2013. június 13., csütörtök

Igen, egy balek vagyok..... xD

Sziasztok!

Hát igen, a bejegyzés címe igen lényegretörő.... és be kell vallanom, hogy tényleg az vagyok valamilyen szinten.... a bejegyzés végére szerintem valamelyest ti is egyetértetek majd ezzel az állítással xD

Nos, kedd délutánra időpontom volt állásinterjúra. Nem volt probléma, szerintem jó voltam, de azt mondták, hogy két hét múlva fognak mindenkit értesíteni..... tehát addig para van, de természetesen ettől még jelentkezek más helyekre is..... például csak ma (ami már tegnap volt, és a szerdáról van szó) kb. 20 helyre jelentkeztem :)

Ezután Barbival találkoztam a Mammutnál, sétáltunk, sokat beszélgettünk, vele voltam délután 5-ig, utána kicsit összerándult gyomorral, de annál nagyobb izgatottsággal mentem a Keleti mellett levő mekihez, mert oda beszéltem meg találkozót fél 6-ra F-el :) :)
Hamarabb értem oda, kb. negyed 6-kor már ott voltam. Fél 6 után 5 perccel jött F (természetesen megbocsátható ez az 5 perces késés) :)
Nagyon fess és jól öltözött volt, mert a munkahelyéről jött. Nyakkendő, zakó/mellény, szépen bewaxozott haj :) :) A kávézós résznél ültünk, meghívott egy forró csokira (amúgy nem szeretem,  ha költenek rám.....), és ott voltunk egy óra hosszáig, mert nekem 7 óra után pár perccel indult a vonatom....
A beszélgetés alatt nem tudtam betelni vele..... annyira-annyira tetszett, ahogy néhány nézetét kifejtette a dolgokról, az arckifejezései.... fokozatosan beugrottak a dolgok, hogy miért is szeretem F-et ennyire.... :) Én teljesen odavoltam.... kicsit zavarodottan kavargattam a forró csokimat és közben természetesen beszéltem F-hez is :D Azt kívántam, bár megállhatna az idő és akkor ez a pillanat is nagyon sokáig tarthatna....

Feljött a beszélgetés alatt, hogy nagyon sok hülye pasi van és a leghülyébb dolgokkal zaklatják az embereket.... F mondta, hogy lassan szelektálni fogja az emberek facebook-on és skype-n is.... Én megkérdeztem tőle, hogy akkor ne lepődjek meg, ha már nem látom az ismerőseim között....? Erre ő azt válaszolta, hogy semmiképp sem gondolt rám ebben a törlési ügyben, én biztos maradni fogok :) :) :) :)
Ekkor volt az, hogy kicsit visszafogtam magam, nem akartam a meki közepén ölelgetni a sok ember előtt (na nem szégyellem, őt sosem szégyellném, csak azért nem kellene, hogy az emberek mutogassanak ránk).... pedig nagyon megérdemelte volna egy ilyen mondat után az ölelést :D
De el is gondolkodtam.... mesélte, hogy vannak olyan személyek, akik minden szó után már egy kész történetet képzelnek el.... Nem tudom, hogy fogja-e a jövőben olvasni ezt a blogot, de remélem, hogy nem fogja azt hinni, hogy én  is csak egy ilyen primitív srác vagyok..... mert aki olvassa ezt a blogot, biztos megfordul a fejében, hogy egész nap F jár a fejemben..... és túlgondolok mindent..... azért mindig igyekszem a realitás talaján maradni. Az tény, hogy sokat ábrándozok és álmodozok, de azt is kell néha :) :P

Annyira bennem maradt a keddi kép, ahogy mesélte a dolgait, illetve ahogy vesézgettük az adott témákat és személyeket :) :) Nekem egy ilyen pasi kell, aki intelligens, okos, szemtelenül helyes és aki mellett úgy érzi az ember, hogy önmaga lehet :) :)
Az a titkolt (most már nem az) célom volt, hogy amikor elbúcsúzok tőle, akkor megölelem..... a hétfői napon sok ismerősömtől kérdeztem, hogy nyomuljak-e kicsit vagy sem.... Természetesen mindegyik ismerősöm azt mondta, hogy nyugodtan nyomuljak, nem lesz gond.... Tudjátok, annyira könnyű mindent megtervezni, de ez az idilli hangulat, ami akkor körülvett minket, nem akartam egy öleléssel elszúrni.... (amit azóta tudok, hogy valószínűleg nem rontottam volna el ezzel).... a puszik alapok már.... de egy ölelés azért személyesebb szerintem.... és igen, bevallom ezek után, hogy balek voltam.... nem kicsit, hanem nagyon.... Simán benne lett volna egy ölelésben, de így is éreztem parfümjének illatát :) :)

A vonaton jutott már eszembe, hogy mit nem kérdeztem meg tőle: ráér-e a hétvégén? Megírtam neki telóról facebook-on :) De a szerdai (tegnapi) napon megbeszéltük, hogy szombaton délután 4-ig ráér :)

Nos a tegnapi napról azt kell tudni, hogy azért el-elkapott az elmélkedés.... Bár igazából még mindig F hatása alatt voltam.... és még vagyok, kár tagadni.... Elhatároztam magam, most már nem várhatok.... ha sejti is (ami lehetséges), de én elmondom neki, hogy érzek iránta valamit. Most szombaton tervezek erről beszélni vele.... Tudjátok, tele vagyok félelemmel..... Ezzel megkockáztatom azt, hogy lehetséges, utána nem fog keresni, megszakítja velem a kapcsolatot. Az előbb is beszélgettünk és nem akarom ezeket a pillanatokat elveszíteni.... :( De muszáj, valamerre billennie kell a mérlegnek.... viszont én mindenképp tartani akarom a kapcsolatot vele, ha nem a párjaként, legalább barátjaként. Hisz ahogy leírtam egy pár bejegyzésben, kb. 4-5 nap szünet után már minden bajom van, mert nem beszéltem vele.... :s
Kevés emberről mondom ezt, de úgy érzem, hiányozna, ha nem ismerném..... :$

És most ott tartok, hogy csak emiatt felutazok a fővárosba..... de ezt nem lehet skype-n vagy telefonon elintézni.... az ilyet személyesen kell..... Neki úgy mondtam, hogy el kell intéznem egy fontos ügyet, ezért utazok fel.... viszont ő nem tudja, hogy ő az az ügy.....
Nem tudom, hogy mi lesz a következménye, igazából annyi kimenetele lehet ennek a dolognak.... remélem a legjobbakat.... mást nem nagyon tudok tenni....

Várom a szombatot..... nagyon..... nem tudom, hogy írtam-e ezt az előző bejegyzésekben.... sok embert kedveltem eddigi életem (24 év) során.... de ilyen mélyebb érzelmeket/érzéseket viszont csak egyszer éreztem.... és még mindig érzem, méghozzá F iránt....

Westlife - Us against the world :) :)
Elvis Costello - She :) :) Bár ehhez a bloghoz a "He" sokkal jobban illene :D :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése