2013. június 21., péntek

A város forgatagában....

Sziasztok!

Tegnap ismét a fővárosban jártam, bár most csak interjú miatt.... Szerencsére nem kellett korán kelnem, mert délután fél 2-re kellett mennem az interjúra. Az időjárás nem hazudtolja meg magát, már-már szemtelenül meleg van.... ez van, nyár van, nem eshet a hó júniusban :) De ha hiszitek ha nem, a vonaton (igaz, hogy csak enyhén) ment a fűtés.... elsőnek nem akartam elhinni az érzést.... de az ülés alól bizony meleg jött, a fülkében utazókkal együtt értetlenül álltam az eset előtt.... bár ők legalább lengén voltak öltözve.... én meg kiöltözve, azt hiszem nekem volt a rosszabb.....
Kb. délre meg is érkeztem a túlfűtött járattal a Keletibe.... ami télen rossz, az most jól esik az embernek: a metróra gondolok itt, most az embernek jól esik a hűvös huzat, bár a gondosan beállított hajat úgy hazavágja.... xD

Az interjú előtt (bár már a vonaton is) azon gondolkodtam, az interjú sikeressége érdekében ki kell zárnom a mellékes dolgokat (itt F-re és egyéb dolgokra gondoltam), mert néha ezen dolgok miatt túlságosan is nagyon akarok állást kapni, ezért muszáj kitörölnöm őket a fejemből egy pár óra hosszára..... hááát nem volt könnyű...... :s :/

Az interjú viszont nagyon jó volt és nagyon jól sikerült (szerintem :)) :D Nagyon ritka az ilyen, hogy eltudom mondani mindazt, amit el akartam és amit el szerettem volna mondani. Igazi felüdülés volt ez az interjú :) Két nő tartotta, mindkettő nagyon kedves volt. Szerintem nem képzelem be magamnak, de szinte minden válaszom nagyon tetszett nekik, sőőőt még mondták is, pályakezdőként sok mindent tudok a szakmámról (szállodaipar) és ezen nagyon meglepődtek, örültek ennek :) :) Azt mondták, hogy jövőhéten értesítenek :) Jövőhéten ezzel együtt 2 fontos állás miatt várok visszajelzést, ezért elég izgalmas hét elé nézek :D :D

Ezen nagyon jó hangulatú interjúm után mentem a Hév-hez, szerintem az emberek teljesen hülyének néztek, annyira jó kedvem volt és vidám voltam, olyan jó érzés fogott el, még szinte most is ennek a hatása alatt vagyok.... De viszont az első személy, aki eszembe jutott, F volt az.... elég sokat beszélgetek vele.... ezért is jutott eszembe ő elsőnek, akinek elmesélném örömömet.... de viszont tudtam, hogy dolgozik.... és pont ezen a napon nem tudtunk találkozni (főnökeivel/munkatársaival volt elfoglaltsága a meló után is).....
Úgy éreztem magam nagy vidámságomban, mint egy kisgyerek, aki új játékot kapott :D :D

A Margit-hídnál átszálltam az általam csodált Combino-ra :) :) A 4-6-os villamosokat imádom.... nem tudom, hogy miért, olyan különleges életérzés fog el, amikor ezeken utazok :) :) A tegnapi napon pedig szintén beigazolódni látszott, hogy a legjobb pasik ezeken a járatokon vannak.... Lehet, hogy csak véletlen, de tényleg olyan pasik voltak a villamoson, hogy az ember nem tud betelni a látvánnyal és alapból még jobban melege lesz :D :D Most Csabika megjegyezné, hogy csorgattam a nyálamat, de kihangsúlyozom, hogy nem! :P :P Amúgy a héten vettem új napszemüveget és ezáltal nem látták, hogy merre néztem, melyik pasikat :D :P
Persze, nyilván ezen pasik max. 10 %-a lehetett meleg beállítottságú..... bár igazából még szemeztem is egy jó kinézetű pasival, végig engem nézett nem kicsit feltűnően és még mosolygott is rám.... biztos valami furcsa lehetett rajtam.... vagy nem tudom :P

Amúgy Csabikához mentem a Corvinba, mert ő most ott dolgozik alkalmi munka által.... (nem mondom el, hogy mit dolgozik, az inkognitó miatt) :) Beszélgettem vele egy ideig, amúgy ügyesen végezte a dolgát :D :D
Ezután elmentem még a vonatom előtt az Arénába Tescoba innivalóért és ennivalóért a hazaútra.... Természetesen a Combino és Metró kombinációt választottam az odajutáshoz.... xD :D
A Tesco mindig is életem része volt és lesz is, sokan kritizálják, de szerintem meg jó ott vásárolni :) :)
Ezután gondoltam, nem sokszor van gyereknap, ezért a mekis pult felé vettem az irányt..... Olyan bunkó kiszolgáló csaj volt.... Neki amúgy meg kellene kérdeznie, hogy van-e smart kártyám.... én adtam oda a kártyát fizetéskor, erre közölte, hogy már kiütötte, hogy nincs kártyám.... :o Akkor most miért is kell a pontokat gyűjteni???? Nem sok pontot kaptam volna (kb. 8-10 pontot talán), de akkor is.... bezzeg a szendvicsek árát nem felejtette el kérni.... xD Máskor már tuti beszóltam volna neki, de most vidám voltam, ezért engedékeny voltam felé.... :)

A Keletibe érve, kb. fél 5-kor, az utastájékoztató előtt vártam jó néhány emberrel a vonatomra.... Erről is írtam már, de ezzel a látvánnyal sem tudok betelni.... és nézni az embereket, imádom :D
Most jobban megnéztem az embereket és egy olyan érzésem volt, főleg néhány ember arcán láttam ezt, hogy alapjáraton a vonat indulását/érkezését várták, de valamiért úgy éreztem, hogy mást is várnak.... egy személyt, egy álom megvalósulását, egy változást, egy megerősítésre, egy jelre..... mert bizony, mindannyian várunk valamit az életben és sokszor nem azt, ami látszik és egyértelmű.....
Bevallom őszintén, hogy én is vártam valamit a vonat kiírása mellett.... Nagyon naiv fejemmel arra vártam, hátha megcsörren a telefonom és azt mondja F benne, hogy most még is ráér velem összefutni.... persze még durvább, hogy arra is vártam, hogy egyszer csak a Keletiben terem és megölel.... xD szép álmok.... de ezekre gondoltam akkor tegnap....
És most nem szomorúan jöttem haza, hanem vidáman, feltöltődve, mert olyan érzéssel jöttem haza, hogy lehetséges, nemsoká megyek/mehetek vissza :D :D

Este 9-re értem haza.... este természetesen beszélgettem facebook-on F-el is :) :) Elmeséltem neki, hogy nagyon jó napom volt. Ő pedig mondta, hogy nagyon drukkol nekem :) :)
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj kedves olvasóim..... azt hittem, hogy egyszerűbb lesz ez a dolog.... de mindig rá kell jönnöm, hogy nem..... egyáltalán NEM..... sok ismerősömnek van igaza.... addig őrlődni fogok, amíg nem mondom el neki az érzéseimet.... és most már muszáj lesz.... úgy érzem, tényleg nem kell ezen idegeskednem, nem kell tőle félnem, hiszen egy intelligens és okos személy, szóval ő tuti felfogja, hogy a barátsága is fontos nekem.....  De amúgy sejti, érzi, hogy én így érzek iránta..... szerintem....

Mostanában is sokan írogatnak nekem a meleg társkeresőn is.... bár csak egy ember van közöttük, akivel kb. 1-2 hete írogatunk egymásnak.... de szimpla ismerkedés és nem több.... F mellett nem is akarok belebonyolódni dolgokba.... meg nem is tudnék, túl sokat érzek F iránt....
Szerencsére sok személyt mondhatok el jóbarátomnak a fővárosban is :) :) Akik ha kell, felráznak és kellemes pillanatokat okoznak nekem :) :)
Mostanában ők képviselik az agyamat a szívem túlzott felülkerekedése/térhódítása miatt..... :D :D

Vigyázzatok magatokra, kellemes hétvégét nektek és szurkoljatok, hogy pozitív visszajelzések jöjjenek a jövőhéten! :) :)
Steven :) :)

UI: A blogom jobb oldalán feltettem két kérdést, egy kis közvélemény kutatás céljából, ha van időtök, akkor jelöljetek be egy választ, ti hogyan cselekednétek???? :) :)

Most egy jó pár zeneszámot belinkelek nektek, jó zenehallgatást!!!! (néhány zenéért elnézést, de mostanában ezeket is hallgatom) :D :D

Bob Sinclar - Groupie
Britney Spears - Stronger
Westlife - Beautiful World
Kedvenc Westlife számom: Westlife - Amazing
Basshunter - I promised myself
One Direction - One way or another
Bruno Mars - Runaway baby (Dance) Itt a táncot figyeljétek, hamar rá lehet jönni, hogy ki a tanár :D :D Segítek ---> Baseball sapka :D :D Nagyon jó kis koreográfia :) :)
Beyoncé - Broken hearted girl
Flo-Rida - Good feeling
Cheryl Cole - Fight for this love
Sugababes - Too lost in you
Majka, Curtis, Blr - Belehalok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése