2013. június 10., hétfő

Illúziók és álmok....

Sziasztok!

Mostanában egy kicsit egyhangúak a napjaim, de valami miatt mégis úgy érzem, hogy változás fog hamarosan bekövetkezni. Hétvégén nővéremék költöztek Békéscsabáról Gyulára, így hétvégén úgy tettem hasznossá magamat, hogy segítettem a költözésben :) Bár őszinte leszek.... nem volt nagyon megerőltető, mert én a cuccok őrzésére voltam beosztva /biztos a jó kiálló képességem miatt :D :D/ Szerencsére nem is esett az eső, sőőőt nagyon is meleg volt :)

Itt van a szokásos árvíz is..... bár ebben az évben kicsit nagyobb árhullámmal.... minden tisztelet azoknak az embereknek, akik egy huszonnégy órában pakolják a homokzsákokat. Rossz érzés lehet az, ha valaki felépített valamit az életében... és ezt mind egy folyó tönkreteszi.... :( 
Én kedden megyek állásinterjúra a fővárosba, azért megkérdeztem F-et, a legmegbízhatóbb információforrásomat, készüljek-e úgy, hogy bérelnem kell-e csónakot? De azt mondta, hogy annyira nem gáz a helyzet :) Hát majd kiderül :)

Valamelyik nap egy kicsit búslakodtam.... de viszont ez sem tartott sokáig.... újra erőre kaptam, méghozzá annyira, hogy teljesen új célokat tűztem ki magamnak (kb. 6 éves tervet) :) :)
Ezeket a terveket majd egyszer megosztom veletek is..... de nem akarom elárulni.... mert utána nem akarom megírni, hogy ez sem sikerült és ez sem... :s Ezért ezeket a terveket teljesen csak 1 embernek meséltem el.... :P :D

Egy kedves ismerősömmel való beszélgetésem ihlette a mostani bejegyzés címét. Minden ember akarata ellenére ábrándozik, álmodozik és elgondolkodik: mi lenne ha?
De amúgy ez a legkegyetlenebb kérdés magunk felé.... ez pláne akkor van, ha túlságosan kétesélyesek a dolgok..... Én úgy gondolom, hogy ez nem naivság, mindenki valamilyen szinten álmodozó :)
Az álmok igazából a céljainkat fedik le, amiknek teljesülése esetén úgy éreznénk, hogy igen, boldogok vagyunk :) 
Nem tagadom, álmodozós típus vagyok (de ezt is észrevettétek már szerintem). Nekem is vannak olyan vágyaim, hogy saját lakás, egy jó munkahely..... ezek alapok. De vannak azok az illúziók, amiket már annyira elképzelünk, hogy szinte fáj, amikor rádöbbenünk, ez nem a valóság..... :(
Szinte mindig olyanok után képzelődünk, amik nem csak mi rajtunk múlnak.... mert társas lények vagyunk, ezért mindig másokkal szerepelünk az illúzióinkban....
Fuuuu.... tudjátok hányszor álmodozok arról, hogy F mellett kelek fel.... reggeli puszit adok neki és megsimizem az arcát.... :) illetve, hogy ölelkezve alszok el vele, piknikezek vele a szigeten, stb. .... Egyszer annyira szeretném azt látni egy randin például az arcán, hogy mindig velem akar lenni és hogy én egy fontos személy vagyok a számára..... és szerintem nem kell tovább erről beszélnem, hisz értitek.... :)  most is egy euforikus érzés fog el, ha ilyenekre gondolok.... :$ :)
Az álmaink és illúzióink azért is jók, mert amikor ezekre gondolunk, akkor jól érezzük magunkat :) :)
Csak viszont csalódásokkal is járhat.... sajnos.... de ezt a kockázatot vállalni kell.....

Ajánlani szeretnék nektek egy filmet, a címe:  Máris hiányzol!   Egy nagyon kedves film, érdemes megnézni annak, aki szereti az ilyen álmodozós filmeket :) :) /A film fenn van magyar szinkronnal a youtube-n is :)/

Én viszont mégis azt vallom, hogy álmodozni jó és kell is.... nem kell foglalkozni másokkal, hogy mit gondolnak! Egy ember ezek által lesz egyedi :) :)

Vigyázzatok magatokra, minden jót! 
Üdv: Steven :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése