2013. június 2., vasárnap

Thinking and decidability/Gondolkodás és eldöntés....

Sziasztok!

Ahogy ígértem, most gyors megírom az eheti történéseket :) A végére egy kis gondolatmenetet is.... mint ahogy eddig is megszokhattátok :)

A hét elején nem sok minden történt.... az idő jó volt, végre sütött a Nap is :) F-el esténként sokat beszéltem.... :) Szorít nekem, hogy sikerüljön munkát találnom..... Szerdára volt elsőnek időpontom interjúra, írtam is neki, összefuthatnánk. Vissza is írt, hogy ha végeztem csörögjek rá :)
De úgy alakult, hogy hívtak egy másik interjúra csütörtökre.... az szakmámba is vág, ezért választottam a kettő közül és az utóbbira, a csütörtöki interjúra tudtam felmenni. Mondta F szerda este, hogy neki a csütörtök semmi esetben sem lesz jó, mert anyukájához van elígérkezve munka után.... Én mondtam neki, hogy semmi gond, majd máskor összehozzuk a találkozót, vissza is írta: "Így legyen! :)"

Fel is mentem csütörtökön az interjúra..... jó voltam az interjún szerintem.... majd jövőhét elején (hétfő-kedd) lesz eredmény e-mailben :) Egy másik állással kapcsolatban pedig hétfőn derül ki, hogy továbbjutottam-e.... ezért a holnapi (hétfői) nap elég parás lesz :) Nagyon szeretném, hogy sikerüljön :)
A csütörtök délutánt Csabival töltöttem.... Ő is hazaköltözik egy kis időre és onnan jár fel majd interjúkra.... Neki is nagyon szorítok!!!! :)

Természetesen a meleg társkeresőn még mindig rengetegen írnak, hogy szívesen megismernének.... visszaválaszolgatok, szépen udvariasan visszautasítgatom őket (vannak köztük idősebbek, fiatalabbak is), de például tegnap egy külföldi (talán görög vagy olasz) pasi írt nekem.... egyszerűen nem fogta fel, hogy nem akarok ismerkedni... pedig eléggé egyértelműen megfogalmaztam angolul, hogy nagyon kedves, de jelenleg nem ismerkedem.... kb. 3 üzenetváltás után írta ezt: "Ok, I understand, bye."
Háááát igen... vannak érdekes emberek mindenhol.... :s

Mit szóltatok az előző bejegyzéshez? Remélem, hogy tetszettek az idézetek, a képek és a zeneszámok :) :) Kaptam vissza néhány visszajelzést e-mailben illetve ismerősök által, amiknek nagyon örülök és továbbá is várom a visszajelzéseket :) :)

F-el szerda este óta nem beszéltem.... szombat délelőtt már eléggé hiányzott az, hogy beszéljek vele.... Lehetséges, hogy neki is hiányzott, mert szombat délután írt nekem facebook-on: rohanásban van a hétvégén, de gyors írni akart nekem, szurkol nekem és majd hétfő este beszélünk skype-n :)
Én örülök, hogy írt nekem.... bár mindig örülök, ha ír :) :) Hiányzik.... már van egy pár hete, hogy nem láttam.... nagyon hiányzik.....

Mostanában a How I met your mother /Így jártam anyátokkal/ mellett még Grey's Anatomy /Grace klinika/ maratonokat is tartok, és érdekes mondatok hangoznak el mindkét sorozatban....
Néha ezektől a mondatoktól az ember gondolkodóba esik.... bár a Grace klinikánál nem furcsa, mivel ott minden rész elején és végén.. sőőőt közben is különböző gondolatok hangoznak el....
Ezek által még akkor is gondolkodik az ember, amikor nem kellene... pláne nálam ilyen a helyzet, ha még pár pohár colát is megiszok.... xD
De lehetséges, hogy most a P.S. I love you című film is jobban elgondolkodtatott.... igen, azt is tegnap néztem... még nem láttam... tetszett.... csak meghal az elején a pasi.... :s de amúgy tényleg jó film :)

Nos, amin elgondolkodtam hajnalban Grace klinika nézés közben...... Lehetséges, hogy türelmetlen vagyok.... de szeretném most már előrébb mozdítani a dolgokat.... mert ez az egy helyben toporgás hosszútávon nem tartható fenn.... mert az ember szerintem ezt hosszabb távon nem bírja....
Már az ember magában különböző eseteket/eshetőségeket állít fel, hogy hogyan lenne jobb.... A cél mindenképp az, hogy F-nek legalább szóban elmondjam, hogy mennyire fontos nekem, nem szerelmet akarok én neki vallani, még mielőtt valaki azt hinné.... nem akarom neki elmondani, hogy kb. április 19 óta érzek is iránta valamit, hanem csak szimplán azt akarom neki elmondani, hogy nem akarom elveszíteni.... legalább ne kellene már ezt is magamban tartani, sok embertől hallottam, hogy amikor kimondta a dolgokat, sokkal jobban érezte magát...... vagy pedig utána hülyének.... igen... néha hülyének érzem én is magam emiatt.... :s

Nos, akkor  az  a néhány eshetőség (igen, sok képzelőerővel képzeljétek el, próbáltam egy kis humort is belevinni) :D :
A) Elmondok neki mindent, és itt a mindenen mindent értek, azt is, amiről az előző sorokban beszéltem, hogy nem mondanék el.....
B) Csak azt mondom el neki, hogy fontos nekem, nem akarom elveszíteni, igen is, meg akarom próbálni vele....
C) Nem mondok neki semmit.... hanem szépen kiváró üzemmódba kapcsolok, ahogy eddig.... és vállalom azt, hogy tovább őrlődök........
D) Elé állok és azt mondom neki: Figyelj F, sokat gondolkodtam... feladom a próbálkozást, nem bírom tovább csinálni, nem akarom hogy ez miatt problémák legyenek közöttünk, csak legyünk barátok....
E) Következő találkozáskor egyszerűen csak megcsókolom (persze nem nyílvánosság előtt, bár lehet, hogy ez engem jobban zavarna, mint őt :D)
F) Ki az az F??? Aki rám ír ezentúl a meleg társkeresőn, annak visszaírok, hogy igen.... mehet a szex xD xD
G) Belinkelem skype-n F-nek a blogom linkjét és utána várok a reakcióra :D xD
H) Leiszom magam.... részegen úgyis tehetségesen tudok írni sms-eket másoknak.... hátha szép fogalmazással szerelmet vallanék F-nek xD (lásd: születésnapi party április 22.-i bejegyzés xD)

Igen.... úgy érzem, hogy valamilyen szinten a legtöbb eshetőség elég poénosan végződne, bár nézőpont kérdése, a kívülállóknak biztos poénos lenne... :D  olyan Bridget Jones-osan..... mert ugyebár rólam beszélünk.... és a dolgokat egyedül is teljes mértékben tehetségesen eltudom szúrni... Ha ilyennel indulni lehetne a Csillag születik-ben, akkor tuti nyernék :D :D

Amúgy lehetséges már, hogy feleslegesen strapálom magam.... ez már rég eldőlt....vagy már eldöntötte..... De az tény, hogy tényleg lehetne változás.... viszont néha úgy érzem, jobb így, mint sehogy.... Inkább legyen ilyen kapcsolat közöttünk, minthogy egyáltalán semmilyen kapcsolat ne legyen közöttünk..... az tényleg rosszabb lenne..... :( :'(  Bár a legtöbb eshetőségben benne rejlik az a következmény, hogy F eltávolodna tőlem.... de igazából ha meg sem próbálja az ember... akkor már rég veszített... én így gondolom.....

De ahogy írni szoktam.... sosem kell aggódni.... minden helyrerázódik idővel.... vagyis remélem....
Legyetek jók, vigyázzatok magatokra!
Üdv: Steven :)

Most egy (szerintem) szép zeneszámot linkelek be nektek, nekem nagyon tetszik:
Emeli Sandé - Read all about it :) :)

UI.: Kíváncsiságból azért várom a betűket, hogy ti melyik eshetőség mellett döntenétek???? :D :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése