2013. szeptember 1., vasárnap

Pár szóban..... :)

Sziasztok!

Hát ismét sikerült elég régen írnom...... nagyon beindultak a dolgok, de most úgy döntöttem, hogy néhány szóban, tömören leírom a nagyobb változásokat..... :) :)
Illetve azon gondolkodtam, hogy sűrűbben írok (persze, ha időm engedi), de kevesebbet..... remélem, hogy még így is sokan fogjátok olvasni a blogomat :) :)

Nos, a legnagyobb változás, ami történt az előző 1-2 hétben, hogy kidobtam R-t..... higgyétek el, hogy jogosan....  alapból úgy beszélgettünk, hogy chat.hu-n.... mert elvileg a skype-ja nem működött.... ezzel nem is volt probléma.... de amikor látom az adatlapján, hogy rajtam kívül még 3 különböző szobában tartózkodik.... és ezekben volt: Fiúk egymás között, 15-20 év közöttiek és Társkereső (!!!!!!).... nos egyértelmű, hogy rákérdeztem, hogy mégis ez mit jelent.... annyit mondott, hogy ezekben a szobákban sok ismerőse van és velük sokat beszél....
Ezzel nincs is gond..... viszont miért van az, hogy nekem órákat kell várni egy válaszra (pedig elvileg a pasija voltam)..... de még egy "szia"-t sem tudott odaírni nekem.....
és ezek után érdekesen hangzott, amikor kérdeztem, a küldött üzenetemre nem is válaszolt a profilon keresztül.... erre ez volt a válasz: "Nem vagyok nagy chates." Kérdem én, hogy ha nem nagy chates, akkor miért van kb. 3-4 szobában egyszerre.... naaa elég érdekes.... meg mindig kibújt azok alól, hogy e-mail cím/telószám megadása..... itt azért már kezdett gyanús lenni a dolog.....  nos ezek miatt írtam neki, hogy inkább hagyjuk a dolgot....
Azóta egyszer írt rám pár nappal később.... de akkor is valami kamu szöveget lenyomott... mondtam neki, hogy tényleg hagyjuk..... és utána nem is válaszoltam neki..... nem is érdekel....

Gyors témaváltás.... voltam a héten is interjúkon..... :) szerencsére :D 3 interjút is sikerült összehoznom 2 napra :) :)
Kedd este írtam F-nek, hogy esetleg nála aludhatnék-e aznap..... azt írta vissza, hogy semmi probléma, majd ő hív engem délután 5 környékén..... :)
Kicsit aggaszt, hogy mindig nála alszok.... már lassan albérleti díjat kellene fizetnem.... xD bár őt nem zavarja, vagy nem mondja..... de ő tényleg mindig olyan jóarc módon igent mond..... én viszem neki mindig a kedvenc csokiját.... már tonnaszámra állnak a hűtőjében :D :D

Nos, a szerdai napom elég korán kezdődött, elmentem az első helyre..... olyan bemutatkozó szöveget lenyomtam, hogy még az interjúztató is meglepődött :D :D Tényleg nagyon jó voltam, ezért elégedett voltam az interjú után, azt mondták, még a héten felhívnak, hogy továbbjutottam-e a második körbe :)
Ezután elmentem a második helyre, ott is jó voltam, de az interjúztató csávó abba kötött bele, hogy még nem dolgoztam recepciósként..... DE most egy pályakezdő mit kezdjen???? valahol nekünk is el kell kezdeni..... itt a jövőhét elejére ígértek választ.....

Ezután Csabikával találkoztam.... nem dolgozott.... ezért a Kőbánya-Alsó vasútállomásnál találkoztunk :) :) Bevonatoztunk a Nyugatiba..... utána nem tudtuk hirtelen, hogy merre menjünk..... ezért kitaláltuk, hogy pénzt dobunk fel..... balra vagy jobbra :D :D xD xD Fej lett, ezért balra mentünk a villamossal..... elmentünk a Petőfi-hídig, utána villamosoztunk a Szabadság-hídig, és végül a Gellért hegyen kötöttünk ki :D :D Már régen voltam ott..... nekem jól esett felmenni oda, nagyon jó volt onnan nézni a várost :D :D








Közben lebeszéltem Petivel is a találkozómat. Csabinak mondtam, hogy jöjjön velem.... de neki más dolga volt még.....

A Corvinba mentem..... ott találkoztam Petivel. 5 óra volt, és F nem hívott.... gondoltam, biztos hirtelen közbejött valami neki.... majd hív később..... addig Petivel boltokba mentünk szétnézni, aztán végül egy Mekiben kötöttünk ki :) :) Ott megkajáltunk, utána a Blaha felé mentünk.....
Már azért kezdtem aggódni, mert már este 7 óra felé járt az idő..... elköszöntem Petitől..... utána úgy döntöttem, hogy F lakása felé megyek, hátha otthon van és ott vár.....
Csengettem, de senki nem nyitott ajtót..... naaa elkezdtem aggódni.... mert sosem szúrna ki velem F ilyen téren..... rossz érzés fogott el..... úgy éreztem, hogy valami biztos történt... nem szokott elfeledkezni senkiről sem.....
Próbáltam ismerőseimnél érdeklődni, hogy esetleg náluk aludhatnék-e, de viszont egyikőjüknél sem volt hely..... meg szülőkkel is laknak.... ezért egyikőjüket sem hibáztattam.....
Aztán egyszer csak megszólalt a telóm este negyed 9-kor.... tudtam, hogy F hív, mert neki másmilyen csengőhang van berakva..... mondta a telefonban, hogy 5 előtt elráncigálták tárgyalásra és nem tudott telefonálni, de tudta, hogy kicsit aggódhatok már.... és most a WestEndben van, meg akar valamit nézni, menjek oda..... gondoltam magamban, rendben.... semmi gond, a lényeg, hogy tudtam, nincs baja és tudok valahol aludni :D :D
Kb. 10 perc után újra hívott (már félúton voltam a WestEnd felé), mondta, hogy úgy készüljek, mozizunk :O Mondtam neki, hogy most ezért nem kell..... de csak annyit válaszolt, hogy ne firtassam, megyek és kész :) Csak tudjátok, nem szeretem, ha költenek rám.... és azért egy mozijegy nem olcsó..... és én nem haragudtam azért, mert kicsit megváratott, hisz így is nála aludhatok, nekem ez iszonyat nagy segítség.... de ő még mozizni akart :)
Tudta, hogy szeretem a feliratos filmeket, ezért olyat is választott.... A végzet ereklyéit néztük meg :) :) Bár kicsit blamás volt, mert volt benne egy szerelmi szál, amiről az egyik srác úgy nyilatkozott, hogy ő hiába szereti a másikat teljes szívéből, ha az ő érzéseit sosem fogja viszonozni...... És ez a film közepén volt.... még jobb, hogy a film vége felé szintén feljött ez a monológ...... Ekkor azt gondoltam magamban: "Ne nézz F-re, ne nézz F-re, most NE!!!!" A jelenet után erre hozzám szólt F, hogy kérek-e pattogatott kukoricát xD xD
A film után a lakása felé sétálgattunk.... igaz, hogy az egész WestEndet meg kellett kerülni, mert éjfél környékén már a fele le volt zárva.... ezért hátul kellett kimenni..... de viszont jó volt F-el sétálni, jó idő is volt, legalább addig is beszélgettünk, eszmét cseréltünk :D :D

Kiderült amúgy, hogy a huszonéves fiút ő is kidobta...... persze, ennek örülnöm kellene, de mégsem felhőtlen az örömöm.... nem értettem egyet azzal, hogy nálam fiatalabbal van együtt..... igazából csak az bántott, hogy engem ezért utasított el..... de azért akartam, hogy boldog legyen..... nekem fontos, hogy ő boldog legyen..... mert tényleg megérdemli.....
Viszont én nem mondtam neki, hogy én is kidobtam R-t..... bár nem mintha sokat változtatott volna a lényegen.... ugyanúgy csak barátok vagyunk..... és ezt így kell elfogadni.....

Másnap reggel kicsit felébredtem, amikor ment F dolgozni.... de utána még visszaaludtam.... fél 11-re kellett mennem interjúra egy szállodába. Az interjú nem volt rossz.... de itt sem tetszett az interjúztató nőnek az, hogy még nincs tapasztalatom.... de hát most ennek mit csináljak..... :s

Sebaj.... ezután visszamentem a Corvinba, Csabika dolgozott, kb. 1,5 órát voltam nála. Néztük a felhozatalt és az embertömeget.... és elmélkedtünk a dolgokon :D
Mondtam neki, hogy lassan mennem kell, el is indultam a metróhoz.... kicsit fájt a bokám.... a szerdai napon sikerült kicsit kificamítani a bal bokámat....
F-nél összepakoltam a dolgaimat, aztán már annyi idő volt, hogy indulnom kellett a Keletibe a vonathoz. De még F-nél felhívott az előző napi első interjúról a munkaadó, hogy hétfőn (vagyis holnap) újra látni akar engemet. :D :D Akkor ezek szerint jó hatást ért el a bemutatkozós monológom :D :D

A trolin ülve Olly Murs-t hallgattam.... aztán egyszer csak az F-hez beállított csengőhang szólalt meg :D
F hívott, eszébe jutottam és érdeklődött az interjúval kapcsolatban :) :) Mondtam neki, hogy visszahívtak hétfőre..... ennek nagyon örült, azt mondta, hogy megérdemelném :D :D Nagyon aranyos volt :) :)

Azért megnyugodva mentem haza..... mert tudtam, hogy hétfőn jövök vissza Budapestre :) :)

Holnap durva lesz a koránkelés (3 órakor), de hát ez ilyen..... bízok benne, hogy megkaphatom az állást, de azért ma este még jelentkezek egy pár állásra :D :D

Ha holnap fenn kell maradnom a fővárosban, akkor ismét aludhatok F-nél :D :D Ma meg is beszéltük facebook-on :) :) Mit vegyek neki??? a csokik tömegével vannak a hűtőjében xD xD na majd kitalálok valamit ;) :)

Nos lassan búcsúzok..... a pár szóban jó hosszú lett :D xD
Legyetek jók! Igyekszek majd még írni ;) :)
Szorítsatok nekem! :)
A sulisoknak pedig jó iskolakezdést!!!!! :D :D

Vigyázzatok magatokra!
Üdv: Steve :) :)

Macklemore & Ryan Lewis feat.Mary Lambert - Same love :) :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése