2013. augusztus 11., vasárnap

Fürdős élményem.... :)

Sziasztok!

Nos tegnap Gyopárosfürdőn jártunk. Úgy hirdetik magukat, hogy "Az Alföld kincse". Bevallom, én kis félelemmel indultam neki a fürdőnek, de viszont kellemeset csalódtam. Szépen kialakított zöldterületek, infrastruktúra 10/10 pontos :) :)
Rólam tudni kell, hogy én általában azért megyek fürdőbe/strandra, hogy egy kis színt kapjon a bőröm..... és ritka dolog történt, még én is meglepődtem magamon, nem csak tesóim :) :) Kb. csak kajálni és inni jöttem ki a medencékből :D :D Az élményfürdős résznél volt ilyen körforgásos medence, az nagyon bejött :) :) DE ami még jobban bejött, nos azok a csúszdák voltak :D :D Egyenesen IMÁDTAM!!!!! Én nem számoltam, de sógorom megjegyezte, hogy kb. 30-szor csúsztam a csúszdákon egész nap :D :D Tényleg nagyon jól éreztem magam, kellőképpen el is fáradtam a nap végére :) :)  Mindenkinek ajánlom ezt a fürdőt, családosoknak főleg, mert a kissrácoknak is vannak külön medencék :) :)

Nos, de egy dologra még kíváncsi voltam, vajon milyen lesz a pasifelhozatal :D :D
Sajnos, ebben viszont csalódnom kellett.... bár nézőpont kérdése is.... xD xD
Voltak helyes pasik, sőőőőőt tényleg, csak rendelkeztek egy szépséghibával: a barátnőjükkel voltak :( :(
Vagy még jobb: gyerkőccel voltak :)

Amúgy megérkezéskor a parkolóban láttam egy nagyon aranyos kisfiút...... nem, nem vagyok pedofil :P De tényleg nagyon aranyos kisfiú volt, unokaöcsémmel egykorú lehetett.... na mikor megláttam az apját...... hááát gyerekek.... akkor leesett, hogy miért olyan aranyos a kisfiú..... olyan tökéletesen szép arca volt a pasinak, hogy kb. lementem hídba... méghozzá keresztbe :D xD

Amúgy akik meg egyedül voltak, azok meg már nagyon idősek voltak (60 év körüliek). Ez ilyen..... Nővérem mondta is, hogy ez egy heteró fürdő, mit vártam??? Igaza van, de attól még szemlézni lehetett :) :)

De ahogy egyik kedves ismerősöm mondta: "Heteró férfi nincs, csak nagyon makacs!" xD xD

Bár egyébként én hittem azt, hogy esetleg ismerkedhetek meleg pasikkal egy ilyen strandon :D Igen, tudom, nekem amúgy pasim van..... hiszen itt van R, de attól ismerkedni még lehet, nem??? :D :D

Amúgy van egy elképzelésem, hogy milyennek kellett volna lennie ennek a strandnak, hogy megfeleljen az elvárásaimnak :D :D
















Jaaaaa...... és természetesen ezek a pasik mind melegként elképzelve :D :D Jóóóólvan, túl nagyok az elvárásaim :D xD

És ha a pasik barátnőkkel jöttek volna, akkor ez lett volna a vége :D :D xD xD Naggggyon gonosz vagyok :D :D :D :D



De azért még ilyen úszómestereknek is örültem volna :) :) A képhez illesztett szöveg is igazzá vált volna xD xD
Felirat lefordítva magyarra: Hirtelen elfelejtettem, hogy hogyan kell úszni! :P :P


DE viszont ezen dolgok nélkül is jó volt a fürdőzés :D :D

Nos visszatérve kicsit a pasis ügyeimhez..... ugyebár most itt van nekem R, aranyos, kedves, már találkoztam vele, kb. 3 hetesek vagyunk, most épp még külföldön van, elvileg jövőhéten jön haza...... remélem, hogy azért a hosszú hétvégét együtt tölthetjük :)

Viszont F-el is sokat beszélgetek :) :) Sőőőőt.... ez lehet, hogy hülye ötlet volt a részemről.... ti biztos annak fogjátok hinni..... szóval valószínű, hogy fenn kell aludnom a fővárosban, és F-től kérdeztem meg, hogy esetleg nála aludhatnék-e, ha úgy alakul..... Más ismerősöm nem jutott eszembe, mert a legtöbbje otthon lakik vagy pedig nem egyedül..... F-nek meg saját lakása van, így annyira nincs gond belőle :)
F még tegnap este visszaírt, hogy semmi gond, majd hétfőn telón megbeszéljük az interjúk után :)

Jaaaa.... igen, lemaradt annyi, hogy én holnap megyek 2 interjúra is fel a fővárosba és ha véletlen ott azt mondanák, hogy másnap is menjek vissza vagy holnap felhívnának valahonnan még, hogy menjek be kedden.... naaa ezért írtam F-nek, hogy akkor nála aludhatnék-e :) :)
Nyilván, ha R itthon lenne, akkor a pasimnál aludnék, ez egyértelmű.... DE F-el amúgy is csak barátok vagyunk..... semmi nem fog történni..... meg szerintem úgy, ahogy a múltkor, most is külön ágyban fogunk aludni, szóval nem lesz semmi.....
az gáz, ha erre azt mondom, hogy SAJNOS....... ???? :( :(

Ez bonyolult, de most ez van..... (Csabika sem ért engem sokszor.... xD) most az interjúkra koncentrálok, nagyon kell az állás, nagyon szeretném  :) :)

Képzeljétek, bár lehet, hogy a múltkor írtam, hát elkezdtem egy könyvet írni..... egyik ismerősöm mondta, hogy ő ír..... és nekem is volt már régóta tervben, hogy írok egy könyvet (a téma már rég ki lett gondolva, nem volt nehéz találni), majd legközelebb beszélek részletesebben is róla ;) :)

Most megyek, még elég sok dolgom van így vasárnap délutánra :) :) És holnap megyek BUDAPEST-re!!!!!!!!!!!!! :D :D Majd megint érezhetem azt az életérzést, ami ott szokott átjárni :) :) Már alig várom :) :)

Legyetek jók, vigyázzatok magatokra, majd jelentkezek!
Üdv: Steven :) :)

Most egy teljesen új Olly Murs zeneszámot linkelek be, 0-24 óráig ezt a zenét hallgatom, imádom :) :) Illetve egy hangulatos Sara Bareilles zenét :) :)
Olly Murs - Right Place, Right Time  :) :) :) :)
Sara Bareilles - Uncharted :) :) :) :)

2 megjegyzés:

  1. Ha nyáron Pesten jársz, próbáld ki a Palatinust a Margitszigeten! Jó a felhozatal, sok a külföldi fiatal és van nudi napozó! :)
    Tetszik a zene!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, már említette egy ismerősöm is.... :) na majd egyszer.... vagyis majd csak jövőre.... de egyedül nem olyan menni.... és Csabika haverom nem igazán szeret ilyen helyekre menni, na de bátor leszek és jövőre kimegyek oda is ;) :) :D :D
      Örülök, hogy tetszett a zene.... :) Mindig próbálok jó kis zenéket beilleszteni :) :)

      Törlés