2013. június 17., hétfő

Igen, még mindig tehetséges vagyok..... a dolgok elszúrásában....

Sziasztok!

Emlékeztek az előző bejegyzésre és arra, hogy mennyire vártam a szombatot? Tudjátok, hogy nálam semmi sem úgy alakul, ahogy kellene.... és ennek tetejében a dolgok elszúrásában is hihetetlenül tehetséges vagyok..... szerintem a bejegyzés végére fogni fogjátok a fejeteket, mert tényleg nagyon szerencsétlen voltam.... saját magamat is megleptem ilyen téren....

Nos, az egészet onnan kezdeném, hogy felértem a fővárosba.... A metrótól mentem fel, eszembe jutott, hogy haveromnak vissza kell írni facebook-on, mert el akarta olvasni a blogomat, ezért az F-hez tartó úton megírtam neki az üzenetet. Telón nem szeretek üzeneteket írni alapból és még a facebook is zavarosan működött, de végül sikerült elküldeni ismerősömnek....

Megérkeztem F-hez, bementünk a szobába és megszólalt, hogy most kapott egy üzenetet facebook-on és ez ugye nem neki szólt??? Azt hittem, hogy nyomban megnyílik a föld alattam.... ennyire béna nem lehetek, hogy neki ment el az üzenet..... és de, neki sikerült elküldeni.... méghozzá a blog címmel együtt....
Amúgy nem csinált belőle nagy ügyet, de mondtam neki, hogy ha lehet, akkor azt az üzenetet törölje....  Ezután ebédeltünk.... kicsit tartottam tőle, hogy mit főzött, mert én egy gyógyszer miatt nem mindent ehetek.... de mondta, hogy ő emlékezett arra, hogy a tésztás kajákat ehetem :) :) ezért szószt főzött tésztával. Ami amúgy nagyon finom lett.... de F azt mondta, hogy lehetett volna jobb is.... pedig szerintem nagyon finom volt :D :D
Utána rögtön filmezni is kezdtünk.... A film alatt mindketten be-be aludtunk. Ő tagadta, de láttam, hogy aludt, de még mindig tagadja xD A film vége felé kicsit aggódni kezdtem, hogy nem lesz időm beszélni F-el, mert neki 4-re kellett mennie az ismerőseihez társasjátékozni, sejtettem, hogy a film vége és a troliig szinte semmi idő nem lesz.... :s Ezért a film legvégén kicsit ingerült és ideges lettem, de amúgy ne úgy képzeljétek el, hogy őrjöngtem... szó sincs ilyesmiről, csak idegesen nézelődtem össze-vissza, kopogtattam az asztal támláját, stb..... ezt F is észrevette, mondta is, hogy nem érti a viselkedésemet.... /Amúgy tényleg nem szoktam soha így viselkedni, csak el akartam mondani neki/ de biztos megértitek, nagyon paráztam.....
A film vége után gyors cipőfelvétel és mentünk is a trolihoz.... Ekkorra már teljesen lenyugodtam, normálisan beszélgettünk egymással.... én pedig szidtam magamat, hogy mekkora hülye vagyok megint.... :( Természetesen tudtam, hogy az emberek között nyilván nem beszélhetek ezekről a dolgokról....
A Keletihez érve bementünk a csarnokba és ott köszöntünk el egymástól (ölelés most sem volt, de majd később valahogy összehozzuk :D ezt megígérem nektek!) A pusziváltás közben megkérdeztem, hogy mostanában nincs skype-n, nem is lesz fenn?? Erre azt válaszolta, hogy ritkán van skype-n, de facebook-on bármikor írhatok neki :) :) :) :) Ezután elváltunk egymástól, én mentem a külső vágány felé, ő pedig a metró felé.... ismét néztem, ahogy távolodik.... volt egy olyan pillanat, amikor úgy éreztem, hogy odarohanok hozzá és megölelem..... de addigra már nagyon messze volt.... :(

Felültem a vonatra.... és igen, nem bírtam magammal..... elindult a vonat és azzal elindult a gondolkodásom is.... úgy gondoltam, hogy felhívom és elmondom neki, hogy miért viselkedtem úgy a film végén. De már az ismerőseinél volt és már nagyban társasjátékoztak, ezért azt beszéltem F-el, hogy majd később megbeszéljük....
És most jön az, amiért teljes mértékben hülyének fogtok tartani...... és jogosan.... :s Mindenképp azt akartam, hogy megtudja, ezért küldtem neki egy sms-t, amiben röviden leírtam neki, hogy ha már olyan béna voltam, hogy elküldtem a blogom címét, az utolsó bejegyzésben benne van az, amit el akartam mondani. Még megírtam neki, hogy ne haragudjon, hogy így kell megtudnia, ráér elolvasni, vigyázzon magára.....

Ami ezután jött.... az egy nagyon feszült várakozás volt..... az egész tegnapi napot is végigizgultam, hogy vajon mit fog szólni magához a bloghoz, ehhez a dologhoz.... ha elolvasta-e a blogot, akkor csak az utolsó bejegyzést vagy az összeset??? :s Volt fenn napközben facebook-on, de úgy gondoltam, hogy inkább nem írok rá... nem akartam ezzel is rontani a helyzetet és zaklatni.....

Eljött az este és F is fenn volt skype-n, elkezdtünk beszélgetni.... de azzal kezdte, hogy nem olvassa a blogomat, sosem szokott blogokat olvasni. Mondtam neki, hogy semmi gond, és még egyszer bocsánatot kértem a kb. 10 perces ingerültségemért.... De azt válaszolta vissza, hogy semmi gond.... :)
Ezek után pedig mintha mi sem történt volna.... ugyanúgy beszélgettünk, ugyanúgy, ugyanolyan jó hangulatban, kis piszkálásokkal.... és szó volt a következő filmnézésről is :)

Tudjátok, ezen történés után néha úgy érzem, nem próbálkozok, nem tudom tovább csinálni.... akármennyire szeretnék vele lenni.... a barátságunkat tényleg nagyra értékelem.... meg biztos sokan úgy gondoljátok, ha tényleg ilyen béna voltam... akkor nem is érdemlem meg.... :s azért is nehéz, mert még ilyent nem nagyon csináltam.... és ha neki ott van a másik srác (akivel ezek szerint nem jött össze.... ), illetve nem akart még 1 hónapja kapcsolatot sem senkivel..... így ezek a tényezők is megnehezítették a dolgomat....
Megpróbálok CSAK a barátja lenni.... de nehéz lesz, nem tudom, hogy meddig fogom bírni.... Jelenleg nincs jobb ötletem.... de lehet, hogy még küzdeni kellene.... vagy tényleg csak barátként.... tényleg nem tudom....
Csak tudjátok, az a gond, hogy minél jobban húzom ezt a dolgot, annál jobban fog fájni, ha összejön mással vagy ha később mondom el neki ezt és elutasító választ kapok..... Ahogy írtam az előző bejegyzésben, tényleg nem akarom elveszíteni, mint barátot sem.....
De igazából nem is tudom, hogy miért tartok F-től.... hiszen kedves, aranyos, akivel bármit megbeszélhetek.... és mégis egy ilyen dolgot nem merek elmondani neki..... és ez azért van, mert nem akarok elveszíteni egy ilyen értékes személyt, aki ennyire fontos a számomra.....

Folytatás következik hamarosan..... Üdv: Steven :)

Rihanna & Mikky Ekko - Stay :) :) Nem tudtam, hogy hirtelen hol hallottam ezt a zenét, de rájöttem, hogy a Grace klinika egyik részében csendült fel :) :)
Train - Drive by (feldolgozásban) A zene magában is tetszik, de ez a feldolgozás is nagyon bejön :) :)

És jöjjön két kép....  A második idézetes képet megfogadom nektek, ígérem.... és ti is tegyetek így ;) :) :) :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése