2013. augusztus 18., vasárnap

No comment.... :s :s

Sziasztok!

Nos, ez a hét sem volt unalmas, főleg az első fele.... Ugyebár hétfőn interjúra mentem a fővárosba, előző este megbeszéltem F-el, hogy akkor nála aludnék, mert Csabival megbeszéltem, hogy kedden akkor végre megvalósítjuk a margitszigeti projektünket..... naaaaa.... nem kell rosszra gondolni, a terv annyi volt, hogy körbejárjuk a szigetet, mert én speciel még egyszer sem voltam ott.... de most már voltam.... de a későbbiekben erről is írok ;)

Egy budapesti út nem kezdődhet koránkelés nélkül.... most is az éjszaka közepén (3-kor) kellett felkelnem, de hozzá kell tennem, hogy feltűnően fitt voltam ahhoz képest :D :D
Az első interjúm fél 1-kor kezdődött, de úgy döntöttem, hogy jóarc leszek, és hajmodell leszek egy haverom unokahúgának, mert fodrásznak tanul és ezért ingyen vág hajakat.... Gondoltam, egy kis hajvágás rám is rám fér, ezért elmentem reggel 10-re a 13.kerületi hajszalonba :) :) Ügyes volt a lány, viszont tényleg nem rontották el az ember haját, mert a tanárai a végén leellenőrizték a hajamat, és egy kicsit igazítottak is a hajamon, ezáltal nem aggódtam a végeredményen :) és tényleg nagyon jó hajam lett :) most jobban hasonlít, sőőőt megkockáztatom, teljes mértékben olyan hajam van, mint Liam-nek :) :)  és méghozzá nagyon is jól áll :) :) :) :)

/Bocsánat mindenkitől, de ha valaki nem emlékezne a hajra..... és ez a Liam még mindig nagyon jó pasi/  Ha Liam akarnak felszedni az utcán.... háááát lehetséges, hogy elfelejteném néhány percre, hogy ki az az R és az F :p :p azért neeeem..... de be kell vallani, hogy tényleg 10/10-es pasi :D :D


11-kor végeztem a hajszalonban.... gondoltam kicsit elsétálok a Margit-hídig. Élveztem a város ritmusát, a közeget, amit imádok :) :) Szerencsére jó idő is volt. A Margit-hídnál felszálltam a nálam oly nagy népszerűségnek örvendő Combino-ra :) :) és a Széll Kálmán térig utaztam vele. Igen, most is volt látnivaló rajta.... azon a villamosjáraton mindig van mit nézni :D :D
Már délre odaértem az interjú helyszínére. Az interjú kb. 20 percig tartott.... nagyon jó lenne ez az állás, pont szakmámban vágna, jó munkaideje van, stb. Nagyon szeretném megkapni.... azt mondta az interjúztató csávó, hogy hosszú hétvége után értesítenek. Kíváncsian várom :) :)
Ezután a második interjúmra mentem egy gyorsétterem-lánchoz :) Ott egy kis felvételi elbeszélgetés volt az interjúztatóval, elkérte az adataimat és annyit mondott, hogy továbbküldte a jelentkezésemet a belvárosi éttermekbe, ők veszik át innen a kiválasztási folyamatot, hamarosan értesíteni fognak..... erre is kíváncsian várok, de az első munka lenne a legjobb :) :)

Az interjúk után a Corvinba mentem Csabihoz (természetesen villamossal) :) nála voltam délután 4-ig, addig is boldogítottam :) :) Megbeszéltem vele a keddi programot. Közben beszéltem F-el is, hogy mikor lesz otthon. Délután 5-kor még elugrottam Tesco-ba is, utána mentem trolival F-hez :)
Kicsit furcsán fog hangozni, de amikor a Keleti előtt mentem, igazán felemelő érzés volt úgy elmenni előtte, azzal a tudattal, hogy még nem megyek haza :) :) Különleges érzés fogott el.... és élveztem is :) :) Ezt az érzést még olyan sokszor szeretném érezni.... :)

Megérkeztem F-hez, kérdezte, hogy elkísérem-e a társasjáték kölcsönzőbe. Én igent mondtam rá, még sosem voltam ilyen helyen, kíváncsi is voltam :) Gyalog fél óra alatt megjártuk :)
Halljátok, olyan jó volt olyan felnőtt embereket látni abban a kölcsönzőben, akik csillogó szemmel keresték a megfelelő társasjátékot, amit kikölcsönöztek utána :) Igazi felnőtt gyermekek voltak :) :) Élmény volt ilyen embereket látni :) :)

Amikor visszaértünk a lakásba, F-el megbeszéltük, hogy este nézhetnénk filmet. Mondtam neki, hogy rendben, csak gyors letusolok. Letusoltam, utána pedig megvacsiztunk.
Odaadtam neki az Így jártam anyátokkal című sorozat dvd-éit is neki, mert tudtam, hogy majd meg akarja nézni..... csillogó szemmel nézte és nagyon örült neki..... :) :) Mondtam neki, hogy ráér akár fél év múlva is visszaadni :D :D csak vigyázzon rá..... de tuti vigyáz rá.... ismerem ilyen szempontból :) :)
Sokáig beszélgettünk, a jövőbeni tervekről, a családokról. Egyszer csak megszólalt, amikor épp kinn a konyhában voltam: "Te amúgy nagyon sunyi vagy, kb. 3 hete!"
Először nem értettem, hogy mire gondol, de utána mondta, arra értette, hogy kapcsolatban vagyok..... :o
Válaszoltam neki, hogy igen, abban vagyok. Amúgy meglepődtem, mert kb. minden ismerősöm megkérdezte, hogy kivel, hogyan alakult ki, stb., csak F nem kérdezősködött, meg sem említette a beszélgetéseink közben. Erre 3 hét után, élőben kérdezősködött ezzel kapcsolatban...... 10 percet beszélgettünk a kapcsolatomról, utána témát váltottunk, és arról beszélt, ő is azon van, hogy egy olyan srácot találjon, akivel nem nagy a korkülönbség(max. 5 év) és akivel komolyabban tud tervezni (pl. gyerektéma). Ezt igazából meg is értettem, hiszen anno ez miatt utasított vissza engem. Ebből nem is csináltam nagy ügyet, meg hát én kapcsolatban vagyok R-el :)

Ezen beszélgetés után, kb. este 10-kor elkezdtük nézni a Tavaszi szünet című filmet. Nem volt rossz film, de feltűnően sok Britney szám ment benne.... mindig ránéztem F-re, mert az ő kedvenc énekesnője, hogy vajon véletlen választotta ezt a filmet??? De azt mondta, ő is meglepődött a zenéken, mert még ő sem látta ezt a filmet. Szóval az ún. "Britney-koncertes" film után fáradtan elmentünk aludni. Én a galéria alatt levő kanapén aludtam, F pedig fenn a galérián. Még egy kicsit beszélgettünk a sötétben.
Ekkor mesélte, hogy most kavar egy sráccal, aki a gépét is javította. Feltűnt nekem, hogy a koráról egyáltalán nem beszélt.
Pár perc után megkérdeztem: "Figyelj, hány éves a srác?"
Erre csak ennyit válaszolt: "20 elmúlt."
Igen csak kíváncsi voltam, hogy mennyivel múlt, pontosabban hány éves.... ezért kérdezősködtem. Kb. még háromszor egymás után csak annyit válaszolt, hogy 20 elmúlt már. Ezután mondtam neki, hogy mi is 20 évesek elmúltunk, konkretizálhatná a korát.
Kis gondolkodás után kimondta: "20 múlt 3 hónappal."

Annyira ledöbbentem a válasz hallatán, hogy meg sem bírtam szólalni. Nem tagadom, kicsit rosszul esett, ezért enyhén besértődtem, és csak ennyit válaszoltam: "Jah............. jó éjt."
Lehet, hogy észrevette, de szerintem nem..... basszus, nem hittem el.... még most sem fogom fel igazán..... a film előtt is ezt magyarázta és mellesleg engem is azzal az indokkal utasított el, hogy én még fiatal vagyok és nem lehet velem tervezni...... erre tessék..... egy 20 évessel kavar..... nem az zavar, hogy azzal a sráccal..... csak nekem elmagyarázná valaki, hogy egy 20 éves mióta gondolkodik komolyabban????, mint például én, aki 24 éves, és a koromhoz képest komolyabban is gondolkodok. Egyszerűen nem bírtam akkor felfogni.... tényleg nagyon rosszul érintett ez a tény..... Én még esélyt sem kaptam.... erre jött egy 20 éves, aki kb. még semmit sem tud az életről..... nem tagadom, felháborít egy kicsit..... és csalódtam F-ben :( :( Nos, ebben az állapotban aludtam el......

Reggel egy kicsit hallottam félálomban, hogy F ment dolgozni. Még előző este megbeszéltem vele, hogy a titkos helyre rakjam a kulcsot.
Én reggel 9-kor keltem, Csabival 11-re beszéltem meg a találkozót a Deák térre. 10 órakor egy magas srác jelent meg a bejárati ajtó előtt. F-nél 1,5 hónapig lakott az egyik haverja, a Peti, nos, ő jött néhány otthagyott cuccáért. Igazából nem lepődtem meg, mert F mondta, hogy Peti betoppanhat.
Hát érdekes egy személyiség, azt meg kell hagyni..... és nem képzelem be magamnak, de úgy éreztem, mintha ki akart volna kezdeni velem..... :s :s Olyan megjegyzéseket tett, hogy például a vékonyakkal nehezebb szexelni, meg az intim méretét ecsetelte..... bár szerencsére nekem igyekeznem kellett, mert Csabit sem akartam megváratni..... Persze, épp Peti is a metró felé jött, ezért addig még el kellett viselnem..... de gondoltam, még annyit kibírok....
Ezen élmények után a Deák téren megláttam a várakozó Csabit. Kicsit sikerült megvárakoztatni, pedig nem állt szándékomban, de ő csak viccesen hozzátette, hogy már megszokta.... :)
Ezután beugrottunk egy Tesco-ba, vettünk innivalót, utána kimentünk a Margitszigetre :) :)

Ami ott fogadott engem.... nem gondoltam volna..... az a szökőkút egyszerűen hihetetlenül csodálatos!!!! Hatalmas, és nagyon látványos :) Imádtam, a zenét és a vízijátékot is :) :) Nagyon örültem, hogy megnézhettem, számomra nagy élmény volt :) :) Mindenkinek ajánlom, hogy nézze meg!!!! :) :) :) :)


A szökőkút megnézése után sétálgattunk a szigeten. Elsétáltunk a vadasparkig :) Közben néha-néha megálltunk egy padnál, leültünk. Csabit sem akartam lefárasztani, hisz ez az egy szabadnapja volt..... és az agyára sem akartam menni :$ :)
A séta végén leültünk a Duna partján levő padra, ahol ki van alakítva futósétány a futók számára. Ott nézegettük a futókat, nem tagadom, voltak jópasik, akik futottak :) :)

Ott is kipanaszkodtam magamat F-el kapcsolatban..... azért még mindig kivagyok kicsit akadva emiatt..... Csabi csak annyit mondott, hogy ne foglalkozzak vele, hisz itt van R nekem..... és igazából igaza van :) :) Tudjátok, Csabinak mindig igaza van :) :)

Pár órányi padon üldögélés után visszasétáltunk a szökőkúthoz, még gyönyörködtünk benne kb. egy fél órát :D :D utána elindultunk a villamos felé..... A Nyugatiig együtt mentünk, utána elköszöntünk egymástól. Én még bementem a Tescoba, utána még visszamentem F lakására a cuccaimért. Kb. négyszer átnéztem, hogy mindent elraktam-e..... (itthon rájöttem, hogy a tolltartómat ott hagytam....) xD xD de valahogy mindig így járok..... mindegy, majd visszaadja :D
Az esti 6 órási vonattal mentem haza..... emésztett alapból az F-es dolog.... pluszban még az is, hogy ott kellett hagynom a közegemet..... nekem Budapest az a közeg, ahol jól érzem magamat..... már rég voltam ez miatt szomorú, hogy hazajöttem...... de már túl vagyok rajta......

A napjaimat, a hosszú hétvégémet is a nyelvtanulás teszi ki, illetve a már említett könyvem írása :) :)
Közben néha beszélgetek R-el is :) :) Elvileg biztos, hogy csütörtökön jön haza :D :D Már várom nagyon.... elhihetitek :D :D

Gondolkodok még itt a blogon belül egy különkiadás sorozaton is..... majd meglátjátok, remélem, hogy tetszeni fog nektek ;) :)

Nos, mostanra ennyi..... vigyázzatok magatokra, további kellemes hosszú hétvégét nektek!!!! A sulisoknak még 2 hét..... :P :P A többieknek pedig kitartást a munkához, stb. ;) :)
Legyetek jók!
Üdv: Steve :) :)

P!nk - Just give me a reason (feat. Nate Ruess) :) :)
Demi Lovato & Joe Jonas - Wouldn't change a thing :) :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése