2013. szeptember 5., csütörtök

Élmények a vérvételen....

A vérvételt szinte senki sem szereti..... de néha muszáj, ez ellen nem tud mit tenni az ember....
ugyebár nekem egy gyógyszerem miatt (Syncumar) havonta járnom kell vérvételre.... általában a szülővárosomban szoktam elmenni a helyi rendelőintézetbe....

Mindig félve megyek..... rengeteg ember, többórás várakozás..... tavaly még név alapján szólították be az emberkéket..... nem is egyszer fordult elő, hogy aki jóval utánam jött, jóval hamarabb végzett, mint én.... ment keményen a kivételezés.... de hát ez van.... ezt kell szeretni. Január 1-től viszont bevezették a sorszámot (megjegyzem, hogy igen, 2013 elején jutott ez az eszükbe), viszont ezután is voltak kivételezések, de legalább valamilyen szinten haladt a sor.... lassan, de legalább haladt :D Bár sokszor előfordult az is már, hogy a vért csak 1 (!!!!) ember vette, a többi pedig épp az előző esti sorozat tartalmát mesélte felváltva..... bizony, ebben a Békés megyei kisvárosban nagy hír, ha az egyik Barátok közt-ös szereplő megcsalja a másikat..... xD xD  meg ilyenek stb. :)

Lehet, hogy nagyobb kedvvel mennék, ha egy ilyen ápoló venné le a véremet :D :D


Naaaaa.... azért ennyire ne álmodozzunk.... :D :D

Viszont a mai napon olyan történt, amit álmomban nem gondoltam volna.... bár már voltak jelei 1 hónappal ezelőtt is.... :)
A laboratórium előtt levettem a sorszámot, láttam, hogy vannak egy páran.... jóóóó páran..... gondoltam egyet, megkísérlem beadni a beutalómat (Syncumarosoknak miért kell beutaló???? hisz mi nekünk muszáj menni alapból, mindegy....), max. kiküldenek, mint a jó múltkorában..... :s
Összeszedtem bátorságomat, bementem.... megkérdeztem: "Beadhatom a beutalómat?"
Erre a laboros nénike azt mondta: "Igen, jól tetted, hogy bejöttél, mindjárt szólítunk!"
Gyerekek..... azt hittem, hogy nyomban lemegyek hídba.... méghozzá keresztbe :D :D és a néni még mosolygott is :D :D

Azért kételkedve ültem le várakozni ezután, vajon mikor lesz a MINDJÁRT????
És újabb sokk ért: kb. 6 perc várakozás után beszólítottak (!!!!) :D :D méghozzá név alapján :) :)
Hirtelen köpni-nyelni nem tudtam..... annyira meglepődtem.... annyira a sokk hatása alatt voltam, észre sem vettem, hogy milyen gyorsan levették a vért..... :O :D
Utána a végén mondták, hogy délben biztosan készen lesz az eredményem, nyugodtan jöhetek akár hamarabb is..... :) :)

Teljes mértékben odavoltam...... :D :D Úgy látszik, hogy 1 teljes évembe került, hogy belopjam magamat a szívükbe :) :) Mit mondjak, kemény 1 év volt, de megérte :D :D
De ahogy említettem, egy hónappal ezelőtt azért voltak már jelei ennek.... a múltkor is csak kb. 10 percet kellett várnom..... de azért a 6 perc jobban tetszik :D :D  IGEN, jó érzés kiváltságosnak lenni :P :P :D :D

Máris szebben indult a napom.... és amikor visszamentem dél előtt pár perccel az eredményemért..... a laboros megkérdezte a nevemet, és ő maga kereste ki az eredményemet :O amit eddig sosem tettek :) :)
Ezután én is szívesebben mondtam: "További szép és kellemes napot!" :) :)

Ezek után most már csak azon filózok, hogy ez így marad, vagy legközelebb visszaáll a "többórás várakozásos" rend..... de majd kiderül :D :D  azért remélem, hogy így marad :D :D :P :P

Így a végére még megosztom a kedvenc orvoscsapatom képét :) :)


Sok sikert mindenkinek az elkövetkező vérvételeken!!!!
Üdv: Steve :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése