2013. augusztus 26., hétfő

200 kérdés és válasz :)

Sziasztok!

Érdekes bejegyzés ez most.... a múlt héten láttam egy ilyen bejegyzést, de a mai napon pedig egy kedves ismerősöm blog oldalán láttam.... ezért úgy döntöttem, hogy ezt most én is megcsinálom :) :) Úgy látszik, hogy ez az új divat, de be kell hogy valljam.... tetszik :) :)

Jó olvasgatást, remélem, hogy érdekes lesz a számotokra :) :)
Vigyázzatok magatokra!
Üdv: Steve :)

UI: Naplós bejegyzés is jön nemsoká (szerintem holnap)..... volt történés mostanában is :D :D

200. Szerelmem neve: F (inkognitó miatt, és a bejegyzéseimből tudjátok már) :D
199. Születési helyem: Békéscsaba
198. Én igazán: lelkes optimista :)
197. Telefontársaságom: T-Mobile
196. Szemem színe: barnászöld
195. Cipőm mérete: 43
194. Körméretem: passzolok.... itt vajon mire gondolhat? test kerületre tippelek :)
193. Magasságom: 178 cm
192. Allergiás vagyok: a parlagfüvön kívül szinte majdnem mindenre..... (pl. macskaszőr, por, stb.)
191. Első autóm: még nem volt autóm, a jogsi megszerzése van tervben :)
190. Első munkám: Pénztáros (diákmunka) - "a legkisebb is számít" hipermarketben :)
189. Utolsó könyv, amit olvastam: Paulo Coelho: A fény harcosának kézikönyve
188. Az ágyam: közepes méretű, az biztos, hogy nehéz kiszállni belőle :D
187. Háziállatom: egy keverék kutya
186. Legjobb barátom: Van egy pár jóbarátom, de ha egyet ki kell emelni, akkor az Csabika
185. Kedvenc samponom: hmmm.... sokfélét használok, de tusfürdőben Baba :)
184. Xbox vagy PS3: egyik sem érdekel :P
183. A malacpersely: nincs ilyenem
182. A zsebem: van egy pár zsepi benne, ha már mindenre allergiás vagyok :D
181. A naptáramon: határidőnaplót használok :)
180. A házasság: Ha a melegek közötti házasságot elismerik, akkor élni szeretnék majd ezzel, de addig marad a bejegyzett élettársi viszony :)
179. Spongyabob: Tudom ki az, néha szeretem is.... :)
178. Anyukám: nagyon szeretem, ő neki és apukámnak sokat köszönhetek :)
177. Utolsó 3 szám, amit megvásároltam: -
176. Utolsó Youtube videó, amit megnéztem: Olly Murs - Right Place Right Time
175. Unokatestvéreim száma: uuuuhhh..... 16, ha jól számoltam :)
174. Testvérek száma: 2 nővérem és 1 öcsém van
173. A szüleim elváltak-e: nem
172. Magasabb vagyok-e anyukámnál: igen
171. Játszok-e valamilyen hangszeren: nem, de szeretnék megtanulni néhányon :)
170. Mit csináltam tegnap: másnapos voltam (nem sűrűn van pedig ilyen) xD
169. Szerelem első látásra: biztos létezik, de én még nem találkoztam vele

168. Hiszek-e a szerencsében: igen
167. Hiszek-e a sorsban: igen
166. Hiszek-e magamban: igen :)
165. Hiszek-e az idegenekben: elsőre nem, de utána már nem idegen :D
164. Hiszek-e a mennyországban: nem is tudom
163. Hiszek-e a pokolban: ezt sem tudom.... ez érdekes témakör
162. Hiszek-e Istenben: hinni hiszek, de nem vagyok nagy vallásos
161. Hiszek-e a horoszkópban: néha igen
160. Hiszek-e a lelki társak létezésében: igen
159. Hiszek-e a szellemekben: igen
158. Hiszek-e a melegházasságban: igen
157. Hiszek-e a háborúban: nem hiszem, hogy jó megoldás.... de mégis művelik.... :s
156. Hiszek-e az égitestekben: igen..... pár év földrajz szakon, és te is hinni fogsz bennük :D :D
155. Hiszek-e a varázslatban: igen :)

154. Ölelés vagy puszi: öleléspárti vagyok :)
153. Alkohol vagy kábítószer: inkább alkohol
152. Telefon vagy internet: internet
151. Vörös vagy fekete: fekete
150. Szőke vagy barna: barna
149. Meleg vagy hideg: meleg
148. Nyár vagy tél: nyár
147. Ősz vagy tavasz: tavasz
146. Csokoládé vagy vanília: vanília
145. Éjjel vagy nappal: éjjel
144. Narancs vagy alma: narancs
143. Göndör vagy egyenes haj: egyenes
142. McDonald's vagy Burger King: egyértelmű --> McDonald's :)
141. Fehér csoki vagy tejcsoki: mindkettő jó, de inkább fehér csoki
140. Mac vagy PC: PC
139. Magassarkú vagy papucs: papucs (bár néhány nőnek nagyon jól áll a magassarkú) :)
138. Ronda és gazdag vagy aranyos és szegény: aranyos és szegény
137. Coke vagy Pepsi: mindkettő jó, de a Twistet a Pepsi gyártja, ezért Pepsi :D
136. Hillary vagy Obama: én Obamában csalódtam, ezért Hillary
135. Temetve vagy hamvasztva: hamvasztva
134. Éneklés vagy táncolás: a kettő egyszerre :D
133. Edző vagy Chanel: nem tudom
132. Kat McPhee vagy Taylor Hicks: nem tudom
131. Kisváros vagy nagyváros: nagyváros
130. Wal-Mart vagy Target: ez nagyon jó kérdés :)
129. Ben Stiller vagy Adam Sandler: Adam Sandler
128. Manikűr vagy pedikűr: manikűr, megoldom magam :)
127. East Coast vagy West Coast: egyik sem rossz, ha arra gondol :)
126. Születésnapom vagy karácsony: születésnapom
125. Csokoládé vagy virág: csokoládé
124. Disney vagy Six Flags: Disney :)
123. Yankees vagy Red Sox: Yankees :)

122. Háború: szerintem nincs értelme..... más eszközökkel is ellehetne intézni a dolgokat....
121. George Bush: benne is csalódtunk.....
120. Melegházasság: egyenjogúnak kellene lennie a normális házassággal.... :)
119. Elnökválasztás: nincs értelme....
118. Abortusz: alapjáraton rossz dolog, de néha ez a jó döntés....
117. MySpace: nekem nem igazán jött be....
116. Reality TV: van a többi adón is elég reality :D
115. Család: fontosak nekem, szeretem és védem őket :)
114. Árulók: sosem felejtek :P :P
113. Ebay: néhányan szeretik, bár én még nem nagyon használtam
112. Facebook: igen, fenn vagyok.... elég aktívan is használom :D :D
111. Munka: nagyon szeretnék már.... már egy ideje nagyon keresem és nem adom fel :)
110. Szomszédok: megvagyunk egymás mellett :)
109. Benzinárak: tömegközlekedést használok :)
108. "Dizájner ruhák": az ember valamilyen szinten követi a divatot, de azért annyira nem viszem túlzásba :)
107. Egyetem: én szerettem, de csak akkor menj oda és arra a szakra, ha tényleg érdekel/akarod, mert könnyen csalódás érhet ;)
106. Sport: focit imádom... csak az a gond, hogy jobban szeretem nézni, mint művelni :)
105. Család: már volt a 115. pontnál :)
104. A jövő: vannak tervek.... aztán remélem hogy megvalósulnak :)

Amikor legutoljára....

103. Megöleltem valakit: 2 napja :)
102. Ettem: igen, reggeli :)
101. Láttam valakit, akit régen nem: akinek úgy nagyon örültem, kb. 2 hete
100. Sírtam mások előtt: uuuuhhh... ez nagyon régen volt, nem szoktam sokat sírni, mások előtt meg pláne....
99. Moziba mentem: kb. 3 hete
98. Üdültem: 1 hónapja
97. Úsztam egy medencében: 2 hete
96. Tisztába tettem valakit: jó pár éve, unokaöcsémet :)
95. Levágtam a körmeimet: tegnap este :)
94. Esküvőn voltam: 1 éve
93. Eltörtem valamimet: szerencsére még nem volt ilyen :)
92. Piercinget csináltattam: még nem, nem is fogok, tetoválás van tervben :)
91. Megszegtem a törvényt: apró törvényszegések (piros lámpa a zebrán, gyalogosan, ilyenek)
90. SMS-t írtam: kb. 2 hete, jobban szeretek telefonálni :)

89. Aki a legjobban meg tud nevettetni: sok ilyen ismerősöm van :) :)
88. Valami, ami nagyon hiányzik, amikor eljövök itthonról: amit épp itthon hagytam :P :P
87. Legutolsó film, amit láttam: Női szervek :)
86. Amire a leginkább várok: újra Budapesten legyek :)
85. Amit egyáltalán nem várok: a rossz időt, a hideget.....
84. Így hívnak az emberek: sok jelző van :) :) vagy pedig a nevemen :)
83. A világ legbonyolultabb dolga: néhány matematika számítás, illetve néhány számítógépes szoftver :)
82. Büntettek már meg gyorshajtásért: még nem, biciklivel még nem mentem olyan gyorsan :P :)
81. Csillagjegyem: kos
80. Az első ember, akivel ma beszéltem: öcsémmel
79. Első szerelem: az első igazi szerelem...... az nem rég volt, most 23 évesen
78. Az egyetlen ember, aki elől nem tudok semmit eltitkolni: Csabika előtt szinte nyitott könyv az életem, meg sem kell szólalnom :D xD
77. Legutóbbi alkalom, mikor valaki azt mondta, amit gondoltál: tegnap este skype-n, az előbb említett emberke :) :)
76. Most éppen: blogot írok :) :)
75. Ez szeretnék lenni, ha nagy leszek: Front Office Manager egy nagy szállodában :) :)
74. Jelenlegi munkám/jövőbeli munkám: épp munkakeresésben vagyok, a jövőben pedig az előző pont :)
73. Holnap: holnap kedd, ha ma hívnak, akkor állásinterjú :) :)
72. Ma: angol és spanyol tanulás, álláskeresés dömping este :) :)
71. Következő nyáron: remélem, hogy Budapesten élek akkor már :)
70. Következő hét: hmmm... ma hétfő van... kezdődik az iskola jövőhéten :) remélem, hogy változás is lesz az életemben (munka, lakóhely terén) :) :)
69. Háziállat: kutya
68. A legszörnyűbb hang a világon: az ébresztőm zenéje: Happy Tree Friends de erre tuti felkelek :) :)
67. Aki a leginkább meg tud ríkatni: lenne rá pár személy vagy dolog....
66. Emberek, akik boldoggá tesznek: a barátaim és a családom :)
65. Legutóbbi alkalom, amikor sírtam: hmmm.. már ez is volt, a 100. pontnál válaszoltam :D
64. A barátaim: nincs olyan sok nagyon közeli, de mindegyik más személyiség, ezért is imádom őket :) :)
63. A számítógépem: egy Acer netbook :) imádom :)
62. Iskolám: volt egy pár, végeztem is velük, szépen fel van sorolva az önéletrajzomban is :D :P
61. Autóm: nincs, talán a jövőben, de élvezem a tömegközlekedést :)
60. Nem tisztelem azokat az embereket: akik kihasználnak másokat, illetve ha átvernek másokat
59. A film, amin sírtam: Weekend című film végén egy pár könnycsepp.....
58. Hajam színe: sötétbarna
57. Tévéműsorok, amiket nézek: előre letöltöm őket, de amúgy Így jártam anyátokkal és Grace klinika :) :)
56. Kedvenc honlap: Google a barátunk :) :)
55. Álom úti cél: Barcelona
54. Legszörnyűbb fájdalom: amikor próbálsz valakit elfelejteni, de nem tudod, mert annyira szereted őt..... vagy egy olyan személy elvesztése, akit nagyon szeretsz.....
53. Így eszem a steaket: legyen jól megsütve, de odaégetve sem..... :D
52. A szobám: kék színű, de öcsémmel kell megosztani.....
51. Kedvenc celebem: van egy pár, főleg az olyan személyek, akik bebizonyították, hogy igen is sok mindent ellehet érni az életben :) (pl. énekesek) :)
50. Itt szeretnék lenni: a Duna parton ülni és nézni a forgatagot :)
49. Szeretnék-e gyerekeket: néha arra gondolok, hogy igen..... de nálunk ez egy kicsit bonyolultabb.....
48. Voltam-e valaha szerelmes: úgy igazából, egyszer...... bejegyzéseimben már kifejtettem :D :D
47. Legjobb barátom: van pár jó barátom, de a best friend az nem más, mint Csabika
46. Inkább fiúbarátok vagy lánybarátok: nehéz kérdés, mert van lány- és fiúbarátom is..... de amúgy inkább fiúk, kb. 60-40% a fiúk javára :D :D
45. Valami, amitől jól érzem magamat: barátokkal együtt lenni, zenehallgatás :) :)
44. Valaki, akit most szívesen látnék: akiket már rég láttam...... illetve, akik már nem lehetnek velünk.... :'( de igazából F-et, mert hiányzik..... /folytatás a blog más bejegyzéseiben/ ;) :)
43. 5 éves tervem: egy nagyon jó állás, sok helyre elutazni, sokat lenni a barátaimmal, családommal, biztos háttér létrehozása.....
42. Csináltam-e bakancslistát: persze, a fejemben megvannak a helyek :)
41. Adtam-e már nevet leendő gyermekeimnek: ezen azért mindenki gondolkodott már :) én főleg fiúneveken gondolkodtam, és az Alex, Márk, Benjámin nevek tetszenek :)
40. Legutolsó ember, akire mérges voltam: ma reggel öcsém..... de csak picit voltam mérges.... :)
39. Ide szeretnék költözni: BP. 7.kerület :) :)
38. Bárcsak hivatásos: recepciós lehetnék :)

A kedvenc....

37. Édességem: csokoládé
36. Járművem: Combino illetve a metró :)
35. Elnököm: naaaa még ilyen nem nagyon volt.... :)
34. Országom, ahol jártam: Spanyolországot imádom, bár még ott nem jártam, Görögországban jártam, az tetszett :)
33. Mobiltelefon gyártóm: Samsung :)
32. Sportolóm: Fabregas (focista), illetve Gyurta Dani
31. Színészem: sok van, de most nem sok jut eszembe, de pl. Ryan Reynolds, Hugh Grant.
30. Színésznőm: Sandra Bullock, Kate Hudson.
29. Énekesem: Olly Murs, Kelly Clarkson
28. Zenekarom: Westlife, One Direction (nekem tetszik) :P Nickelback
27. Ruhaboltom: Cosmos, C&A, New Yorker, Saxoo London és Roland (naaa ennél a kettőnél általában csak kirakatot nézek) :D :D
26. Zöldségem: uborka
25. Tévéműsorom: Így jártam anyátokkal, Grace klinika (de nem tévében nézem)
24. Filmem: Másnaposok
23. Honlapom: ez is volt már szerintem.... Google :) :)
22. Állatom: kutya
21. Vidámparkom: Budapesti vidámpark :)
20. Ünnepem: a születésnapom :P :P amúgy a karácsony :) :)
19. Sportom (nézni): foci :)
18. Sportom (űzni): kerékpározás, de nem fogok szerintem Tour de France-n indulni :D :D
17. Magazinom: régen nagyon szerettem az FHM-et.... igen, meleg létemre is :D most a National Geographic magazin
16. Könyvem: Paulo Coelho: A fény harcosának kézikönyve
15. Napom a héten: péntek :)
14. Tengerpartom: Görögországban voltam még tengerparton, nekem ez tetszett :) :)
13. Koncertem, amin részt vettem: X-faktor koncert
12. Alapanyagom: sajt minden mennyiségben :D :D
11. Ételem: Lecsó, rizi-bizi, bolognai spagetti :) :)
10. most nézem, hogy nincs 10-es xD xD
9. Rádióállomásom: régen nagyon szerettem a Danubiust, de azóta Rádió 1 :)
8. Yankee Candle illatom: nincs ilyen....
7. Parfümöm: Black Suede Touch (Avon), illetve az S'Oliver Superior :)
6. Virágom: rózsa
5. Színem: kék
4. Műsorvezetőm: Liptai Klaudia
3. Komikus: Kiss Ádám :) :)
2. Kutyafajta: Labrador
1. Őszintén válaszoltam-e: igen. Nem szoktam hazudni a dolgaimról :) :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése