2013. június 30., vasárnap

Megfázás..... már csak ez hiányzott....

Utálok megfázva lenni.... a hasmenés után ez az, amit a legjobban utálok..... nem kapsz levegőt, csodálatos dögös hangod van.... és nincs annyi zsebkendő, amennyi elég lenne az orrfolyáshoz.....és az érzés, amitől úgy érzed, hogy már majdnem meghalsz.... felbecsülhetetlen xD na félretéve a viccet :( A legtöbb ismerősöm is most ezzel szenved, biztos valami vírus van.... de nem is csodálkozom: kánikula, utána hirtelen őszi idő, utána ismét felmelegedés....



Mindenkinek üzenem, aki holnap menne orvoshoz, hogy NE MENJEN!!!!! Csak ügyelet lesz, mert országos Semmelweis nap lesz, ami azt jelenti, hogy az egészségügyben dolgozóknak munkaszüneti nap..... bezony.... van ilyen is.... :) 
amúgy nekem valamelyik napon mézes barackos pálinkát ajánlottak a megfázásra.... még nem próbáltam.... de lehet, hogy ma este odáig jutok :) :)



Az előző napokban nem sok minden történt... orrot fújtam... angolt tanultam.... orrot fújtam... angolt tanultam.... és ez így sorban folyamatosan.... :s :( 
na meg voltam fodrásznál is.... :) új haj van :) :) olyan lett a hajam, mint amilyen a One Direction-ös pasinak van, akit kiemeltem az előző Különkiadás-os bejegyzésben :) :) Nagyon jó lett a hajam, kellett már valami változás :D :D

Nem tagadom, szenvedtem F miatt is.... hétfőn beszéltem vele utoljára.... utána egy "ok"-t sem válaszolt..... az első 3 napban nem volt semmi gond, gondoltam is magamban, hogy milyen jó vagyok.... simán túl leszek rajta..... de nem tudom, hova gondoltam..... csütörtökön már annyira szenvedtem a beszélgetéseink hiánya miatt..... nem kívánom senkinek sem.... borzasztó volt.... :( :'(
Hogy eltereljem a gondolataimat és ezt az űrt betöltsem, full rákapcsoltam az angolra, sőőőőt.... holnaptól a spanyol is képbe jön hobbiszerűen..... a mai munkaerőpiacon muszáj képezni magunkat :) :)

Nagyon hiányzott az F-el való kommunikáció.... de szerintem neki is hiányzott, mert kb. 2 órája rám írt skype-n..... még mielőtt bárki már fogalmazná az üzenetét nekem..... nos, nem fűzök kusza reményeket.... totál megértettem a mondandóját múlthéten hétfőn..... és nekem így, mint barát/haver, nagyon is megfelel :) :)
talán még jobb is így.... nagyon jó érzés volt vele beszélgetni ismét :) :)

Na de ma éjféltől Konföderációs Kupa döntő!!!! 
A kommentátor múltkori elszólásán besírtam.... azt mondta, hogy Spanyolország is felzárkózhat azon két ország mellé (Franciaország és Brazília), akik mindent megnyertek: VB-t, Konföderációs Kupát és EB-t (!!!!!!! xD)..... Háááát nem tudom..... de szerintem Brazíliának majdnem akkora a területe, mint egész Európának...... tehát nem tudom, hogy így ide hogy passzolhatna...... csak egy kicsikét tévedett..... de istenem.... ilyet szólni...... xD még most is fogom a fejem...... mindegy.... de a lényeg a lényeg: 
HAJRÁ SPANYOLORSZÁG!!!!!!! :D :D :D :D

Üdv: Steven :)
UI: Köszönöm a visszajelzéseket az előző bejegyzésről :) :) Több ilyet kellene készítenem.... úgy látszik :) :) Nem gondoltam volna, hogy ilyen nagy siker lesz :D :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése