2013. szeptember 24., kedd

Félszázadik bejegyzés..... :)

Sziasztok!

Már jó pár hónapja van ez a blog, és ez az 50. bejegyzésem :) :) Köszönettel tartozom mindenkinek, hogy ilyen szép számmal olvassátok a blogomat, igyekszem a jövőben is több újdonságot csempészni a bejegyzéseimbe ;) :)

Az előző hét is eltelt, nos akkor röviden.... :) :)

Szerdán leutaztam Szegedre :)
Gyerekek, de jó volt ott lenni :) :) Március óta nem voltam ott, és most újra.... felemelő érzés volt :D :D A sok rég nem látott ismerős, a nagy beszélgetések :) :)
Nem nagyon voltam fenn neten, néha hébe-hóba felugrottam facebook-ra is, és így az extrabarátommal sem beszéltem neten... de viszont így telón beszélgettünk, minden este felhívott, amikor Szegeden voltam :D :D

Voltam csütörtökön a kardiológián is, éves kontrollvizsgálaton..... hááááát az eredményem érdekes lett, maradjunk ennyiben ezügyben..... majd lesz valahogy.... most nem akarok erről nyilatkozni, majd egyszer megírom ;)
Pali haveromnál aludtam mindkét este, olyan finom bolognait főztem... az ismerősei is ettek belőle, nekik is nagyon ízlett :D :D megvolt a heti sikerélmény is :D :D

Csütörtökön úgy beszéltem extrabarátommal (Továbbiakban legyen J), hogy pénteken kijön elém a békéscsabai állomásra, és akkor átvisz őhozzá, így megint együtt tudunk lenni :)
És így is lett :) :) Szombat délután 3-ig ott voltam nála.....

Kezdünk közelebb kerülni egymáshoz..... ami nem rossz, de viszont nála az a probléma, ahogy mindig mondta, senkihez nem tud kötődni igazán, ezért úgy gondolom, hogy én sem akarok magammal kiszúrni sem, ezért lassacskán úgy érzem, el kell mondanom neki, amit gondolok.... mert én benne lennék abban, hogy komolyabb is lehetne közöttünk, de viszont ha ő nem így gondolja, akkor jobb úgymond "szakítani"...... ezt azért 1 hónapon belül megejtem ezt a beszélgetést, tovább én sem fogom húzni..... ez biztos.... hisz tudjátok, majd lesz valahogy :/

Na de ne legyünk negatívak :D én speciel tegnap reggel úgy keltem fel.... hogy f.szom kivolt mindennel.... DE max. hangerőn hallgattam zenét és iszonyat hangosan énekeltem.... kitomboltam magamat és hihetetlenül jó volt :D :D AJÁNLOM MINDENKINEK!!!!!
Tudom, ezt a tevékenységet tömblakásban azért nehezebb kivitelezni..... de zenét ott is lehet hallgatni :) :)

Hétvégén néztétek az X-faktort????
Sosem értem, hogy az emberek miért vannak ilyen nagy egóval megáldva..... és mire vágnak fel???? :O kövezzetek meg, de én nekem Tóth Gabi a legszimpatikusabb..... eddig is szerettem a zenéit és magát az egész egyéniségét :D :D Az ő mentoráltjainak fogok szurkolni szerintem ;) :)
A versenyzők közül a kicsi Szabi (Bozsek Márk) tetszett a legjobban :) :) jóóóó.. igen, pasinak sem rossz... sőőőt *.* de a hangja tényleg jó volt :) :)
A héten már tábor :) :)

A másik nagy szenzáció: Elindul a VV6! :s
Kb. már két hete tudom, mert én anno jelentkeztem a VV4-be és épp a beszavazó előtt estem ki a körből..... és ezért felhívtak, hogy lenne-e kedvem részt venni a 6. szériában..... mondtam a csávónak, hogy majd meggondolom :P anno sem tudtam, hogy miért jelentkeztem....
Tegnap este Csabika kezdett el heccelni, hogy nem merek megint.... de aztán leállítottam :P :D

Nos, lassan befejezem ezt a bejegyzést, a félszázadikat :D :D
Legyetek jók! Vigyázzatok magatokra!
Üdv: Steve :) :)

Olly Murs - Dance with me tonight :) :)
Sugababes - About you now :) :)

3 megjegyzés:

  1. Gratula a félszázadik bejegyzésedhez, remélem lesz még sok sok bejegyzés ezután.
    Én is próbáltam ezt a max hangerős zenét és az éneklést, de még idegesebb lettem a rossz énekhangom miatt :D szóval nekem valami más idegességlevezető kellene.
    Megpróbálod a VV6- ot? Le vagyok nagyon maradva az x-faktorral de szerintem letöltöm ma és bepótolom mert azt mondják most elég jó a műsor, meg kedvelem Alföldit.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Senkinek sincs rossz énekhangja, hanem csak mindenkinek egyedi :) :D
      Hát a VV6-os téma még várat magára..... Csabika haverom mondogatja minden nap.... max. benevezem őt :P :P Nem tudom, mit szólna hozzá xD
      Amúgy nekem is tetszik a mostani x-faktor, én is kedvelem Alföldit ;) :) További szép napot! :)

      Törlés
  2. Egyetértek, srácok, tényleg jó ez az X-faktor! A korábbiakat is néztem, ezt is fogom. Alföldi azért jó, mert összeszedetten és érthetően tudta értékelni a versenyzőket. Bár ebben Geszti is profi, főleg a mentorházban. Azért jó pár helyes fiú volt a válogatáson, nemde? ;)

    VálaszTörlés