2013. szeptember 4., szerda

Hétfő.........

Sziasztok!

Ez a hét azzal indult, hogy fenn jártam a fővárosban :) Nem volt kellemes reggel 3-kor kelni..... de hát ez ilyen.... nekem idő kell reggel, hogy széppé varázsoljam magamat :) :)
Hát reggel elég hideg volt, fel kellett venni az átmeneti kabátot.... de amúgy ing+nyakkendős öltözékben mentem :) :)

A vonat reggel 20 perces késéssel érkezett be a Keletibe.... mondanom sem kell: nagyon örültem neki :s :s
ezért rohannom kellett a metróban, de szerencsére jókor jöttek a metrók is :) :)
Az Arany János utcai metrómegállónál néhány perc erejéig F-re gondoltam :) :) önbizalmat merítettem ezekből a gondolatokból :) :)

9-re odaértem az interjúra, de körülbelül negyed 10-kor hívtak be..... ezen a második interjún elég érdekes információkat tudtam meg a pozícióról.... :s :s
Kiderült (amit az első körben nem említett meg a kedves munkaadó), hogy a fizetés kb. 80%-a jutalék alapú..... naaaahhh innentől kezdve kicsit kételkedve néztem a munkaadóra.... de szerintem érthető okok miatt....
Az interjú végén megkérdezték, hogy mennyire szeretném az állást..... nos, én szókimondóan ennyit mondtam:
"Nem szeretem a jutalék alapú fizetést. Tudom, hogy amit rám bíznak feladatot, azt jól elvégzem, ezért várom el, hogy fix fizetésért dolgozzak. Köszönöm a lehetőséget, de így nem szeretném az állást!"

Szerintem azért érthető a reakcióm is. Úgy nem vállalok el egy állást, hogy az sem biztos, lesz-e fizetésem vagy sem..... és az albérletet és a rezsit fizetni kell minden hónapban..... bizonytalanba nem merek belemenni.... sajnos ez az interjú így alakult..... :( :(

Ezután kicsit elkenődve mentem a Corvinba, Csabihoz. Tudjátok, ő előtte nem tudok semmit sem titkolni, levágta, hogy mi lehet a problémám..... igyekezett felvidítani és nem tagadom, sikerült neki :) Sikerült kicsit túllépnem a dolgokon, legalább addig, amíg ott voltam vele.

Csabi elment ebédelni, ezért mondtam neki, hogy elmegyek én is addig a Duna partra. Ott megkajáltam, mert reggel ügyesen szendvicseket készítettem :D :D utána pedig fotóztam és néztem a város forgatagát :D :D Ismertek már.... nem bírtam ki, hogy ne készítsek néhány fotót :D :D






A Duna parti szieszta után visszamentem a Corvinba még egy kicsit Csabikához. Beszélgettünk még egy kicsit, gyors beugrottam boltba is, utána elindultam a Keletibe.
A pályaudvarra érve megírtam F-nek, nem úgy alakultak a dolgok, ezért nem alszok nála..... :(
Visszaírt egy OK-t. Szerintem érezte, hogy egy kicsit le vagyok törve..... :( A hazafelé úton tényleg felülkerekedett a csalódottságom az állással kapcsolatban..... :'(  és tudjátok, ilyenkor minden probléma eszébe jut az embernek (álláskeresés, felköltözés, egyéb gondok, F.... stb.)

Lassacskán, de megérkezett a vonat Békéscsabára.... hazafelé csak 10 percet késett a vonat..... :)
Hazaérkezésem után nem sokkal felléptem facebook-ra..... F is fellépett, rám is írt. Érdeklődött a hogylétem felől, mert érezte az sms-emen, hogy szomorú hangulatban voltam..... Megnyugtatott azzal, hogy tartsak ki és ne keseredjek el :) :) Szintén nagyon aranyos volt....... :) :) Ezután a beszélgetés után újult erővel jelentkeztem az frissen meghirdetett állásokra ;) :)

Annyira kedves és aranyos, hogy így nagyon megnehezíti a dolgomat.... sosem fogom tudni őt elfelejteni, még egy kicsit sem..... :s :s de igazából nem is akarom.....
A múlthéten is sikerült ott hagyni egy cuccomat, méghozzá a hosszú pizsamaalsómat...... xD
Erre a dologra Csabi csak ennyit mondott:
"Nem csak ezeket a dolgokat hagytad ott F-nél, hanem a szívedet is!"
És teljes mértékben igaza van.... Csabinak mindig igaza van..... :D

Eme bejegyzést egy idézettel zárok, amely nagyon illik ehhez a szituációhoz és szerintem nagyon igaz az életre is:
Talán igaz, amit mondanak... Mindig lesz egy ember, akin sosem tudod majd igazán túltenni magad. Nem számít, hogy hány jobb emberrel találkoztál, akik jobban bántak veled, és akik jobban szerettek, az agyad hátsó zugában mindig ott lesz az az ember, akit sosem fogsz tudni elfelejteni....

Vigyázzatok magatokra! Legyetek jók!
Üdv: Steve :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése