akit a legjobban akartam.... épp az az egyedüli személy nem akart...... ő pedig F volt.....

Nos, túllépve F-en, most itt van R, aki viszont akar engem, nagyon is és én is érzem, hogy tudnám őt szeretni, nagyon kedvelem már most is :) Most ennek  nagyon örülök, boldognak érzem magamat :) :)
De azért még itt van az F és R kettősség..... azért még érzek valamit F iránt, de abban is hiszek, hogy R iránt is tudok idővel ilyet érezni.... ahogy mondani szoktam: majd az idő eldönti :)

Ahogy meséltem nektek, a hobbimat, a fotózást magasabb szintre emeltem, most már nagyon sokat fotózok, akármerre járok :) :) Íme néhány budapesti fotóm :) :)










Most van Barcelonában a vizes VB :) Nagyon szép eredményeket értünk el ezen a világbajnokságon (pl. Gyurta Dani, vízipólósaink) és ezek után joggal felháborodtam amiatt, hogy a "csodálatos" kormányunk azt a következtetést vonta le ebből, hogy még több stadiont kellene építeniük..... :/ :/
Lehet, hogy velem van a baj, de minek erőltetjük a focit, ha a vizes sportokban jobbak vagyunk..... Inkább több uszodát kellene építeni, azokban sokkal több lehetőség rejlik, mint egy stadionban.... szóval éljenek az uszodák!!!! :P :P :D :D

Nos, most hirtelen ezek történnek velem, de majd igyekszek folyamatosan tudósítani magamról ;) :)
Legyetek jók, vigyázzatok magatokra!
Üdv: Steven :)

Sara Bareilles - Uncharted  :) :)
Céline Dion - A new day has come :) :)
Westlife - Uptown girl

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése