2013. július 6., szombat

Fiúk a klubból....

Sziasztok!

A bejegyzés címe egy meleg témájú sorozat neve..... most kezdtem el a nézését, régebben láttam kb. 4-5 részt a Cool-on, és mindig is meg akartam nézni az elejétől a végéig.... ezért most úgy döntöttem, hogy a hétköznapi estéken lesz időm megnézni azt az 5 évadot :) :) Ajánlom mindenkinek, sok érdekességről szól, bemutatja a melegek életét, a meleg világ nagyobb veszélyeit is.... Jó kis sorozat, nekem tetszik :) :)



Mostanában elég rendesen lefoglalom magam.... az angol mellett a spanyolt is nagyban tanulom. Mindig is érdekelt a spanyol nyelv.... az angol nyelv kezd túl hivatalossá válni szerintem..... szinte már mindenhova kérik.... ha valaki jól tud angolul, akkor az már nem különlegesség, hanem általános (elvárt) dolog. 
Emellett gondolkodok fotópályázatokban is.... kiélhetem kreativitásomat is :D :D

Mostanában is sokan írogatnak rám a meleg társkeresőn.... :) aminek amúgy örülök, de nem célom annyira az ismerkedés,,,, de meg kell hagyni, hogy van egy pár kedves személyiség is közöttük..... nekik természetesen vissza szoktam írni.... majd kiderül, hogy mi alakul ki ezekből az ismerkedésekből :) :)
F-el is hébe-hóba szoktunk beszélgetni.... bár tény, hogy már nem olyan sokat, mint 24.-e előtt...... :(
de én annak is örülök, hogy tartjuk a kapcsolatot :) :) nekem így is jó :)

Most a meleg felvonulás is nyugodtan zajlott.... most még a híradóban sem volt róla szó, pedig minden évben vezető hírek között szerepel.... De F is megerősítette (mert ő volt ott....), hogy tényleg nyugis volt.....

Melóügyben még mindig nincs nagy változás.... szerintem a HR-esek oda vannak nyaralni..... Ne menjenek nyaralni, mert én sem vagyok oda nyaralni :P :P
Kb. 1 hete nem hívtak melóügyben.... pedig minden nap folyamatosan jelentkezek az állásokra.... nem értem.... pedig mindent megteszek.....

Rájöttem arra is, hogy ha Békés megyében lenne sok munka (ami nincs.....), lehet hogy akkor sem jelentkeznék az itteni állásokra.... és ennek a magyarázata nagyon egyszerű: itthon, Békés megyében nem sok barátom/ismerősöm van..... mármint vannak ismerőseim..... de ők csak nyáron vannak itthon.... és tudom, itt vannak a családtagok is, de egy olyan személynek, mint nekem, szükségem van arra, hogy a hozzám hasonló ismerőseimmel töltsek el időt, velük osztom meg a dolgaimat..... és ők a fővárosban élnek...... ezért is akarok minden áron felköltözni és ott élni, dolgozni....

Most ezen bejegyzésem végét egy idézettel és egy Kelly Clarkson zeneszámmal zárom.....
Vigyázzatok magatokra, majd jelentkezek ;) :)
Steven

„Egy idő után megtanulod, hogy a vonzalom nem azonos a
Szerelemmel és kezded megérteni, hogy a Csók nem
pecsét, és a Bók nem eskü! Hozzászoksz, hogy emelt fővel
és nyitott szemmel fogadd a vereséget, a felnőtt
méltóságával, nem pedig a gyermek kétségbeesésével és
belejössz, hogy minden terved a mára alapozd, mert a holnap
ehhez túl ingatag! És megtanulod, hogy valóban
sokat kibírsz.... hogy valóban erős vagy, és valóban
ÉRTÉKES!!!!”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése