2013. szeptember 14., szombat

Extrabarát.........

Sziasztok!

Biztos ismeritek a Barátság extrákkal című filmet.... nem rossz film.... sőőőt.... nem gondoltam volna... nekem tetszett is, amikor megnéztem :) :)



De most nem a filmről fogok írni..... :P :P
Nos.... még nem mondtam.... de kb. 1 hónapja nekem van egy ilyen pasim.... akivel "barátság extrákkal"-t játszok....
Már régóta ismerem..... rengeteget beszélgettünk facebook-on is...... és találkoztunk is.... a lényeg az, hogy nagyon jó barátok lettünk..... aztán egyszer csak felvetődött a szex kérdése..... és megbeszéltük, hogy nem lehet semmi probléma.... hisz ez csak a szükségletek kielégítése.... nem több..... :D
Nekem ugyebár nincs pasim..... R-t kidobtam..... F pedig, ahogy olvashattátok az előző bejegyzésekben.... nem nagyon akar velem kapcsolatba kezdeni.... :s

Tökjól alakult minden..... ő a szomszéd városban lakik itt, Békés megyében.... :) :) Eddig minden hétvégén, általában pénteken nála aludtam... főztünk (bár ő szakács....) :D utána hogy is fogalmazzak.... elvoltunk..... tudni kell rólam.... hogy én nagyon ölelgetős párti vagyok..... és én a szexen kívül szeretek ölelgetni, csókolózni is..... meg is jegyzi mindig, hogy ő nem nagyon szokott, szinte senkivel sem ölelkezni és smárolni.... és velem szereti ezeket csinálni :) :)
Viszont nekem kezd bejönni mástéren is...... csak kezd úgymond jobban tetszeni.....
de amúgy nem én lennék.... ha ez nem így lenne... és nem bonyolódna tovább....... :s :s

A lényeg, hogy jó vele lenni..... de ahogy lejött eddigi beszélgetéseink által.... neki ez az életvitele..... nem fog leállni egy pasi mellett sem..... szerintem.... de tény, hogy minden nap beszélünk azóta pláne :) :)

Most két hétig nem találkozok vele.... mert jövőhéten megyek Szegedre az ismerőseimhez(március óta először... már nagyon várom).... illetve megyek a klinikára kontrollvizsgálatra is.... és hétvégén megyek haza...... remélem, hogy hiányozni fogok neki legalább egy kicsit :) :D :P
majd kiderül :) :)

Hamarosan újra jelentkezek ;) :)
Legyetek jók!
Üdv: Steve :)

Avicii - Wake me up :) :) :) :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése