2013. szeptember 9., hétfő

Csak egy kép....

Érdekes élmény ért hétvégén.... Egyik este haveromnál aludtam.... és amíg ő elment egy ismerősének leadni egy dokumentumot, addig a laptopján interneteztem..... akármennyien is utálják a facebook-ot, azért vannak jó tulajdonságai is ennek a közösségi oldalnak.... egy fotós oldalát szoktam nézegetni, és mindig jön értesítés, ha ki rak egy újabb képet, amit aznap fotózott....

Amikor megláttam ezt a képet, annyi élmény eszembe jutott, és azok az emberek, akik okozták az élményeket :) és úgymond csak egy kép.... de mégis annyi mindent elindított bennem.... annyira, hogy néhány könnycsepp erejéig meg is hatódtam.... :)
Mikor visszajött haverom, kérdezte is, hogy csak nem sírtam.... de mondtam neki, hogy nem, csak meghatódtam a kép láttán :) :)

A képet egyébként Mervai Márk készítette, igen szép és érdekes képeket készít, a múltkor meg is írtam neki :) :)

Szerintem nem bánja, ha az oldalának linkjét itt megosztom :) :)
https://www.facebook.com/mark.mervai.photography

és most jöjjön az az ominózus kép, amely ilyen hatást fejtett ki nálam :) :)


Ajánlom Márk többi képeit is ;) :)

További kellemes hetet mindenkinek!
Vigyázzatok magatokra!

Üdv: Steve :)

UI: Most sem marad el a zene ;) :)
Wolf Kati - Kicsi gyere velem rózsát szedni :) :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése